XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Mooi man dat je alles weer op de rails hebt ook op mentaal gebied. Wel diehard dat je alsnog bent gaan trainen maar soms is het beter je lichaam de rust te geven die het nodig hebt anders ben je alleen maar langer ziekjes. Wel nice anyway die 110 squat:D.

het ging al langer goed en was dus ook al sinds augustus niet meer geweest. dit was meer een controle laat maar zeggen.

ja die 110 was wel nice :) maar jammer dat daarmee ook alles gedaan was.

Toch super dat je geweest bent. Als het maar geen griep is?

ik kruip nu mn bedje fijn in :) morgen ook weer vroeg op. mag het hopen van niet!

Nice squat iig!

Wat een inzet kerel, zelfs als je ziek bent..sick

Tymen, zeg eerlijk; geheime wapen zijn gewoon die joints of heb ik nu een groot geheim verklapt? lol

• #2.906
Tymen, zeg eerlijk; geheime wapen zijn gewoon die joints of heb ik nu een groot geheim verklapt? lol

shhhtttt!!!!

nah fo real: tears will get you sympathy, sweat wil get you results.

and thats the bottomline. de situatie de schuld geven brengt je niets. als je iets echt wilt dan kan het altijd.

• #2.908

ik doe mn best :)

vandaag voel ik me nog ellendiger dat gisteren. dus vandaag ook maar ff een dagje thuis gebleven en training word ook opgeschort. maybe dat ik me morgen weer wat beter voel. nu volgieten met vit c en alle andere multi vits :D oh en veel slapen :)

Moet je dit es proberen, gebruik ik ook als ik me echt zwaar beroerd voel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je kan toch wel googlen :p

Hot Coldrex
Bij koorts en pijn bij griep en verkoudheid.

Dit geneesmiddel is verkrijgbaar bij apotheek en drogist.

Dosering
Volwassenen: 1 sachet per keer, zo nodig om de 4 uur herhalen tot maximaal 6 sachets per etmaal. Niet geschikt voor kinderen.

Let op!
Niet langdurig of veelvuldig gebruiken. Niet gebruiken bij een zoutarm dieet. Niet geschikt voor diabetici. Raadpleeg een arts bij zwangerschap en borstvoeding en bij het aanhouden of terugkomen van klachten. Oppassen bij alcoholmisme en bij lever- en nierfunctiestoornissen. Niet gebruiken bij overgevoeligheid voor paracetamol.

Samenstelling
Bevat 500 mg paracetamol en 30 mg vitamine C per sachet.

Verpakking
Doosjes à 10 of 15 sachets.

Vorm
Poeder

Kleur
Wit

Ik weet niet hoe jij er op reageert, maar als ik verkouden/grieperig ben (1x in de zoveel jaar) krijg ik het 's avonds motherf*cking koud en als ik hier dan een dosis van neem voor dat ik ga slapen dan drijf ik me bed uit. (srs)
Heb m'n hoeslaken wel es midden in de nacht moeten verwisselen nadat ik deze al een keer had omgedraaid, omdat die gewoon kletsnat was van het zweet. ( klein minpuntje :D )

• #2.913
je kan toch wel googlen :p

Hot Coldrex
Bij koorts en pijn bij griep en verkoudheid.

Dit geneesmiddel is verkrijgbaar bij apotheek en drogist.

Dosering
Volwassenen: 1 sachet per keer, zo nodig om de 4 uur herhalen tot maximaal 6 sachets per etmaal. Niet geschikt voor kinderen.

Let op!
Niet langdurig of veelvuldig gebruiken. Niet gebruiken bij een zoutarm dieet. Niet geschikt voor diabetici. Raadpleeg een arts bij zwangerschap en borstvoeding en bij het aanhouden of terugkomen van klachten. Oppassen bij alcoholmisme en bij lever- en nierfunctiestoornissen. Niet gebruiken bij overgevoeligheid voor paracetamol.

Samenstelling
Bevat 500 mg paracetamol en 30 mg vitamine C per sachet.

Verpakking
Doosjes à 10 of 15 sachets.

Vorm
Poeder

Kleur
Wit

Ik weet niet hoe jij er op reageert, maar als ik verkouden/grieperig ben (1x in de zoveel jaar) krijg ik het 's avonds motherf*cking koud en als ik hier dan een dosis van neem voor dat ik ga slapen dan drijf ik me bed uit. (srs)
Heb m'n hoeslaken wel es midden in de nacht moeten verwisselen nadat ik deze al een keer had omgedraaid, omdat die gewoon kletsnat was van het zweet. ( klein minpuntje :D )

too lazy :D

maare gewoon een mix van paracetamol en vit c right?! of zitten er nog meer middeltjes in?

eens kijken of moeders dit voor mij wilt meebrengen van de drogist

heee Tymen,

Wat staat vandaag op de planning?

Heb copy paste gedaan, zelfde product als wat dennis aangeeft.
Misschien dat ik er wat extremer op reageer omdat ik redelijk gevoelig ben voor paracetamol.

sterkte:D

• #2.918
nou ben alweer wat opgeknapt maar nog wel iets verkouden...

van de week vakantie zal wel niet veel soeps worden.

lekker rustweekje Tymen geen probleem dit weekend wat ook katabool voor mij

Terug
Naar boven