- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
nee zolang het gaat squat ik gewoon vanuit het incline rek....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zeker. na squats heb ik gewoon helemaal geen zin meer in de hele training xD
Ik kan af en toe na zwaar squatten helemaal los gaan op BB lunges.
heerlijk oefening om al die quads hun werkt te zien doen!Zo, eindelijk weer eens een training brah!
Zo willen we het graag zien, spammen doen we wel in andermans logjes.
...

12*90 is lekker , ben benieuwd hoe dat in een smith machine aanvoelt. Desalniettemin prima traingen man!
Lekker blijven trainen, goed blijven plannen/eten en het komt weer helemaal goed!
nu krijg je elke week minimaal 4 porties met verse trainingen
helaas vallen de gewichten nog een beetje tegen, maar die zullen de komende weken wel supersnel stijgen![]()
)Alle (her)begin is moeilijk brah maar you can count on my support.(no homo!)

Gewoon wat vreten meepakken naar je vriendin! Of wordt dat normaalgesproken niet zo geaccepteerd daar? In het vervolg altijd zo eten bij je vriendin!
daar niet van. ik neem hooguit wat whey of nightprot mee. maar gewoon wat minder voor hun denken, dat hun dat een bezwaar vinden dat ik gewoon wat meer eet als hun. dadelijk even wat boterhammen met kaas bikken
mijn vriendin: als die er zijn....
ik vind dat altijd zo raar eruit zien als ik met bakken eten aan kom kakken. alsof ik anders verhonger... doe ik ookdaar niet van. ik neem hooguit wat whey of nightprot mee. maar gewoon wat minder voor hun denken, dat hun dat een bezwaar vinden dat ik gewoon wat meer eet als hun. dadelijk even wat boterhammen met kaas bikken
mijn vriendin: als die er zijn....
vanavond verjaardag heuhjjj.. NOT!
WIJ ZIJN ANTI JODEN!
schijt ajax. laat twente maar kampioen worden![]()
Hey Tymen, we hebben exact dezelfde stats. Had ergens gelezen dat je zat te overwegen om AAS te gebruiken? Zo niet, dan ga ik je volgen altijd mooi om jouw ontwikkeling te zien en mijn progressie te vergelijken![]()