- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey maar dan ga ik Poison wel vragen of ze rug-biceps wilt trainen. Toch beter om met zijn 2en te trainen. Kan ik wat zwaarder gaan![]()

morgen samen met Bart, McM en Poison trainen
zijn jullie er al klaar voor?

circle-jerk in tha shower? vind het wel laag van je dat je mij niet uitnodigt, ik blokkeer je nu op msn
OT: laatste training dinsdag, GTFO
geen probleem, weet niet of bart en michiel dit ook zo leuk vinden 
morgen om 15:00 american style, Gendt. ik wist niet dat je justbart niet volgde 
Lol, ik Gendt ff opzoeken, op googlemaps. Dat is zo wat in freakin' Germany man. CAN'T BE GOOD!![]()

ik woon nog geen 2 km van de duitse grens af xD
mn moeders kant van de familie is duits xD
mijn moeder is half duits xD
ik ben kwart duits![]()
niks tegen duitsers right?!''rapporteert istimewa''
@tymen: show some f*cking effort tomorrow!

Lol, ik Gendt ff opzoeken, op googlemaps. Dat is zo wat in freakin' Germany man. CAN'T BE GOOD!![]()

wasssss, ich haben das niecht gewust.... zie je hoe goed mijn duits is
Problem?

Ik wil ook before en after pic's van jullie asses, want die zullen er wel flink van langs krijgen.. Want hij komt niet voor niets te paard toch?VERY BIG PROBLEM!
Veel plezier vanmiddag.Ik wil ook before en after pic's van jullie asses, want die zullen er wel flink van langs krijgen.. Want hij komt niet voor niets te paard toch?

Flat Bench, Incline DB Press, Decline Flyes, Dips, en nog wat armenwerk.
![]()

jonguueeh dan ga ik maar gezellig met jou mee doen.... dan pak ik rug wel later op de dag in mijn eigen gym![]()
En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je deadlift en pullups bro!GezelligEn ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je deadlift en pullups bro!