AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
ik loop alsof ik een zeepje heb opgeraapt voor 10 negroïde mannen.....

warm up
5 min @ 130-140 sl/pm
rekken
3x interval naar 170+ sl/pm

(smith) squat!
2*15*leeg
15*60
15*70
15*80
12*90 (ja leuk is anders)

SLDL
2*15*leeg
15*60
15*80
15*90

legpress toepress
heel wat sets met 15 reppers, (was lang zoeken naar het goede gewicht)
3*15*140

legpress
15*35

15*100
15*125
15*140
15*149
burn baby burn!

cable crunches
5*15*XXX

BB calf raise
geen idee meer.

echt ik was helemaal gesloopt. die squats slopen je in het begin al helemaal. de training was daarom ook erg op karakter voor mijn gevoel.

67,9 (gisteren s avonds gewogen, nu smorgens so no worries.) nu dat ik elke training weeg motiveert mij dat ook om weer meer te eten. wat meer houvast. de prestatie is wat tastbaarder.

Squats zijn gewoon een grote mind**** :)

• #2.044
dat zeker. na squats heb ik gewoon helemaal geen zin meer in de hele training xD

dat zeker. na squats heb ik gewoon helemaal geen zin meer in de hele training xD

Haha dan moet je ff wat vinden waarmee je daarna nog allout kan gaan man :P Ik kan af en toe na zwaar squatten helemaal los gaan op BB lunges.

• #2.046
Zo, eindelijk weer eens een training brah!
Zo willen we het graag zien, spammen doen we wel in andermans logjes.:D

...

12*90 is lekker , ben benieuwd hoe dat in een smith machine aanvoelt. Desalniettemin prima traingen man!

Lekker blijven trainen, goed blijven plannen/eten en het komt weer helemaal goed!

• #2.049
Zo, eindelijk weer eens een training brah!
Zo willen we het graag zien, spammen doen we wel in andermans logjes.:D

...

nu krijg je elke week minimaal 4 porties met verse trainingen :D

helaas vallen de gewichten nog een beetje tegen, maar die zullen de komende weken wel supersnel stijgen :)

• #2.050
12*90 is lekker , ben benieuwd hoe dat in een smith machine aanvoelt. Desalniettemin prima traingen man!

Lekker blijven trainen, goed blijven plannen/eten en het komt weer helemaal goed!

smith zal meer stress op de glutes leggen aangezien je nu veel meer achterover kan gaan hangen.

het eten gaat bij wijze van spreken vanzelf als ik goed train. en zeker door elke training te wegen. is niet altijd een even goed meet middel, but keeps me going.

nu krijg je elke week minimaal 4 porties met verse trainingen :D

helaas vallen de gewichten nog een beetje tegen, maar die zullen de komende weken wel supersnel stijgen :)

Alle (her)begin is moeilijk brah maar you can count on my support.(no homo!:p)

• #2.052
Alle (her)begin is moeilijk brah maar you can count on my support.(no homo!:p)

het is soms wel vervelend als je gewoon dik 15% onder het gewicht moeten trainen van wat je max WAS. maar ja als ik eenmaal weer in die flow kom, dan ben ik binnen 1 maand weer op 72 kilo, dat is mijn doel!

het is echt heerlijk om je helemaal te hypen in de gym voor dat je een zware werkset begint. gaat iedereen je stiekem aankijken xD

Lekker Tymen! Up up up!

• #2.054

thanx bro :)

vannacht geslapen bij me vriendin. normaal gesproken betekend dat slecht eten. maar deze keer had ik er echt schijt aan. echt een lekkere beentraining neer gezet, ik kon niet eens meer fatsoenlijk lopen en opstaan. dus ik lekker 5 eitjes gekookt, broodjes kaas gemaakt, 1 liter melk gezopen :D

nu heb ik echt spierpijn in me glutes, hams, quads en nog van eergisteren in me pecs :roflol:

morgen upper B, heb er nu al zin in :D

Thats how we roll!

Gewoon wat vreten meepakken naar je vriendin! Of wordt dat normaalgesproken niet zo geaccepteerd daar? In het vervolg altijd zo eten bij je vriendin :D!

• #2.057

Gewoon wat vreten meepakken naar je vriendin! Of wordt dat normaalgesproken niet zo geaccepteerd daar? In het vervolg altijd zo eten bij je vriendin :D!

ik vind dat altijd zo raar eruit zien als ik met bakken eten aan kom kakken. alsof ik anders verhonger... doe ik ook :rolleyes: daar niet van. ik neem hooguit wat whey of nightprot mee. maar gewoon wat minder voor hun denken, dat hun dat een bezwaar vinden dat ik gewoon wat meer eet als hun. dadelijk even wat boterhammen met kaas bikken :D mijn vriendin: als die er zijn....

vanavond verjaardag heuhjjj.. NOT!

WIJ ZIJN ANTI JODEN!
schijt ajax. laat twente maar kampioen worden :)

ik vind dat altijd zo raar eruit zien als ik met bakken eten aan kom kakken. alsof ik anders verhonger... doe ik ook :rolleyes: daar niet van. ik neem hooguit wat whey of nightprot mee. maar gewoon wat minder voor hun denken, dat hun dat een bezwaar vinden dat ik gewoon wat meer eet als hun. dadelijk even wat boterhammen met kaas bikken :D mijn vriendin: als die er zijn....

vanavond verjaardag heuhjjj.. NOT!

WIJ ZIJN ANTI JODEN!
schijt ajax. laat twente maar kampioen worden :)

/vriendschap.

Hey Tymen, we hebben exact dezelfde stats. Had ergens gelezen dat je zat te overwegen om AAS te gebruiken? Zo niet, dan ga ik je volgen altijd mooi om jouw ontwikkeling te zien en mijn progressie te vergelijken :)

Hey Tymen, we hebben exact dezelfde stats. Had ergens gelezen dat je zat te overwegen om AAS te gebruiken? Zo niet, dan ga ik je volgen altijd mooi om jouw ontwikkeling te zien en mijn progressie te vergelijken :)

Tymen gaat geen AAS gebruiken, niet als hij <85kg weegt ;)

Terug
Naar boven