- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Al 10000x verteld in meerdere logs.
Komt er op neer
Geen dextro
= stabiele bloedwaardes = betere gains
= geen insuline piek = geen insuline daling = kans op hypo of dips is weg
= geen insuline piek = minder last van acne
Naast het feit dat schommelende bloedwaardes k*t zijn.
De insuline piek die je krijgt van dat dextro staat in het niet wat je nodig hebt om goeie gains te krijgen.
Ik ben zeker voorstander voor dextrose, puur alleen omdat ons metabolisme zo hoog is, een beetje het vuur blussen voordat het de boomstammen wegbrand![]()
Ach je mag er mee doen wat je wilt, buiten het feit dat ik diabetes heb en het sowieso wil vermijden zie ik geen voordelen ervan in.
De reden dat mensen het nemen is meestal insuline piek, en die is er amper. Wat extra cals is leuk, maar met meer eten kan je dat ook bereiken.
interessante discussie. ik zelf merk gewoon dat ik goed reageer op dex tijdens mijn training. voorheen had ik last van crashes tijdens echt zware workouts. en met dex merkte ik dat ik niet/veel minder crashde.
ik geloof je absoluut dennis, alleen het verklaart niet waarom ik dan toch zo n goede ervaring heb met dex in training. ik zal eens wat experimenteren met en zonder dex trainen en er extra op letten. thanx voor de input btw, very appreciated
---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 22:32 ----------
Dennis, snap dan dat ik en tymen gewoon een goed excuus zoeken om insuline te gaan gebruiken!![]()
slinnnnnnnnn
hahaha

)