XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Bench/Deadlift competitie? Nice, succes beiden!

Nee ik ga niet 2 dagen achter elkaar deadliften :p Paar pullups misschien wel maar Tymen wint die competitie sowieso ;) Qua bench ook trouwens.

Not, MC get him!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.167
Jullie zijn elkaar al vast aan 't opgeilen zie ik wel.. Wordt vast een goede training!

:D Ga ff snel wat pasta bouwen baas, Poison staat zo voor de deur.

• #2.170

Jullie zijn elkaar al vast aan 't opgeilen zie ik wel.. Wordt vast een goede training!

:D Ga ff snel wat pasta bouwen baas, Poison staat zo voor de deur.

kwa bench zou het wel kunnen als je een goede dag heb en ik een mindere. kwa pull ups vrees ik het ergste. ik ben echt een chin monster xD

**** laat maar, stukadoors hebben de hele keuken afgeplakt.

Maar je hebt geen mindere dag baas. Ik zit net op de 67,5 met triples en jij rept normaal gesproken met 70 ofzo? En ik moet wat meer vet optillen met pullups he ;)

• #2.173
**** laat maar, stukadoors hebben de hele keuken afgeplakt.

Maar je hebt geen mindere dag baas. Ik zit net op de 67,5 met triples en jij rept normaal gesproken met 70 ofzo? En ik moet wat meer vet optillen met pullups he ;)

die verrekte stukadoors :mad: dan maar maccen bro :P
nah sinds ik weer in de gym train viel het me zwaar met 70 banken. dus je maakt een goede kans maat :D

Mag ook wel met 55kg puur spier!

:trollface:

hahaha still wont beat me.

Maccen :roflol: Nu melk en cashews aan het wegwerken, vreet gewoon Barts koelkast leeg :D

• #2.175
ik dadelijk mijn oatpannenkoekje, chocomelk

Ik zeg bench competitie!

Tymen, doe maar kalm aan, we zijn wat later. Poison en BigMc staan in de file en hopen rond 1500 uur bij mij te zijn!

Tymen hangt al aan het ijzer :p

Terug
Naar boven