- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wim? Haha, zit je in het verkeerde log te posten of noem je iedereen 'Wim'?
Bedankt![]()
. Maar dan snap ik waar het vandaan komt.Oh haha! Ik heet geen Wim. Maar dan snap ik waar het vandaan komt.

verklaring waarom je deadlift achteruit gaat?
Train je niet te veel en te grote sets?
Je trainingen zien er anders wel netjes uit hoor.

je deadlift dan toch. Zijn er veel dat het niet doen. Als je op alles vooruit gaat behalve deadlift kan het mss aan je techniek liggen he. Kan je raad vragen aan iemand? Het is toch 1 van de leukere en betere oefeningen vind ik.
. Das inderdaad wel aan te raden. Ikzelf zat rond de 2000 vorig jaar, lager wilde k niet gaanIk heb nog wel dingen 'achter de hand'. Ik eet nu ongeveer 2500 kcal per dag. Daar zouden er nog een paar honderd af kunnen als ik vastloop. En ik cardio nu 4 x per week ongeveer een half uur. Ook dat kan nog omhoog mocht het nodig zijn.
.Ik ben altijd al erg zwak geweest met deadliften. Als ik elke dag flink eet (3500-4000 kcal) en me echt goed voel deadlift ik max. 3 x 100 kg.
Ik heb niet zo heel veel kracht denk ik. Maar mijn lichaam wordt steeds beter, daar gaat het me om.
Verder train ik gewoon zoals het goed voelt. Als dat op een bepaalde dag deadliften met 70 kg betekent, dan doe ik dat.![]()
Das inderdaad wel aan te raden. Ikzelf zat rond de 2000 vorig jaar, lager wilde k niet gaan.
Hoe doe jij het eigenlijk met de cardio na je benendag? Ik kan dan gewoon 2 dagen niet hardlopen bv door de spierpijn.
Je trainingen blijven goed ondanks het feit dat je aan het cutten bent.
Kracht komt vanzelf wel. Ik ben van nature ook niet zo sterk. Maar als je gestaag progressie blijft maken, dan kom je er wel.
Horn bijv. heeft veel meer kracht als ik. Als ik zijn trainingen bekijk, dan kom ik ook niet in de buurt van wat hij verzet op de compounds.

gewoon goed bezig Henk, lekkere volumes, gewoon die er in houden en dan komt die oerkracht vanzelfhoppa
.Vind het altijd maar moeilijk om niet te gaan trainen in zo'n week. Heb eigenlijk nog nooit een rustweek gehouden. Hoe merk je precies dat je rust nodig hebt?
.Ohja heb het verkeerd gelezen, dacht dat je totale rust zou houdenHoe bedoel je in 'zo'n week'? Ik train gewoon hoor deze week.
Ik hou meestal wel om de 10 weken ongeveer een week complete rust. Ik merk dat dan aan kleine pijntjes overal, gebrek aan motivatie, lusteloos gevoel en meer van dat soort dingen.
Na een week niks doen kan ik niet wachten om weer keihard er tegen aan te gaan, dus het werkt altijd goed.
. Ik moet zelf gewoon wat doen. Als ik echt niks zou doen wordt ik echt gek
. Laatste keer dat ik een week of langer niet heb getraind was op vakantie, en das best afzien dan.
.