Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
je moet ook altijd je biceps of triceps flexen als je in het openbaar bent, als er dan onverwachts een foto word gemaakt..heb je altijd dikke armen jong!

ja goed idee mang! ik moet wel toegeven dat ik het heerlijk vind om met aangespannen lats en pecs te lopen, voelt gewoon lekker....:roflol:

Een foto is maar een momentopname, who cares:)

Mss als je shirt een maatje kleiner zou zijn en de foto niet volledig frontaal getrokken was, je er beter op zou staan:cool: (en je zou afblijven van katabole verkoelende dranken:roflol:)

als je goed buff bent dan zie je er altijd buff uit. dat was een uitzondering (A)

verkoelende dranken zijn voor homo's

in de sauna ja!

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Ik vind je er wel buff uitzien op die foto hoor, mooie ketting heb je ook om.

errm om er even zeker van te zijn. wie bedoel je nou? links of rechts???

Gewoon het beste is veel lucht in je borst zuigen en met een goede houding rondlopen. Wanneer de chicks je aankijken begint het flexwerk.
Als je weer van ze afbeweegt en ze je rug te zien krijgen pas focussen op je lats.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

errm om er even zeker van te zijn. wie bedoel je nou? links of rechts???

Die buffe man in black :cool:

Gewoon het beste is veel lucht in je borst zuigen en met een goede houding rondlopen. Wanneer de chicks je aankijken begint het flexwerk.
Als je weer van ze afbeweegt en ze je rug te zien krijgen pas focussen op je lats.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Die buffe man in black :cool:

:fuu:

We're flying hiiiiggghh
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

owned.. k*tzooi http://images.4chan.org /b/src/1278517160163.gif
Wanneer ga je weer trainen.

We're flying hiiiiggghh
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

owned.. k*tzooi [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wanneer ga je weer trainen.

xxxxDDDD

vanavond?! kudt, me mood om te trainen is zooo ****ing low. maar mijn zelfbeeld is ook ****ing lowwww. mn pec ook al low.

Laatst bewerkt:
hehe mijn mood is eindelijk weer eens normaal > zin om te knallen :)

DB press
15*22,5
5*32,5
6*32,5
3*5*32,5

incline BP
15*50
10*60

BB curl
15*30
10*30
10*20 (lekker strikt)

concentration curls
10*15 (na de 6 lekker slingeren :D)
10*12,5 (gewoon lekker)

Sterke incline, en vooral sterke presses.

als je er zo average uitziet op random momenten ben je dus nog niet buff genoeg ;)

Lekkere training:sd:

Sterke incline, en vooral sterke presses.

ja die gingen lekker jho :D

alleen nu heb ik dus een spier verrekt van me trap ofzo. aan de linkerkant onderin de traps..... :fuu:

als je er zo average uitziet op random momenten ben je dus nog niet buff genoeg ;)

true never big enough. maar toch de foto is gewoon zo geschoten zodat ik een minderwaardigheids complex krijg :( ik zal ze krijgen!
thanx brooo

dat heb ik ook weleens dat het trekt in me traps, maar dat is altijd zo weer weg.
meestal als ik wakker word volgens mij

Goede :sd: training inderdaad main:) Db press is wel nais

Lekkere presses:thumb:

Vind de gewichten op de borsttraining ook erg goed.
Maar ik ben toch benieuwd waarom je gewoon niet lekker tot failure traint?
Tenminste bij de db press zat er veel meer in lijkt het op je 1e set.

Terug
Naar boven