Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
panga is de lekkerste vis evvaaaaaahhhh. heerlijk zoutig, lekker zacht van textuur![]()

Smaken verschillen blijkbaar, want de structuur van panga vind ik niet te harden, zo zacht/sappig brrr doe mij maar wat stevigers zoals kabeljauw/zalm
Maar als het moet eet ik het gewoon![]()

Ja lekker, maar die is altijd op bij de JUMBO
Heb in plaats van Panga, Tilapia maar gehaald vandaag..

Hey koekert, je moet nog fietsen vrijdag gek! Ga je toch niet je benen slopen... fuuuuuut
Nee, mooi trainging brah! die serie deads zijn sterk btw!

Nice deadlift hoor!
Zal je enkel in de ochtend wegen, bw is gewoon ****ing chinees geen touw aan vast te knopen.

Mooi gerept op de deadlift, alleen met deadstop of gewoon pompen? En je overslapen is geen reden om 2 meals te skippen hé, gewoon alles wat meer op elkaar proppen![]()

Het beginnetje is er!
Die calf raises staand of zittend btw?

Lekkere training, goede deads man. Zal wel zwaar voelen!
hahaah helemaal hypen voor elke set die ik begon. http://www.youtube.com/watch?v=kvRQxEGvmIk
deze shit doet het erg goed.
btw bijna de volledige training op sokken gelopen... ze keken me vreemd aan.
met airmax is een lowertraining gewoonweg geen succes, dan krijg ik last van me voeten.
+1. Ik squat en deadlift tegenwoordig altijd op sokken!

Jij ook al..ik koop morgen wel een beetje extra voor je indie drop ik wel bij je als bij je gf ben geweest
![]()

als ze na het uitdoen van mijn schoenen nog in de weg staan laat ik gewoon een mega ruft! zo'nnuhh die zo ruikt dat je gelijk sollicitatiebrieven kan verwachten van stinkdiertjes