- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik train met 35 graden in de gym nu in Frankrijk om 12 uur, dus je moet niet zeiken Tymen hahaha!

*70
Lekkere pull ups makker! en BOR's beginnen ook goed te gaan![]()

haha, heb je een account aangemaakt om dit te kunnen zeggen
Maar het is zeker net idd, chins goed als vanouds. Maar wat betekent die 7+3 bij BOR eigenlijk, laatste reps een beetje lelijk?
kickass!
zo een kort training want me vriendin besloot in eens bij mij te pitten.

:sl*t:
Nee, maar vind het grappig dat hij in zijn eerste en enige post jou besluit aan te moedigen

ja maar echt... niet leuk meer. ik was zaterdag op een feest en stond daar in me blote pens naast een stel ectows en ik zie bijna geen verschil..
de ectows trouwens wel die waren heftig onder de indruk :S

door omstandigheden is er helaas geen mogelijkheid geweest om te trainen.
de hitte maakte het onmogelijk om mijn trainingen op hoog niveau door te zetten.
mijn excuses voor het ongemak ik hoop dat u voldoende op de hoogte bent gesteld.
met vriendelijke groet,
Tijmen M.
vanaaf weer knallen
Nee, maar vind het grappig dat hij in zijn eerste en enige post jou besluit aan te moedigen
ja zo goed ben ik!
Haha ik hoor het al, het mes snijdt aan 2 kanten, je krijgt flinke motivatie om maar harder en harder te knallen, maar echt content zul je nooit zijn
ja maar het demotiveerd ook. alsof alle effort die je erin hebt gestopt voor niks is geweestit hurts like hell.
Mietje!
was verdomme miet uit te houden. ik dreef gewoon weg. niet leuk dus.