AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061

:trollface:
zegt een arnhemmer btw, verrader! hahaha

Hey Tymen, we hebben exact dezelfde stats. Had ergens gelezen dat je zat te overwegen om AAS te gebruiken? Zo niet, dan ga ik je volgen altijd mooi om jouw ontwikkeling te zien en mijn progressie te vergelijken :)

he welkom :)
zoals hieronder al word gezegd, niet voordat ik 80 droog of 85 minder schoon weeg.
gelukkig dat je nu pas mij volgt want de afgelopen maanden heb ik thuis getraind zonder succes. en sinds vorige week ben ik weer in de sportschool gestart en dat is lekker hoor :)
weer lekker goed hard bulken! Keun weer inhalen XD

Tymen gaat geen AAS gebruiken, niet als hij <85kg weegt ;)

damn jij hebt ook een geheugen van een olifant :roflol:

dadelijk pizza tonijn eten :D

:trollface:
zegt een arnhemmer btw, verrader! hahaha

he welkom :)
zoals hieronder al word gezegd, niet voordat ik 80 droog of 85 minder schoon weeg.
gelukkig dat je nu pas mij volgt want de afgelopen maanden heb ik thuis getraind zonder succes. en sinds vorige week ben ik weer in de sportschool gestart en dat is lekker hoor :)
weer lekker goed hard bulken! Keun weer inhalen XD

damn jij hebt ook een geheugen van een olifant :roflol:

dadelijk pizza tonijn eten :D

Het was een gok haha :D
grapje, kon het met nog herinneren :o

Lol @ AAS. Je lijkt little daddy dan wel, die wilt na 1 jaar trainen ook al gebruiken :o

inb4 haters gonna hate

Echt he, al die ecto's die al aan het nadenken zijn om aas te gebruiken. Hou het eerst is fatsoenlijk vol.

Nog even iets wat betreft je depressie, Tymen. Ik heb gelezen dat je ook (veel) smoked, ik hoop dat jij je realiseert dat dit daar ook een grote impact op kan hebben.

wie is keun? klinkt als een beescht:trollface:

• #2.067
Lol @ AAS. Je lijkt little daddy dan wel, die wilt na 1 jaar trainen ook al gebruiken :o

inb4 haters gonna hate

wtf??? ik ga dit jaar mijn 4de trainingsjaar in?!
en ik wil misschien kuren als ik de 80 kilo heb gehaald. en die is nog lang niet nader :roflol:

Echt he, al die ecto's die al aan het nadenken zijn om aas te gebruiken. Hou het eerst is fatsoenlijk vol.

Nog even iets wat betreft je depressie, Tymen. Ik heb gelezen dat je ook (veel) smoked, ik hoop dat jij je realiseert dat dit daar ook een grote impact op kan hebben.

ik smoke niet heel veel. ligt eraan wat je heel veel vind. maar gem 1 keer in de 2 weken is normaal. soms meer soms minder.
en als ik mij niet lekker in me vel voel doe ik het zeer zeker niet. ik ben me heel erg bewust van de consequenties :) thanx voor de tip though

ga niet haten!

zomer <75 kg = free whey voor mij :trollfacex: dus als je je whey wilt behouden moet je aanmaken :p

oh en als je van je homegym af moet... :D

huh lol? heb ik die afspraak met jou gemaakt???

hhm we hebben het er wel een keertje over ;)

wie is keun? klinkt als een beescht:trollface:

hij deed/doet het igg beter dan mij... die geef ik je. verder ga ik je niet de hemel in prijzen lul :trollface:

• #2.068
oh ja. echt ****ed spierpijn.

ik moet echt gaan steunen als ik de bank op of af wil xD lijk wel een oude opa. but feels good :D

Haha just trolling - je moet deze lijn gewoon doorzetten en dan kom je er wel man!

• #2.071
Haha just trolling - je moet deze lijn gewoon doorzetten en dan kom je er wel man!

thanx koen :)

4 jaar trainen en nu 67,9kg wegen

Geen haat, je weet zelf ook dat het (veel) beter kan.

no hard feelings ;)
ja, maar helaas heb ik de loop van mijn leven niet 100% zelf in de hand.
desalnietttemin een excuus om elke dag mijn best te doen.

helaas heb ik tijd nood en kan ik er niet verder op in gaan ;) vanavond om half 12 ben ik pas terug =/

Jongeee naturals zijn da bomb!

ik smoke niet heel veel. ligt eraan wat je heel veel vind. maar gem 1 keer in de 2 weken is normaal. soms meer soms minder.
en als ik mij niet lekker in me vel voel doe ik het zeer zeker niet. ik ben me heel erg bewust van de consequenties :) thanx voor de tip though

Oh, dan valt het inderdaad reuze mee. Ik dacht dagelijks;p

Hey Tymen,

Lees ook al een tijdje mee in je log, tijd om even een abbo te nemen.

Goed om te lezen dat je het trainen weer consequent opgepakt hebt, bevalt die nieuwe gym je wat?

• #2.077
Hey Tymen,

Lees ook al een tijdje mee in je log, tijd om even een abbo te nemen.

Goed om te lezen dat je het trainen weer consequent opgepakt hebt, bevalt die nieuwe gym je wat?

welkom :)

ik heb voordat ik thuis ging trainen daar ook al getrained :) dus vertrouwde omgeving en er is geen reet veranderd.

shit man, nog steeds vreselijk veel spierpijn in me quads hams glutes (pecs traps). ik heb gewoon op school met opzet een pauze geskipt anders moest ik 3 verdiepingen omlaag en weer omhoog xD geen succes dus.

dadelijk upper B

http://www.bodybuilding.com/fun/12-week-daily-bulking-trainer-04.htm

welkom :)

ik heb voordat ik thuis ging trainen daar ook al getrained :) dus vertrouwde omgeving en er is geen reet veranderd.

shit man, nog steeds vreselijk veel spierpijn in me quads hams glutes (pecs traps). ik heb gewoon op school met opzet een pauze geskipt anders moest ik 3 verdiepingen omlaag en weer omhoog xD geen succes dus.

dadelijk upper B

http://www.bodybuilding.com/fun/12-week-daily-bulking-trainer-04.htm

Bespeur ik hier aanstellerietus?

Terug
Naar boven