MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

I'm in :D

Hier ook een sokkendeadlifter :) Waarom zo veel reps Tymen? Je bent toch niet bang voor spierpijn he :D

Allstars deadlifter hier.

Volgens mij volgt tymen een programma waarin staat dat hij deze week 15-reppers moet maken, correct me if i'm wrong!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.124

:roflol: als broeders delen we graag, right?!

eeuuhhhhh ik deadlift ook op mijn sokken.... gewoon omdat het kan en ik zo een beetje ruimte creeer om te deadliften:) als ze na het uitdoen van mijn schoenen nog in de weg staan laat ik gewoon een mega ruft! zo'nnuhh die zo ruikt dat je gelijk sollicitatiebrieven kan verwachten van stinkdiertjes:)

boeren doe ik wel hard in de gym, scheten laten, mehh

welcome :)

Hier ook een sokkendeadlifter :) Waarom zo veel reps Tymen? Je bent toch niet bang voor spierpijn he :D

hehe, gelukkig was het vandaag al stukken minder, en na de warm up was het good to go :D
ik heb een paar pages terug een link gepost van mijn schema. het dropt elke week 2 reps en er komt 1 set bij. dus nu ik gestart ben, 12-15 reppers.

• #2.125
Allstars deadlifter hier.

Volgens mij volgt tymen een programma waarin staat dat hij deze week 15-reppers moet maken, correct me if i'm wrong!

t*ring olifant xD
ja, onlangs nog gelezen van allstars populaire schoenen zijn onder de lifters.

:trollface:

Allstars zijn erg lekker voor rows, DL en frontsquats, rest doe ik liever op oly schoenen, maar hee that's me :)

Sinds ik op sokken deadlift maak, ach laat ook maar.

Deadlift en squat ook op sokken, veel veiliger en stabieler.

• #2.129
Ah heerlijk 15-repper deadlift :)
En calfs in leg press + seated in smith is een super combi voor de kuiten!

Goed te zien trouwens dat je nu al die tijd je motivatie weet te behouden, hoe gaat het verder btw?

• #2.131
Ah heerlijk 15-repper deadlift :)
En calfs in leg press + seated in smith is een super combi voor de kuiten!

Goed te zien trouwens dat je nu al die tijd je motivatie weet te behouden, hoe gaat het verder btw?

pppf liever op low-reps xD
ik hoop het, laat ze maar een beetje groeien!

gaat de goede kant. elke dag gaat beter. school blijft nog een beetje moeizaam maar da komt wel weer. met een beetje geluk is het verslag over mij deze maand nog klaar :)

Je maakt een verslag over jezelf? :p
Maar nice, ik denk ook dat de hardcoreheid van je trainingen laatste tijd symbool staat dat je leven de goede kant opgaat (in alle aspecten).

• #2.133
Je maakt een verslag over jezelf? :p
Maar nice, ik denk ook dat de hardcoreheid van je trainingen laatste tijd symbool staat dat je leven de goede kant opgaat (in alle aspecten).

nee, gekke gerrit (psycholoog) wel.
als ik niet lekker in mijn vel zit dan zie je dit terug in mijn trainingen en eten. dus ja gaat weer de goede kant op :)

Doorzetten nu Tymen!
Vandaag nog trainen:o:D?

• #2.135
Doorzetten nu Tymen!
Vandaag nog trainen:o:D?

komt dik in orde.
ik heb nu 2 rustdagen maar het liefst zou ik vandaag ook weer gaan trainen xD

vrijdag ga ik weer in gendt de boel onveilig maken bij JustBart. deze keer ga ik dit niet alleen doen maar samen met: McM, Poison en Waterpoloër. die laatste 2 zijn niet zeker volgens mij.

t*ring wel buikspierpijn man :o. gisteren ook side bends gedaan. goede oefening ik voel het nu goed in mn obliques.

Poison wel volgens mij. Anders moet ik met OV :p

Waterpoloër zit op school. Die kan niet. Bigmc en poison zijn er samen met jij en ik.

Terug
Naar boven