AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Niks mis mee bradda, prima training toch.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
10x75kg is nice hoor!

Ach ik heb minder getraind.:-)

• #2.726

Ach ik heb minder getraind.:-)

neem gewoon 3L melk mee en een pak brintha mee vanavond, zorg dat je vreetkick krijgt -> gains van je leven!

thanx mensen :)

ik had vrijdag nog ff snel getrained :D
delts en calves, alleen wel jammer dat mijn linkerschouder in protest kwam. ff in de gaten houden.

zo zien mijn calves er nu uit. er valt nog veel aan te doen maar er zit volgens mij wel schot in de zaak :)

ziwo3k.jpg

nou gisteren wel weer goed stronken :o deze week dus goed op het eten letten om die gains goed te maken hahah

Zou het de maand van de schouder zijn, want jij bent volgens mij nr. zoveel.
Ondanks het formaat van de foto zie je idd dat je al degelijke kuiten hebt.

B.t.w. stronken.... is dat het nieuwe dronken :p haha

Toen we samen trainden @Barts gym was je nog aan het worstelen met 70kg, zelfde aantal reps ongeveer. 5kg zwaarder pakken na t cutten is niet verkeerd!

• #2.730
Zou het de maand van de schouder zijn, want jij bent volgens mij nr. zoveel.
Ondanks het formaat van de foto zie je idd dat je al degelijke kuiten hebt.

B.t.w. stronken.... is dat het nieuwe dronken :p haha

nja zo nu en dan heb ik wel eens last van mn schouder, 2 weekjes terug was het mn knie die ik overstrekte xD

ze lopen zwaar achter :mad: maar het is pas sinds de zomervakantie dat ik ze echt heftig ben gaan trainen :)

stronken= stoned +dronken :D

armen blijven dik! ( srs )
en die kuiten moeten nog groter kudt! :D

hoe bevalt trouwens die PWO?

thanx buddeehhh
i know, im wroking on it.

pwo opzich wel goed al crashde ik er wel laatst op.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Sep 2011 om 19:57 ----------

Toen we samen trainden @Barts gym was je nog aan het worstelen met 70kg, zelfde aantal reps ongeveer. 5kg zwaarder pakken na t cutten is niet verkeerd!

ben nu weer langzaam aan het klimmen, weeg nu weer 72,5/73 :) gaat gestaagd omhoog :D

Hoe pak je je kuiten nu aan?

gaat weer lekker hierzo

logkarma enzooo

:roflol: @pic

Maar doe je dan 4x een superset van weighted calfraises met 50 BW calfraises? Want ik doe dat dus 3x zonder rust ;)

• #2.737
  • #2.739
Bedoelde t gewicht op je bench man ;) Maar BW gaat ook nice idd.

Gheghe nice. Nou pak een meetlint man, die kuiten hebben prioriteit. Ff checken of t zo goed werkt als je claimed gheghe.

ik probeer op moment weer zo snel mogelijk te kunnen reppen met de 80, maar ik denk dat ik de komende maand nog wel aan de 75 vast zit =\

heb ff geen meetlint bij de hand :P ik beoordeel toch liever op het oog dan op stats :)

Op het oog is ook het beste kerel!

Terug
Naar boven