- Waardering
- 591
calves, hams en upper chest zijn nu mijn focus voor als ik volgend jaar maybe mn eerste wedstrijd wil draaien
Damn een wedstrijd

Ik kom kijken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
calves, hams en upper chest zijn nu mijn focus voor als ik volgend jaar maybe mn eerste wedstrijd wil draaien

tot 70 of 80 kilo. maar dat zie ik volgend jaar wel.You gusta
Ziet er nog lekker droog uit man en ik zie aders op de borst/schouders (altijd nice)
Ik zeg gaan voor die wedstrijd van volgend jaar, dan zal ik alvast ff een trechter voor je kopen om je wat bij te voeden (skinny b*ch)![]()

Vieze droge ...
Ja jelly ja.
Nice brah, srsly would hit..
Haha een trechter
Nice, dat beetje BF ben jij zo weer kwijt. Vreten kreng!

Ja, droog nog steeds tymen. Moet zeker goedkomen die wedstrijd, ga nu eerst is lekker veel mass bouwen. Cutten zal geen enkel probleem zijn.
Whahaha ik heb je gespot, 4e van rechts
Ben alweer uitgekotst en gescheten btw, wel een effectieve cutmethode btw.

hahahahah xD
ik zat net met een andere DBB lid mijn contest pics en pics na de contest met elkaar te vergelijken.... kwam tot de conclusie dat mijn BDB en latspread eigenlijk behoorlijk zogen... ook mijn calves zijn inmiddels wel aardig bij getrokken. al hechten ze wel een beetje lelijk aan. in de zin van behoorlijk ongelijk.