XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

mooi hoor goeie chin sessie respect!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.222
De helft loopt hier te b**chen terwijl ze zelf nog geen 5 chinchillups kunnen.

Gtfo.

Nice Tymen;).

thanx "ronnie"

lekker heur. Aardig druk in de sportschool :D

Vooral omdat ik zowiezo geen baas ben met chinups :fa:

ja gisteren was het weer redelijk druk, maandag he xD

Hehehe nice movie :)
Alleen is het punt waarbij de reps lelijk worden al wel iets voor de 26 :p
Desalniettemin zou dat punt bij mij wel een stukje eerder liggen :o

**** it. 30 reps zijn 30 reps mooi of niet. het ging me na de 25 ook echt niet meer of ik nou mooie volledige reps maakte. als ik maar 30 reps maakte xD viel dus toch wel een beetje tegen zeker wel.

Gast, ik liet vandaag scheten hee! Moest meteen aan jou denken :heart:

ik liet gisteren ook weer scheten in de gym.... tja wat moet dat moet.

probeerde mn buddy nog te flashen. eerst een scheet laten en dan hem wenken om bij mijn mobiel te kijken. hij trapte er helaas niet in :sad:

kiek `m goan dan:) Nice filmpje dude.

thanx bart :) nog steeds geen datum..... **** it we gaan gewoon eerste kerstdag :D

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 16:57 ----------

mooi hoor goeie chin sessie respect!

je was me net voor. thanx hendrie! maar dat doe ik voorlopig niet meer.

hele training ****ed en nu spierpijn als een malle xD

Watermanneke kan nooit zaterdag.... dus mss is het beter dan we gewoon samen op een zaterdag gaan en dan gaan waterpoloer en ik wel keer doordeweeks ofzo.

• #3.224
Watermanneke kan nooit zaterdag.... dus mss is het beter dan we gewoon samen op een zaterdag gaan en dan gaan waterpoloer en ik wel keer doordeweeks ofzo.

ja **** die fag :D hij traint toch als een mietje :P

:jk: bro :P

ja lijkt me een stevig plan

Hoelang zijn jullie al iets aan t plannen? :roflol:

**** it. 30 reps zijn 30 reps mooi of niet. het ging me na de 25 ook echt niet meer of ik nou mooie volledige reps maakte. als ik maar 30 reps maakte xD viel dus toch wel een beetje tegen zeker wel.

Het doet me eigenlijk een beetje denken aan dat wereldrecord dippen :roflol:

Maar het is echt wel nice hoor j/k ;)

• #3.227
Me mad:mad:

is maar goed dat we niet met ze 3e trainen anders lag jij zo door de ruiten:mad:

• #3.229
Me mad:mad:

is maar goed dat we niet met ze 3e trainen anders lag jij zo door de ruiten:mad:

oh_he_mad.jpg

one luf bro :D

link?! ben wel benieuwd :)

thanx bro. loopt er al inmiddels wat chicks daar rond? bij mijn gym komen er met de week meer en betere :D

Was net een beetje aan het zoeken maar kon het niet 123 vinden, en toen stuitte ik op deze:

http://www.youtube.com/watch?v=B91ElW-TOu4

Ahhhh dan moet ik eens bij die gym van jou langsgaan :D
Bij hier wisselt de kwaliteit heel erg. Soms is het super, soms is het drie keer niks. Vanavond was een slechte dag :(

Probleem is ook dat er telkens andere komen de chicks komen hier niet geroutineerd op vaste tijden, dus is het ook lastig voor mij om wat aan te vangen :(

• #3.231
kinderspel dat record :D

• #3.233
  • #3.234
vandaag maar borst triceps gepakt omdat ik echt geen zin had om benen te pakken...

bank:
2*15*40

10*70
10*75
10*80
10*70

cable incline fly:
3*10*22,5

machine chestpress:
10*70
10*70
8*80
10*70

dips:
10*bw
10*bw+10
2*10*bw+15

bar push down:
3*10*70

pics komen eraan :)

• #3.236
jr90dv.jpg

2vhuqus.jpg

154jaxl.jpg

73 kg

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 22:20 ----------

btw ook nog geprobeerd te dumbbell pressen maar dat gaat plat nu echt niet meer met rechts, de schouder waaraan ik nog niks had...

links gaat eingelijk super, nergens meer echt last van. al mijd ik de echte voorheen pijnlijke oefeningen wel!

• #3.237
y no one reply :mad:

goede foto's, vooral die FDB ziet er nice uit!
ga je flink bulken de komende wintermaanden, of licht bulken/onderhoud?

doe je eigenlijk ook mee aan flex challenge Tymen? :o

Ik denk dat Ronnie het antwoord eigenlijk al gegeven heeft :D
Maareh... ziet er goed uit man, huge lats :eek: small waist en een lekkere piek op de biceps.
Haha, klopt het dat je rechts bent :p
Gewoon zo door gaan en dan kan je lachend je eerste wedstrijd draaien volgend jaar.

• #3.240
goede foto's, vooral die FDB ziet er nice uit!
ga je flink bulken de komende wintermaanden, of licht bulken/onderhoud?

doe je eigenlijk ook mee aan flex challenge Tymen? :o

thanx noXcez en btw welkom in mijn logje :)
nou ik ben al sinds eind zomer aan het proberen te bulken maar ik krijg het eten gewoonweg niet weg. niet genoeg tijd of momenten of gewoon weg niet de zin om mezelf vol te stoppen met eten. t valt me zwaarder dat bulken dan cutten. t zal wel licht bulken worden denk ik xD

nope, why u ask? :)
heb wel (inmiddels wat subtielere) plannen om volgend jaar flexcup mee te draaien.

Ik denk dat Ronnie het antwoord eigenlijk al gegeven heeft :D
Maareh... ziet er goed uit man, huge lats :eek: small waist en een lekkere piek op de biceps.
Haha, klopt het dat je rechts bent :p
Gewoon zo door gaan en dan kan je lachend je eerste wedstrijd draaien volgend jaar.

hahaha wel fappen maar geen credits hè :mad: :P

nou nee, ik ben eigenlijk links. maar nu dat je het zegt valt het mij ook op. zal misschien ook nog wel te maken kunnen hebben met de zwarte jas die er achter hangt. verschillende kleuren achtergrond kunnen je foto raar uit doen komen.

sinds een paar dagen heb ik zoiets van ff wat minder druk op mezelf leggen. constant zit ik mn hoofd met je moet eten eten eten eten. en dan aan het einde van de dag heb je nog niet genoeg gegeten. das dan altijd balen. dus wat minder druk en gewoon de vaste maaltijden er in houden. en alles wat ik meer eet is mooi mee genomen.

Terug
Naar boven