Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Shit massive gun man, ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om zo'n fysiek te hebben met een BW van rond de 70 kilo met jou lengte
Prettig weekend

thanx stuiterJe gaat lekker tymen, post niet zoveel maar volg je trouw. Contest foto's waren erg nice en de laatste foto's ook man!
Hopelijk gaat het weer goed de komende dagen want je gaat als een speer, baas.
deze week start ik weer volle bak. vorige week was kudt maar dat kan gebeuren. ik vind mijn mentale toestand belangrijker dan er buff uitzien, vandaar de breakShit massive gun man, ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om zo'n fysiek te hebben met een BW van rond de 70 kilo met jou lengte
Prettig weekend
Reported voor fake stats.
70 kilo my ass.
J/k broski maar ik verbaas me er elke keer weer over dat je er minstens 10 kilo zwaarder uitziet.
Ja iid... I'm jelly.
geloof je me nu wel?Op fotos sta je idd groot op. Is dat in t echt ook zo? 70kg kan imo niet heel indrukwekkend zijn in real life.
ik heb niet eens fotosoep 
Je gaat echt lekker Tymen! Massa is goed aanwezig en je staat nog steeds keihard!
Mirin'?
Totaal niet
Ben er zeker bij als je volgend jaar de flexcup gaat doen! Ik zou wel proberen in de -80kg klasse terrecht te komen!![]()

eerst bulken naar de 80k, en dan word het wss terug cutten naar 75 kilo vrees ik, als ik wedstrijdshape wil halen.

Coole foto![]()
70kg bij 1.78mtr.... ''je hebt vast lichte botten''![]()
Sta ook te kijken man... ik zit op 85kg in vergelijking met mij zou ik jouw op een mooie 80kg schatten.... hmmmmmmmmmm heb je toevallig een scheve weegschaal?
wacht maar tot ik 75k weeg hahaTymen in real life = best buff! Hij is knoep droog en daardoor lijk je gewoon een buffel!
lekker samen douchen mmmmm wait whut?!Ze zus stond gewoon op de weegschaal, dit geloof ik niet.