AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

ik kan je helaas niet overdonderen met gruwelijke work outs :sad: de (weer)goden werken mij tegen...

Nou, ik was eigenlijk best wel onder de indruk van je 3x5x32,5? DB press ;)
Ben benieuwt naar je foto's, maar om ze nog spectaculairder te maken moet je je vriendin eigenlijk ook jou laten tannen :eyebrow:

Gasten, seriously :roflol: Wat een kennis heeft Ace toch in huis :D

:o

Ace: Voor al uw vragen met betrekking tot persoonlijke verzorging en soa's :thumbup:!!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Karma als je vids ervan post :)

komt eran kudt!

Geen trainingen meer sinds 30 juni? :) Zag er anders wel goed uit toen. Even monsterdeload of blessure ofzo? ???

:D

Ik doe het ook zo. Die lange haren op je bovenbenen in combinatie met verzorgende schaamstreek (bij mij toch :rolleyes:) slaat toch nergens op anders. Kuiten enzo gewoon trimmen inderdaad!

Ben dan ook niet gezegend met kort beenhaar maar van dat verdomd dun en lang haar dat alle kanten uit staat. :roflol:

nee het weer dat "tegen" zit. ik train sinds 1 juni thuis en de temperatuur is gewoonweg te hoog om "lekker" te kunnen trainen. of ik moet hele kort trainingen gaan doen. dus max 3 oef!

ik zit nog een beetje in maag met dat ik 2 dagen daarna alweer naar school moet. en je weet niet iedereen heeft zon monster zelfvertrouwen. dus dan moet je anderen minderwaardig laten lijken. en aangezien voor de "echte mannen" geschoren benen gay is.... maarja aan de andere kant, ik heb een fysiek waar hun nog maar van kunnen dromen...

Gasten, seriously :roflol: Wat een kennis heeft Ace toch in huis :D

:roflol:

Nou, ik was eigenlijk best wel onder de indruk van je 3x5x32,5? DB press ;)
Ben benieuwt naar je foto's, maar om ze nog spectaculairder te maken moet je je vriendin eigenlijk ook jou laten tannen :eyebrow:

:o

Ace: Voor al uw vragen met betrekking tot persoonlijke verzorging en soa's :thumbup:!!!!!!!!!!!!

het was een mislukte 5*5*32,5 :D eerst een rep meer en toen eentje minder.

ik ga natuurlijk wel lekker in de zon hangen voor de tijd!!! en wellicht iets van een lichte olie???

maar het k*tte is. ik zit wel binnen in de studio... dus DB's meenemen zou nog wel eens tricky kunnen zijn. ik wil natuurlijk optimaal resultaat :D iemand een goede oplossing. wellicht nog wat NOX of Crack samples kopen of tijdens de sessie een monster pomp te bouwen???

Gewoon 50 reps maken met een heel klein gewicht. Kilotje of 5 a 6 dan kom je er wel met een pomp. Voor de rest push ups een aanrader! en als het even kan optrekken aan een trap.

aftrekken, krijg ik ook altijd wel een pomp van :)

Niet als er heel veel vocht in je benen zit. Vandaar dat ze week van te voren stoppen met trainen. Des te minder vocht des te beter de seperatie.

Hoe lager je bf% hoe groter je eruit ziet ;)
+2

Echt geen benen trainen de week ervoorr..ongeveer 6/7 dagen niet;)

Wat ik me dan wel afvraag: Wat voor cardio moet je dan doen? Want de meeste cardio zorgt toch voor pomp...some low itensity shit?

hahah er werd net weer Arnold naar me geroepen op het marktplein xDDDD

Haha, dan zal die bigorexia toch wel gauw over raken of niet? Dat je jezelf klein vindt lijken iig.

Haha, dan zal die bigorexia toch wel gauw over raken of niet? Dat je jezelf klein vindt lijken iig.

nou dat ging ook nog door mijn hoofd.

hoe kan ik mijzelf nou klein vinden als vreemde gasten arnold naar me roepen ???

de gedachte om aan de AAS te beginnen begint ook eng vaak naar voor te komen. maar gelukkig weet ik het gelijk te verdrijven met de gedachte dat eerst maar een fatsoenlijk moet leren eten, althans volhouden.

Haha tja, ik hoor deze gedachten ook soms een beetje door mijn hoofd komen.
Je komt dan toch al gauw met een afweging:

-je wordt veel groter dan je had durven dromen
tegen
-sides anabolen (vallen denk ik wel mee in een weloverwogen kuur)
-kosten kuur
-kan obsessief worden
-veel mensen hebben er stereotypes tegen
-het is nog te vroeg, ik kan nog wel goed groeien zonder roids (wel veel langzamer...)

Maarja zelf hou ik niet zo van extreme dingen dus instinctief weert mijn geest me al tegen het kuren. Toch het idee om zo'n beest te zijn :D

Haha tja, ik hoor deze gedachten ook soms een beetje door mijn hoofd komen.
Je komt dan toch al gauw met een afweging:

-je wordt veel groter dan je had durven dromen
tegen
-sides anabolen (vallen denk ik wel mee in een weloverwogen kuur)
-kosten kuur
-kan obsessief worden
-veel mensen hebben er stereotypes tegen
-het is nog te vroeg, ik kan nog wel goed groeien zonder roids (wel veel langzamer...)

Maarja zelf hou ik niet zo van extreme dingen dus instinctief weert mijn geest me al tegen het kuren. Toch het idee om zo'n beest te zijn :D

die dingen zul je voor jezelf moeten afwegen...

nu is het eens lekker afgekoeld door de onweer, en heb ik zin om te trainen. komt me vriendin hierheen. mag ik weer niet trainen van der :fuu:

Eerst natuurlijke top bereiken en dan pas kuren...of niet kuren;)

zeau

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven