MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
he McM, hoe ziet jou training er vrijdag uit dan?

Hey maar dan ga ik Poison wel vragen of ze rug-biceps wilt trainen. Toch beter om met zijn 2en te trainen. Kan ik wat zwaarder gaan:)

• #2.144
circle-jerk in tha shower? vind het wel laag van je dat je mij niet uitnodigt, ik blokkeer je nu op msn:mad:

OT: laatste training dinsdag, GTFO

• #2.148
circle-jerk in tha shower? vind het wel laag van je dat je mij niet uitnodigt, ik blokkeer je nu op msn:mad:

OT: laatste training dinsdag, GTFO

jij wilt pics van een stel wankende guys :) geen probleem, weet niet of bart en michiel dit ook zo leuk vinden :)

ooh koen, als je wilt mag je ook komen :trollface: morgen om 15:00 american style, Gendt. ik wist niet dat je justbart niet volgde :rolleyes:

ja jongen, 2 rustdagen.
morgen: 10-12*3
bank
bor
mp
shrug
cable ext
ez curl

Lol, ik Gendt ff opzoeken, op googlemaps. Dat is zo wat in freakin' Germany man. CAN'T BE GOOD! :D:D

• #2.150
Lol, ik Gendt ff opzoeken, op googlemaps. Dat is zo wat in freakin' Germany man. CAN'T BE GOOD! :D:D

ik woon nog geen 2 km van de duitse grens af xD
mn moeders kant van de familie is duits xD
mijn moeder is half duits xD
ik ben kwart duits :roflol:

''rapporteert istimewa'':D

@tymen: show some f*cking effort tomorrow!

wasssss, ich haben das niecht gewust.... zie je hoe goed mijn duits is:D

Problem?

VERY BIG PROBLEM!:eek:

Veel plezier vanmiddag. :D Ik wil ook before en after pic's van jullie asses, want die zullen er wel flink van langs krijgen.. Want hij komt niet voor niets te paard toch?

Laatst bewerkt:
VERY BIG PROBLEM!:eek:

Veel plezier vanmiddag. :D Ik wil ook before en after pic's van jullie asses, want die zullen er wel flink van langs krijgen.. Want hij komt niet voor niets te paard toch?

Ow my god:eek:

Laatste keer dat ik mijn kont liet zien heb ik me toch een portie klappuh gehad.... Dus i pass:D

Terug
Naar boven