MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Seriously, wtf did I miss?

• Topic Starter Topic Starter
Welke fotoshoot.. je doet toch niet mee aan de contest ?

nope i don't maar wel voor mijzelf :eyebrow:

ot: ik heb net moeten overgeven, en t*ring wat een straal :eek:. op het werk zag ik ineens niet meer goed, kreeg hoofdpijn (wat ik normaal nooit heb) en werd misselijk. dus ik eerder naar huis. eenmaal thuis op de bank liggen. hielp geen kudt, dus ik loop naar de keuken om een paracetamol te pakken. wil ik een glas pakken voel ik de braakneiging ineens opkomen, geen houden meer aan.

awesome! was je nog op tijd voor om in de bak te braken?
beterschap bro, daar gaan al je kostbare kcals voor vandaag

Beterschap!

Damn zo katabool :(
Ik heb hier trouwens al een poosje geen training meer gezien ;)

Tja het is wel vervelend, maar toch merk ik zelf niet zoveel verschil. Als je echt hard gaat trainen loopt de temperatuur in je spier toch op naar hele hoge waarden, dus dan maakt een temp. verschil buiten van 10 graden niet zo heel veel meer uit. Ik train dan ook wel in een gym met een airco :p (maar toch is het er nog wel warm)

Shiit, daar gaan je eiwitten :( Sterkte maat.

Ooh, ooh Tymen! Is maar goed dat je niet over je benen kotste, anders zaten alle stukjes in de haren..:rolleyes:

Je kunt beter je benen laten harsen of waxen, dat geeft gladder resultaat, en je krijgt er geen stoppels van terug. Verder weet ik zeker dat je vriendin ook een topavond heeft als ze jou benen mag waxen, een beetje leedvermaak is dat zeg maar :D

Ontharingsmousse: pijnloos, snel, efficient :thumbup:

Tijdje geleden weer dat ik bij je gepost heb Tym, maar ik hou je nog steeds in de gaten :cool:

Je kunt beter je benen laten harsen of waxen, dat geeft gladder resultaat, en je krijgt er geen stoppels van terug. Verder weet ik zeker dat je vriendin ook een topavond heeft als ze jou benen mag waxen, een beetje leedvermaak is dat zeg maar :D

Ontharingsmousse: pijnloos, snel, efficient :thumbup:

Tijdje geleden weer dat ik bij je gepost heb Tym, maar ik hou je nog steeds in de gaten :cool:

he jaap! leuk je weer eens in mijn log te hebben. ik kan je helaas niet overdonderen met gruwelijke work outs :sad: de (weer)goden werken mij tegen...

omg omg omg het zou natuurlijk wel lachen zijn als ik ze laat harsen... ik laat der gewoon een stuk van het bovenbeen doen en de rest gewoon met mousse.

komt goed. en de pix komen natuurlijk ook hier te staan :thumbs:

Karma als je vids ervan post :)

Geen trainingen meer sinds 30 juni? :) Zag er anders wel goed uit toen. Even monsterdeload of blessure ofzo? ???

WTF...I just turned gay..:(

Ik scheer enkel bovenmbenen en trim mijn kuiten met mijn cruzer..:rolleyes:

:D

Ik doe het ook zo. Die lange haren op je bovenbenen in combinatie met verzorgende schaamstreek (bij mij toch :rolleyes:) slaat toch nergens op anders. Kuiten enzo gewoon trimmen inderdaad!

Ben dan ook niet gezegend met kort beenhaar maar van dat verdomd dun en lang haar dat alle kanten uit staat. :roflol:

Gasten, seriously :roflol: Wat een kennis heeft Ace toch in huis :D

Terug
Naar boven