AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.261
  • #3.263
Ik had het over jou :) :o

(de pic is wel gekopieerd naar fapfolder als het niet erg is)

dat is prima :D

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 00:04 ----------

nou net een mailtje de deur uit gedaan naar muscletotaal om te kijken of er uberhaupt nog plek is. ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen. vind 250/150 euro veel geld maar oke. ff nachtje over slapen. het is natuurlijk wel een beetje een droom om onstage te komen met een fysiek waar ik vannacht van ga dromen. gouden kans dus....

• #3.265
Vooruit je krijgt 1 herkansing van me Tymen. 48 uur.

• #3.267
nou er is nog plek voor de challenge maar ik moet er echt nog ff over nadenken!

• #3.269

uiteraard zegt iedereen hier doen. maar het is natuurlijk niet niks...

desalnietteplus heb ik toch besloten deel te nemen aan de flexchallenge.
het is toch wat ik wil en nu krijg ik de kans en zou ik het zelf dom vinden om het niet te doen....

Is misschien veel centen maar voor een jaar begeleiding vind ik t ook wel weer meevallen. Wel ****ed up dat de kaarten zijn uitverkocht voor dit jaar al, had echt wel willen gaan :mad:

• #3.271
Is misschien veel centen maar voor een jaar begeleiding vind ik t ook wel weer meevallen. Wel ****ed up dat de kaarten zijn uitverkocht voor dit jaar al, had echt wel willen gaan :mad:

wat is nou 150 euro op een heel jaar om mn droom waar te maken?! dus **** dat geld. 2 dagen werken en je hebt alweer 150 goed gemaakt.

heb zojuist een mail gedaan naar muscletotaal. dus ik ben denk ik wel in. dus tijmen op naar de flexcup2012!

Mooie planning, veel succes man zal wel leerzaam worden:).

wat krijg je precies terug voor dat geld, begeleiding ja maar in welke zin? voeding?

• #3.275
Niet meer blowen/drinken/feesten en goed eten.

Tymen gaat eindelijk z'n genen benutten.

• #3.279
Niet meer blowen/drinken/feesten en goed eten.

Tymen gaat eindelijk z'n genen benutten.

puuhhhh......ik ben sowieso al niet zon party animal. en als ik party zuip ik ook niet zoveel. dus dat zal allemaal wel mee vallen om dat te laten vallen. maar zo nu en dan een blow niet meer kunnen doen..... fml

Terug
Naar boven