MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Haha dikke wtf @die side tymen!

Ben je zeker dat ze maar 38 meten? Je moet ze toch opgespannen meten he ofniet :P , lijken echt groter dan de mijne en ik meet toch altijd 41 xD

thanx bro'

ik zal binnen kort nog eens een keer meten ;)
ik heb absoluut de genen om illusies te maken :D

No offence bro, en vat dit niet verkeer op. Maar je ziet er groter uit dan je krachtstats zeg maar.

Als ik je fysiek zie zou ik je hogere stats toewijzen. Maar dat is imo zeker niet slecht ,goeie massa en als je kracht nog vooruitgaat komt daar alleen nog maar massa bij :D.

hetzelfde geld voor mijn bw: 71

je beledigt mij zeker niet! en ik ben me er zeker van bewust dat ik geen sterke BB'er ben. maar dat deert me totaal niet. de weegschaal boeit me eigenlijk ook niet eens zoveel. het oog, dat is het enigste referentie punt voor een jury of gewone mensen.

Ik ook niet **** yeah, de genen van een slappe aardappel hier!

1 juli tot 30 juli: keihard clean bulken
1 aug tot 21 aug: cut

alleen hoe mijn voeding eruit gaat zien weet ik nog niet.

:roflol: epic gast!
even lang als mij cut, straks kom je me nog om advies vragen:p
suc7 gewenst

Waarom cut op 9%? Of denk je in juli zoveel vet erbij te zetten :p

Zeer nette foto's idd, die side chest van jou lijkt echt totaal niet op die van mij, bij mij is de bal van mijn schouder groter als de bal van mijn arm, maar bij jou past je schouder wel 2x in die arm :o De vorm van de arm valt me ook wel op, lijkt me idd dat je lange bicepsspieren hebt (indicatie voor goede genen).

Waarom cut op 9%? Of denk je in juli zoveel vet erbij te zetten :p

Zeer nette foto's idd, die side chest van jou lijkt echt totaal niet op die van mij, bij mij is de bal van mijn schouder groter als de bal van mijn arm, maar bij jou past je schouder wel 2x in die arm :o De vorm van de arm valt me ook wel op, lijkt me idd dat je lange bicepsspieren hebt (indicatie voor goede genen).

ik sta inmiddels wel iets vetter. maar ik wil nu een keer goed ripped op de foto natuurlijk :D

ieder een eigen fysiek! mijn reardelt valt een beetje uit de maat. daardoor lijkt me schouder een stuk kleiner. maar thanx voor de complimenten bro :)

**** yhea vandaag een verstelbare verruimer geregeld zodat ik eindelijk mijn powercage kan gaan gebruiken!

alleen ik moet alles met de hand uit draaien. en dat is niet leuk:mad:

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

iemand ervaring met pas om 22:00 gaan trainen??? omdat het dan lekker koel is!

Laatst bewerkt:
op eerdere foto's vond ik tymen's bicep aanhechtingen toch iets korter eigenlijk, hoewel het op die side-chest het tegenovergestelde is.
kan ook zijn door je gains sinds je poes snuift:P
(ik doel op een oudere FDB die je me had gestuurd)

fap fap fap, nice piccaaaaas!

ppffff vanavond de hele avond staan hand draaien. maar me powercage kan aan het einde van deze week wel up and running zijn!

geen training dus. al liet het weer het redelijk toe!

nu net me nachtmaaltijd op:
350 ml hlfvll melk + 50 gr? brinta
350 ml hlfvll melk + 50 gr night prot

op eerdere foto's vond ik tymen's bicep aanhechtingen toch iets korter eigenlijk, hoewel het op die side-chest het tegenovergestelde is.
kan ook zijn door je gains sinds je poes snuift:P
(ik doel op een oudere FDB die je me had gestuurd)

ik heb even wat oude foto's in mijn oude log bekeken en ik vind zelf niet dat ik een korte aanhechting heb.... (ik stuur zoveel nude pose pix naar jou koen, dat weet je zelf ook. dus geen idee welke je bedoeld :D)

sinds ik poes snuif maak ik de gains van mijn leven!

fap fap fap, nice piccaaaaas!

thanx playah! hoe staat het bij jou dan?!

iemand ervaring met pas om 22:00 gaan trainen??? omdat het dan lekker koel is!

Ja

naaah wel prima, sommige hebben last dat ze daarna niet goed kunnen slapen omdat het ***stoffen opwekt blablbal gelul gelul ofso*** komt iig door het trainen. Ik had daar alleen geen last van, in 3min K.O. gewoon

Ja

naaah wel prima, sommige hebben last dat ze daarna niet goed kunnen slapen omdat het ***stoffen opwekt blablbal gelul gelul ofso*** komt iig door het trainen. Ik had daar alleen geen last van, in 3min K.O. gewoon

ik ga morgen een poging wagen als het nog te warm is om 7 uur

bij nader inzien zijn je bicep aanhechtingen toch niet kort, ik hoop je niet te hebben beledigd :*
ben eigenlijk wel benieuwd naar je FDB momenteel, op die wat ik heb had je baby biceps hihi

bij nader inzien zijn je bicep aanhechtingen toch niet kort, ik hoop je niet te hebben beledigd :*
ben eigenlijk wel benieuwd naar je FDB momenteel, op die wat ik heb had je baby biceps hihi

say whut?

mij beledig je niet zo snel. daarom wil ik ook graag gronde kritiek alleen soms zijn we dan verleerd omdat we elkaar te graag steunen/motiveren.

ik ga geen pix meer posten tot de shoot of dat ik met de k*t begin :)

SNOEVEN!!!!

Terug
Naar boven