Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Dat had ik eerst ook ongeveer. Alleen bij jouw ziet het er wel erg groot uit.

Wel nice!

en dat met 70-73 kilo :roflol: stiekem begin ik steeds meer te geloven dat ik geboren ben voor BB. ik dacht altijd dat ik de genen niet had. maar het lijkt er steeds meer op dat ik die genen wel bezit (met uitzondering van mijn kuiten)

geen grote zware training vandaag, daar is het echt te warm voor. ik zweette echt als een malle. wel netjes het vocht aangevuld :D

Deadlift
10*80
5*5*110 :)

box squat
3*10-15*80

toen was de pap echt op. te warm gewoon.

en dat met 70-73 kilo :roflol: stiekem begin ik steeds meer te geloven dat ik geboren ben voor BB. ik dacht altijd dat ik de genen niet had. maar het lijkt er steeds meer op dat ik die genen wel bezit (met uitzondering van mijn kuiten)

inderdaad kerel, zoals ik al zei op je pic.
je hebt gigantisch veel potentieel,

dus gebruik het maar goed ;)

inderdaad kerel, zoals ik al zei op je pic.
je hebt gigantisch veel potentieel,

dus gebruik het maar goed ;)

ik ben niet sterk. en was nooit groot. maar ik zet toch wel best makkelijk veel volume aan. gebruik opzettelijk het woord massa niet. want somehow, kom ik niet dendert snel of veel aan maar oog toch een stuk groter.

Ze zeggen dat vet meer volume heeft als spier ;)

Just saying...

Ok bedoelde het meer in zijn algemeen, je hoeft je niet aangesproken te voelen :)

(hehe wist dat ie zou happen)

lekker gedead en skwat tymen! natte tanktop, i love it:$

lekker gedead en skwat tymen! natte tanktop, i love it:$

skwats vond ik tegenvaller. maar wel hoog tempo en haast geen rust.

ik kon hem zowat uitwringen niet meer leuk :mad:

morgen komt de ventilator in de garage te staan.

er komt ook schot in me home gym. eindelijk ergens een 31 mm boor kunnen regelen. en pa gaat werk maken van me cable system :)

ik heb op de 21ste van augustus ene shoot geplanned....

dus nu moet ik een heel schema gaan uit denken. iets voor in bed :P ik ga dus pitten :D

shoot voor je zelf ? gewoon voor de fun ?

hij is dan 2 jaartjes samen met z'n chica toch?

Haha dikke wtf @die side tymen!

Ben je zeker dat ze maar 38 meten? Je moet ze toch opgespannen meten he ofniet :P , lijken echt groter dan de mijne en ik meet toch altijd 41 xD

Kuurtje knallen ?

hahahah ^^

No offence bro, en vat dit niet verkeer op. Maar je ziet er groter uit dan je krachtstats zeg maar.

Als ik je fysiek zie zou ik je hogere stats toewijzen. Maar dat is imo zeker niet slecht ,goeie massa en als je kracht nog vooruitgaat komt daar alleen nog maar massa bij :D.

Terug
Naar boven