- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
wtf ben je nu beledigt ofzo

ik ben eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

BOR (keun style (no offence))
ik wou ze toch een keer proberen, en ik voel ze lekker trekken achterop bovenin de traps![]()
duidelijke taal lijkt mijheb je de bor vids van keun eens gezienzon sT is het

Mooie avatar Koen btw! Ik zat eraan te denk om ook zo'n foto door Dwarf te laten maken...maar ben bang dat ik elk spoor van massa mis voor zo'n shotmisschien omdat je het zo beschrijft alsof ik de raarste oefeningen/uitvoering doe, ''keun sT', gimme a break, snap zowiezo niet dat je persé mijn naam erneer zet als uitvoering, zet gewoon bb-row neer of YR dan had je ook deze ophef niet.

misschien omdat je het zo beschrijft alsof ik de raarste oefeningen/uitvoering doe, ''keun sT', gimme a break, snap zowiezo niet dat je persé mijn naam erneer zet als uitvoering, zet gewoon bb-row neer of YR dan had je ook deze ophef niet.

ok...geef wel toe dat de dame rechts op de volgende foto wel killerbiceps heeft
http://www.dancephoto.nl/Atlantisstrand_Free_Festival_Harder_Styles_17_07_2010_Almere/dsc_7955.html

alles stond strak, ongelofelijk.

werd ineens helemaal waus)
waarom heb je een kerstboom op je rug gephotoshoptziet er goed uit Tijmen
..
3e pic. zou ik je je hand draaien, zodat je je tricep ziet en je hand gwn horizontaal laten wijzen, klinkt dit logisch?