AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

ik voel me nu normaal, geen kater of iets? jij?

alleen wel wat strepen op mn arm

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
smeer ik altijd op mn spieren die achter liggen, werkt echt perfect. alleen moet wel elke dag het bed verschonen.... maarja no pain, no gain

helemaal fris, komt door de mac :D

Zet altijd een potje in de oven, als die lekker zacht is hang ik me jaap erin, Sindsdien hoef ik me bed niet meer uit in de nacht, rol hem gewoon in de wasbak.

Quads beginnen er goed uit te zien kerel!

140 is nice pik. Wat meten je poten atm?

• #2.807
Zet altijd een potje in de oven, als die lekker zacht is hang ik me jaap erin, Sindsdien hoef ik me bed niet meer uit in de nacht, rol hem gewoon in de wasbak.

:roflol:

Quads beginnen er goed uit te zien kerel!

thanx marv :)

140 is nice pik. Wat meten je poten atm?

geen idee, zal eens kijken of ik het een en ander kan meten :)

1.78m - zijn bovenlichaam.

Duuuuh

???

Zucht, D in da house :D

• #2.809
legs= 58 cm maar :sad: nu kan ik het gelukkig wel deels verklaren, mijn hams zijn namelijk erg klein. die geven namelijk ook erg veel omtrek, dus je ziet er weinig van in de front. maar van de zijkant zie je duidelijk mijn hams achterliggen.

guns meten nu 38,5

maar ook die afmetingen zeggen eigenlijk weinig. het gaat meer om de verhoudingen. ik heb smalle gewrichten waardoor mijn spieren veel groter ogen :)

Je wheels worden gewoon gedwarfed door je UB ;)

moar pics!:o

legs= 58 cm maar :sad: nu kan ik het gelukkig wel deels verklaren, mijn hams zijn namelijk erg klein. die geven namelijk ook erg veel omtrek, dus je ziet er weinig van in de front. maar van de zijkant zie je duidelijk mijn hams achterliggen.

guns meten nu 38,5

maar ook die afmetingen zeggen eigenlijk weinig. het gaat meer om de verhoudingen. ik heb smalle gewrichten waardoor mijn spieren veel groter ogen :)

afmeting zegt helemaal niks bij jouw, die rugfoto zou ik jouw 1,78 bij 80kg schatten, en je zit net boven de 70 te schommelen, chapeau

Netjes man! Je bent een goed voorbeeld voor me :-) Ga je log volgen!!!

• #2.815

ik kwam net tot de conclusie dat ik mijn phone bij mijn gf heb laten liggen en dus helemaal geen pics kan maken xD

nja morgen dan :)

afmeting zegt helemaal niks bij jouw, die rugfoto zou ik jouw 1,78 bij 80kg schatten, en je zit net boven de 70 te schommelen, chapeau

true dat bro :)

ThanQ!

Netjes man! Je bent een goed voorbeeld voor me :-) Ga je log volgen!!!

welkom welkom :) altijd leuk een nieuwe volger :D
morgen back calves biceps mmmmmmmmm

gisteren btw party hard :o gematigd alcohol gebruik, wiet gebruik was redelijk hardcore, iemand had babbels dat we (ik en een maat) slappe jointjes draaide. hoe dan ook, als ik combineer dan ben ik de volgende dag altijd helemaal fris, geen kater niks :D

Laatst bewerkt:
gay had geen abbo meer weer abbo umadk

Tymen brah, motivatie al weer aan de betere hand?

• #2.819
nah het kan beter... mar het kan ermee door

chins
15x
10x

9*20
8*15
9*10
9*10

t-bars
10*40

10*50
8*65
8*70

db shrugs
15*32

15*40
15*40
15*40

v-grip pulls
10*50

10*90
8*90
10*80

calf press ss calf raise
20*140 - 50x
20*140 - 50x
20*140 - 50x

bicep curls
10*10
10*14

nog 3 oefeningen voor biceps en ik was weer klaar.

Terug
Naar boven