AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
Alles zo snel mogelijk op te starten en bv niet al je eiwitten in de energie verbranding gooien

en een highcarb maaltijd 90min voor training, snelle suikers zoals (pwo) 30min voor training en naar training een lowcarb maal met wheyshake.

ik eet altij met mijn ouders mee en eet dus "gewoon". ik zelf wil dit ook nog wel even volhouden. dus dat pre wo dieting is gewoon lastig voor mij. en opzich is het niet direct een probleem. want je kunt prima trainen met een "gewone" maaltijd.

Kan zeker inderdaad, maar gewone maaltijden verschillen nogal... Als ik bv taco's eet of een of anders schotel pak ik liever wat minder en pak ik wat rijst erbij als voorbeeld.

Maar eet je gewoon lekekr hollands aardappels / groente / vlees dan eet ik ook gewoon een vol bord mee.

ik eet altij met mijn ouders mee en eet dus "gewoon". ik zelf wil dit ook nog wel even volhouden. dus dat pre wo dieting is gewoon lastig voor mij. en opzich is het niet direct een probleem. want je kunt prima trainen met een "gewone" maaltijd.

Ik eet ook gewoon standaard mee voor het avond eten, bij gebrek aan eiwitten gooi ik er een shake bij.

Heel tijd terug, malto genomen voor de training. Kreeg alleen maar hoge bloedsuikers ervan, gainde als jordy. Totaal niet dus, kracht bleef stilstaan en gewicht was ook k*t.

Alle malto, dextro eruit gegooid. Goeie maaltijd voor en na het trainen, genoeg eiwitten en insuline erop afstemmen = epic gains.

• #2.704
Ik eet ook gewoon standaard mee voor het avond eten, bij gebrek aan eiwitten gooi ik er een shake bij.

Heel tijd terug, malto genomen voor de training. Kreeg alleen maar hoge bloedsuikers ervan, gainde als jordy. Totaal niet dus, kracht bleef stilstaan en gewicht was ook k*t.

Alle malto, dextro eruit gegooid. Goeie maaltijd voor en na het trainen, genoeg eiwitten en insuline erop afstemmen = epic gains.

een snotterbelltje ontschoot mijn neus door het lachen :roflol:

BHeheheh eindelijk fatosenlijke avatar netjes

Goede ava inderdaad :D

Alderknetterst wat een brute avatar ouwe! Gaat nog steeds goed zie ik.. :D

ecto avatar

:trollface:

• #2.709
BHeheheh eindelijk fatosenlijke avatar netjes

Alderknetterst wat een brute avatar ouwe! Gaat nog steeds goed zie ik.. :D

thanx voor alle reacties :) vond mijn vorige ava ook wel bruut :D maarja moest maar eens een andere pakken :P

vandaag off, gf is jarig en ouders zijn op vakantie dus ik moet dan helpen :')

je weet wat ze met kersenbomen doen na kerstmis he :trollfacex:
en nog gefeliciteerd met je kudt! :)

• #2.714
nah niet veel geslapen en een extreem saaie schooldag achter de rug deed mijn training niet veel goeds :sad:

bank:

2*15*40
6*60

10*75
7*75 (geen spotter)
10*70

incline cable fly
10*25
10*25
10*22,5
10*20

machine chest press
10*70
10*80
10*80

DB pullover
10*20
10*20
10*26
8*26

bar push down
10*50
10*60
10*70

vond het allemaal wel best :D

Lekker ;)

Toch prima training?

nah niet veel geslapen en een extreem saaie schooldag achter de rug deed mijn training niet veel goeds :sad:

bank:

2*15*40
6*60

10*75
7*75 (geen spotter)
10*70

incline cable fly
10*25
10*25
10*22,5
10*20

machine chest press
10*70
10*80
10*80

DB pullover
10*20
10*20
10*26
8*26

bar push down
10*50
10*60
10*70

vond het allemaal wel best :D

Tja, motivatie is altijd laag naar een schooldag toch best veel reps allemaal boven de 8.

• #2.718

Tja, motivatie is altijd laag naar een schooldag toch best veel reps allemaal boven de 8.

had stiekem gehoopt op wat meer reps met 75k :sad: en een oefening meer voor triceps zou ook nog niet zon slecht idee zijn :rolleyes:

vandaag proberen wat kcals goed te maken en optijd het bed in. het word ook eens tijd om mijn blijvende lichte verkoudheid kwijt te raken. klinkt als , weer steady aan de omega 3 tabs, biergist, vit c en multi vits :D

Prima training hoor kerel!

mooie workout

Terug
Naar boven