Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker hier, calvé met nootjes en volle melk het diepe geheim van Tymen
ik voel me nu normaal, geen kater of iets? jij?
alleen wel wat strepen op mn arm

smeer ik altijd op mn spieren die achter liggen, werkt echt perfect. alleen moet wel elke dag het bed verschonen.... maarja no pain, no gain
helemaal fris, komt door de mac![]()
Zet altijd een potje in de oven, als die lekker zacht is hang ik me jaap erin, Sindsdien hoef ik me bed niet meer uit in de nacht, rol hem gewoon in de wasbak.

nu kan ik het gelukkig wel deels verklaren, mijn hams zijn namelijk erg klein. die geven namelijk ook erg veel omtrek, dus je ziet er weinig van in de front. maar van de zijkant zie je duidelijk mijn hams achterliggen.
legs= 58 cm maarnu kan ik het gelukkig wel deels verklaren, mijn hams zijn namelijk erg klein. die geven namelijk ook erg veel omtrek, dus je ziet er weinig van in de front. maar van de zijkant zie je duidelijk mijn hams achterliggen.
guns meten nu 38,5
maar ook die afmetingen zeggen eigenlijk weinig. het gaat meer om de verhoudingen. ik heb smalle gewrichten waardoor mijn spieren veel groter ogen![]()

afmeting zegt helemaal niks bij jouw, die rugfoto zou ik jouw 1,78 bij 80kg schatten, en je zit net boven de 70 te schommelen, chapeau

Netjes man! Je bent een goed voorbeeld voor me :-) Ga je log volgen!!!
altijd leuk een nieuwe volger 
gematigd alcohol gebruik, wiet gebruik was redelijk hardcore, iemand had babbels dat we (ik en een maat) slappe jointjes draaide. hoe dan ook, als ik combineer dan ben ik de volgende dag altijd helemaal fris, geen kater niks