XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
qybzpy.jpg

You gusta :D

Ziet er nog lekker droog uit man en ik zie aders op de borst/schouders (altijd nice)
Ik zeg gaan voor die wedstrijd van volgend jaar, dan zal ik alvast ff een trechter voor je kopen om je wat bij te voeden (skinny b*ch) :p

• #2.965
You gusta :D

Ziet er nog lekker droog uit man en ik zie aders op de borst/schouders (altijd nice)
Ik zeg gaan voor die wedstrijd van volgend jaar, dan zal ik alvast ff een trechter voor je kopen om je wat bij te voeden (skinny b*ch) :p

tja zolang ik niet goed eet zal ik wel lekker droog blijven ja. moet wel zeggen dan ik steeds vaker trek heb in hartige shit. iets wat ik voorheen nooit had. eten was eten.

elke dag 3 liter brinta door de trechter naar binnen gieten xD voel me nu al als een gans LOL

Haha een trechter :roflol:

Nice, dat beetje BF ben jij zo weer kwijt. Vreten kreng!

• #2.968
Vieze droge ...
Ja jelly ja.:mad:

Nice brah, srsly would hit..:o

hahah, als jij blijft door kotsen en schijten haal je mij nog in xD

Haha een trechter :roflol:

Nice, dat beetje BF ben jij zo weer kwijt. Vreten kreng!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zit alweer met wat oplossing in mn hoofd :)

gewoon overal voorraden voedsel aanleggen in het huis :D
brinta, oats, (houdbare) melk, nootjes, pindakaas, chocomelk, whey, casseine etc

Ja, droog nog steeds tymen. Moet zeker goedkomen die wedstrijd, ga nu eerst is lekker veel mass bouwen. Cutten zal geen enkel probleem zijn.

• #2.971
Ja, droog nog steeds tymen. Moet zeker goedkomen die wedstrijd, ga nu eerst is lekker veel mass bouwen. Cutten zal geen enkel probleem zijn.

thanx braaah.

massa bouwen is wel een probleem sinds jaar 2. ik bouw alleen goed als ik ook echt absurd eet.

Whahaha ik heb je gespot, 4e van rechts :p

Ben alweer uitgekotst en gescheten btw, wel een effectieve cutmethode btw.

beter dat je weer beter bent :)

euh welke ben ik? de bufste?!

Tymen mag niet aan de flex mee doen!!!!!, tenzij hij 15cm groeid

• #2.973
hahahahah xD

ik zat net met een andere DBB lid mijn contest pics en pics na de contest met elkaar te vergelijken.... kwam tot de conclusie dat mijn BDB en latspread eigenlijk behoorlijk zogen... ook mijn calves zijn inmiddels wel aardig bij getrokken. al hechten ze wel een beetje lelijk aan. in de zin van behoorlijk ongelijk.

Ik win toch wel :mad:

hahahahah xD

ik zat net met een andere DBB lid mijn contest pics en pics na de contest met elkaar te vergelijken.... kwam tot de conclusie dat mijn BDB en latspread eigenlijk behoorlijk zogen... ook mijn calves zijn inmiddels wel aardig bij getrokken. al hechten ze wel een beetje lelijk aan. in de zin van behoorlijk ongelijk.

Wat een wijs DBB lid moet dat geweest zijn.

• #2.976

ziwo3k.jpg

34zzz7r.jpg

freaking animal, sick:D

Terug
Naar boven