AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Smaken verschillen blijkbaar, want de structuur van panga vind ik niet te harden, zo zacht/sappig brrr doe mij maar wat stevigers zoals kabeljauw/zalm :trollface:

Maar als het moet eet ik het gewoon :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Smaken verschillen blijkbaar, want de structuur van panga vind ik niet te harden, zo zacht/sappig brrr doe mij maar wat stevigers zoals kabeljauw/zalm :trollface:

Maar als het moet eet ik het gewoon :)

ik vind dat juistem zo lekker. makkelijk te maken en makkelijk te eten :)

Ja lekker, maar die is altijd op bij de JUMBO :mad:

Heb in plaats van Panga, Tilapia maar gehaald vandaag..

tilapia vind ik daarin tegen weer een ramp xD DAT is pas smakelijkeloze droge vis!

damn waarschijnlijk morgen nog zieke spierpijn in me benen en dan moet ik lower B gaan doen :roflol:

Ik eet altijd visstiscks :)

Nice training ouwe!

• #2.107
vandaag ff inkopen gedaan :)

oats
chocomelk
panga
kwark

ook nog getrained :orly:

:yarly:

standaard wu

deadlift
2*15*leeg

15*60
15*100
15*105
15*105

legpress
15*60

15*125
15*149
15*157 (awwyeah)

legext
15*50 (pffff, die kop van mij xD kodakmomentje, ze waren zuur)
12*55
12*55

leg curl
15*45
15*50
12*55

calf ext op de legpress
2*15*90
15*140
15*150
15*160 ja die waren echt zwaar

calf raise in de smith
15*leeg
15*60
15*80

cable prayer crunch

lying leg raise

crunch machine

stuk

68,9 was te verwachten me zwaar verslapen en dus 2 meals gemist.

Hey koekert, je moet nog fietsen vrijdag gek! Ga je toch niet je benen slopen... fuuuuuut

Nee, mooi trainging brah! die serie deads zijn sterk btw!

Nice deadlift hoor!

Zal je enkel in de ochtend wegen, bw is gewoon ****ing chinees geen touw aan vast te knopen.

Mooi gerept op de deadlift, alleen met deadstop of gewoon pompen? En je overslapen is geen reden om 2 meals te skippen hé, gewoon alles wat meer op elkaar proppen ;)

Lekker Tymen, sterke dead's!

Het beginnetje is er!:)
Die calf raises staand of zittend btw?

• #2.113
Hey koekert, je moet nog fietsen vrijdag gek! Ga je toch niet je benen slopen... fuuuuuut

Nee, mooi trainging brah! die serie deads zijn sterk btw!

morgen en overmorgen is rustdag. dus dan ben ik weer helemaal fit :D
thanx bartje :)

Nice deadlift hoor!

Zal je enkel in de ochtend wegen, bw is gewoon ****ing chinees geen touw aan vast te knopen.

ik heb al in een van me vorige posts gemeld dat ik snap dat random in de dag meten niet een accuraat resultaat zal geven. maar het gaat me meer om dat ik een stijgende lijn kan zien.
1 ik heb thuis geen digitale weegschaal, en ik vergeet het thuis smorgens :rolleyes:

Mooi gerept op de deadlift, alleen met deadstop of gewoon pompen? En je overslapen is geen reden om 2 meals te skippen hé, gewoon alles wat meer op elkaar proppen ;)

ik ben al geen grote eter, dus dan de meals in de dag te proppen met 2-3 uur minder tijd, dat word echt lastig. ik zal sowieso proberen om wat meer er meal te eten.
eerste reps met touch n go, daarna deadstops

Lekker Tymen, sterke dead's!

thanx :)

Het beginnetje is er!:)
Die calf raises staand of zittend btw?

staand op een steps-ding

vrijdag mag ik al droppen naar 10-12 reps (3-4 sets)
en dan mag ik na een week weer 2 reps droppen en dan komt er een set bij. zo door tot 5x
een week deloaden en dan nog een keer:D

Lekkere training, goede deads man. Zal wel zwaar voelen!

• #2.115
eeuuhhhhh ik deadlift ook op mijn sokken.... gewoon omdat het kan en ik zo een beetje ruimte creeer om te deadliften:) als ze na het uitdoen van mijn schoenen nog in de weg staan laat ik gewoon een mega ruft! zo'nnuhh die zo ruikt dat je gelijk sollicitatiebrieven kan verwachten van stinkdiertjes:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven