Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter

kerel waarom voel jij je altijd zo snel beledigt???

ik zet er al boven NO OFFENCE, want ik weet dat je veel commentaar erop hebt gekregen. maar los van de commentaar de uitvoering was anders dan ik normaal deed bij een bor.

dus de "keun sT" is op geen enkele manier denigrerend. en ik snap ook niet waarom jij het wel zo opvat.

en die post aan markrot is slechts om aan te geven hoe de form is ten opzichte van een traditionele bor.

ik hoop dat ik mij duidelijk heb gemaakt en we het houden bij een verkeerde interpretatie. aight? even goede broeders?

:windup: Niet rellen! :popcorn:

zeau

push up 15x warm worden

BP
5*5*75 (eat that :))

heeeel iets incline DB press
10*27,5
10*27,5
7*27,5

seated skull crusher (achter het hoofd)
15*20
2*10*30

ik was op, kapot, moe en voldaan :) zeker door de onverwachtse 5*5*75

misschien omdat je het zo beschrijft alsof ik de raarste oefeningen/uitvoering doe, ''keun sT', gimme a break, snap zowiezo niet dat je persé mijn naam erneer zet als uitvoering, zet gewoon bb-row neer of YR dan had je ook deze ophef niet.

Laatst bewerkt:
misschien omdat je het zo beschrijft alsof ik de raarste oefeningen/uitvoering doe, ''keun sT', gimme a break, snap zowiezo niet dat je persé mijn naam erneer zet als uitvoering, zet gewoon bb-row neer of YR dan had je ook deze ophef niet.
Mooie avatar Koen btw! Ik zat eraan te denk om ook zo'n foto door Dwarf te laten maken...maar ben bang dat ik elk spoor van massa mis voor zo'n shot;):rolleyes:

nee zo interpreteer jij het. dit was absoluut niet mijn bedoeling. ik zal het in vervolg niet meer op jou herleiden.

zeau weekend was flink katabool... wel leuk :)

vrijdag met wat vrienden wat gedronken
zaterdag: free festival, erg leuk maar ook erg druk en duuuur... weinig gegeten of gedronken.
zondag: dorspop, het dorpsfeest van het dorp.

veel geblowed ook :rolleyes:

edit:
tijdens free festival heb ik mijzelf helemaal gek gemaakt. elk mannelijk fysiek was ik gewoon aan het bestuderen, bicep, tricpeps, pec, abs, delt, traps, lats. ik kon het gewoon niet laten. oh en ik voelde me een niks, mijn fysiek was niet meer of minder dan al die andere, tenminste zo voelde ik me :(

maar nu is het maandag en gaan we er weer voor :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ojee..de biggorexia hakt er hard in Tymen!

Die biggorexia begint over te slaan :(

Im working on it, dus wat dat betreft heb ik er wel profijt van :)

zeau modderfokkers im back :)

Chin up
20*bw (no llie, quick maar wel clean)
10*bw (strak)
10*bw (ook strak)
10*bw (quick maar wel clean)

yates rows
3*15*90 (met 2 sets pure rage :roflol: werd ineens helemaal waus)

DB rows
3*10*32,5

nog heel kort van biceps werk maar niet eens noemens waardig. ik moet gewoon 5-7 keer per week trainen en telkens maar een grote spiergroep op 2 kleintjes nemen.

nou dit vernietigd redelijk mijn bigorexia :)

ik vind dit een van de mooiste poses maar wat is verdomd moeilijk

na het zien van deze foto's denk ik dat cutten niet meer nodig is xD
hooguit wat vasculairder

IMAG0108.jpg

IMAG0110.jpg

IMAG0111.jpg

waarom heb je een kerstboom op je rug gephotoshopt??? ziet er goed uit Tijmen;)..
3e pic. zou ik je je hand draaien, zodat je je tricep ziet en je hand gwn horizontaal laten wijzen, klinkt dit logisch?

waarom heb je een kerstboom op je rug gephotoshopt??? ziet er goed uit Tijmen;)..
3e pic. zou ik je je hand draaien, zodat je je tricep ziet en je hand gwn horizontaal laten wijzen, klinkt dit logisch?

haha thanx bro :)

ik zal beide gewoon doen op de shoot :P

Kerel! Als jij nog moet gaan cutten..dan kan ik beter niet vrijdag al stoppen! Want op dit niveau zit ik nog lang niet!

Blijf/ga bulken kerel! Droog genoeg IMO!

Terug
Naar boven