Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als broeders delen we graag, right?!eeuuhhhhh ik deadlift ook op mijn sokken.... gewoon omdat het kan en ik zo een beetje ruimte creeer om te deadliftenals ze na het uitdoen van mijn schoenen nog in de weg staan laat ik gewoon een mega ruft! zo'nnuhh die zo ruikt dat je gelijk sollicitatiebrieven kan verwachten van stinkdiertjes
![]()

Hier ook een sokkendeadlifterWaarom zo veel reps Tymen? Je bent toch niet bang voor spierpijn he
![]()

Allstars deadlifter hier.
Volgens mij volgt tymen een programma waarin staat dat hij deze week 15-reppers moet maken, correct me if i'm wrong!
Allstars zijn erg lekker voor rows, DL en frontsquats, rest doe ik liever op oly schoenen, maar hee that's me![]()

Sinds ik op sokken deadlift maak, ach laat ook maar.
Deadlift en squat ook op sokken, veel veiliger en stabieler.

Ah heerlijk 15-repper deadlift
En calfs in leg press + seated in smith is een super combi voor de kuiten!
Goed te zien trouwens dat je nu al die tijd je motivatie weet te behouden, hoe gaat het verder btw?

Je maakt een verslag over jezelf?
Maar nice, ik denk ook dat de hardcoreheid van je trainingen laatste tijd symbool staat dat je leven de goede kant opgaat (in alle aspecten).

. gisteren ook side bends gedaan. goede oefening ik voel het nu goed in mn obliques.
xDarme knul... mag je lekker naast der zitten in de auto
ik mag fietsenxD

Waterpoloër zit op school. Die kan niet. Bigmc en poison zijn er samen met jij en ik.