MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken het wel een beetje, ook al zie ik mezelf nu wel als een aardig goed fysiek, op sommige momenten voel ik me toch weer klein. Maarja als ik dan rationeel ga nadenken kom ik tot de conclusie dat ik een beter lichaam heb als circa 99% van de bevolking en dan valt het wel weer mee :)

ik zal de foto wel ff posten waar mijn fysiek zo slecht tot zijn recht komt. en daar word ik echt treurig van :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Samsung SyncMaster 2470HD 24"

Productomschrijving 24" Samsung P2470HD Full-HD HDMI zw
Fabrikantnummer LS24EMDKU/EN
Prijs 269,90

Kleur Zwart
Type TFT
Diagonaal 24 inch
Dotpitch .277 mm
Aantal kleuren 16.7 miljoen
Kijkhoek (horizontaal) 170 °
Kijkhoek (verticaal) 160 °
Contrast ratio 50000:1
Helderheid 300 cd / m2
Responstijd 5 ms
Max. resolutie analoog 1920 x 1080
Horizontale frequentie 30 - 75 KHz
Verticale frequentie 56 - 61 Hz
Afmetingen 59,3 x 44,5 x 18,9 cm
Plug & Play DDC 2B
VGA-in ja
DVI ja
Overige ingangen Component
HDMI
SCART
Geluid ja
2 x 3Watt
Ingebouwd TV-tuner Analog / DVB-C / DVB-T

ik in het grijs (die naast mij is metroseksueel:))

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch maar wel een samsung gekocht, waarvoor geen LED ?

Over dat bigorexia, ook beetje last van. Kreeg gister en zaterdagnacht 2 complimenten dat ik grote en gespierde armen heb. Van 3 onbekende dames.
Ik bedenk me dan, dat kan 2 dingen betekenen
- Ze gaan met alleen maar ectos om, waarvan ik ietsie groter ben. Maar 77kg @185cm is verre van na indrukwekkend
- Ik geloof ze niet

Als ik dan naar me armen kijk, dan denk ik dat het gewoon een combinatie is van die 2 en lach vriendelijk terug.

Toch maar wel een samsung gekocht, waarvoor geen LED ?

Over dat bigorexia, ook beetje last van. Kreeg gister en zaterdagnacht 2 complimenten dat ik grote en gespierde armen heb. Van 3 onbekende dames.
Ik bedenk me dan, dat kan 2 dingen betekenen
- Ze gaan met alleen maar ectos om, waarvan ik ietsie groter ben. Maar 77kg @185cm is verre van na indrukwekkend
- Ik geloof ze niet

Als ik dan naar me armen kijk, dan denk ik dat het gewoon een combinatie is van die 2 en lach vriendelijk terug.

omdat led nog zwaar overpriced is.

bigorexia can kill the best bodybuilders

Hehe j/k :kiss:

Je ziet wel dat je aardige buffe armen hebt.

je kijkt op de arm en niet tegen de arm. daarom vond ik ze ook tegen vallen.

maar geen traps, pecs, delt of lats te bekennen :fuu: en de foto's in mijn album zien er dan weer redelijk goed uit. ik snap er niks van.

maar geen traps, pecs, delt of lats te bekennen :fuu: en de foto's in mijn album zien er dan weer redelijk goed uit. ik snap er niks van.

Je ziet iig wel een groot verschil in je armen vergeleken de gast in het zwart.

Ja ik moet eerlijk bekennen, dat de traps, pecs en dergelijke hier niet echt goed uitkomen nee. Komt bij mij bij op een foto met shirt aan ook niet goed naar voren (Denk ik)

Maar dat kan aan de foto liggen, of ja we zijn allebei ecto en we trainen niet hard genoeg. Ik denk eerlijk gezegd een combinatie van die 2

:roflol:

Gisteren naar arnhem. De verleiding van bier kunnen weerstaan! Nu waren ook 2 vriendinnen van me vriendinnen mee. Die zeiden: Tymen, elke keer als ik je zie ben je weer breder..... Fuuuuuck yeah!

Zeau hehe vandaag kan ik einde weer trainen!
nais:d:d

ik ga nu ook een casual pic maken waar ik buff op oog:cool:
suc7 met je training beeschtige-ecto

nou oogte ik maar buff op die pic... ik lijk wel een random ecto :cry:

komt goed. zo niet, dan toch!
je moet ook altijd je biceps of triceps flexen als je in het openbaar bent, als er dan onverwachts een foto word gemaakt..heb je altijd dikke armen jong!

Een foto is maar een momentopname, who cares:)

Mss als je shirt een maatje kleiner zou zijn en de foto niet volledig frontaal getrokken was, je er beter op zou staan:cool: (en je zou afblijven van katabole verkoelende dranken:roflol:)

verkoelende dranken zijn voor homo's

Ik vind je er wel buff uitzien op die foto hoor, mooie ketting heb je ook om.

Terug
Naar boven