tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanx noXcez en btw welkom in mijn logje
nou ik ben al sinds eind zomer aan het proberen te bulken maar ik krijg het eten gewoonweg niet weg. niet genoeg tijd of momenten of gewoon weg niet de zin om mezelf vol te stoppen met eten. t valt me zwaarder dat bulken dan cutten. t zal wel licht bulken worden denk ik xD
nope, why u ask?
heb wel (inmiddels wat subtielere) plannen om volgend jaar flexcup mee te draaien.

nette fotos man.
En dat eten, i feel ya brah. Heb zelf ook lijkt wel de tijd gewoon niet. Zit voor mijn gevoel de hele dag door te eten maar als ik het dan optel...
Dan gaat t 2 weken goed en ben je aangekomen en dan weer k*t en is t er gelijk af![]()

waar een wil is is een weg
omdat ik volgens mij las dat je een wedstrijd wilde draaien komend jaar, en dan is flex challenge toch wel een mooie kans om je daar naartoe te werken. En ik doe zelf ook mee dus ik dacht misschien kom ik je dan wel tegen![]()

10 x 80 bench is nice kerel! foto;s ook weer hard! gotta love those vains!!!

Mmmm lijkt idd wel of rechts veel buffer is, zal die jas wel zijnPullups en V-shape zijn echt jou trademark
![]()
als ik ooit onstage kom dan moet ik het daar van hebben 
Hahaha, ik heb niet zo veel zichtbare vains, maar met pompwerk zie ik er een paar en dan staar ik er kei lang naar![]()
vandaag maar borst triceps gepakt omdat ik echt geen zin had om benen te pakken...

Goed log Tymen, nette fotos ook!
Ik heb precies het tegenover gestelde, bulken gaat makkelijk cutten is een hel!
4500kcal is heerlijk maar onder de 3000 en low-carb is al afzien.
De flexchallenge is een soort begeleiding naar de flexcup toe, maandelijk meten van gewicht/vet en aanpassing voeding/trainingsschema.
Ik ben ook van plan mee te doen 2012, je kan er alleen maar van leren!

I feel you brah!
Nice pics weer btw.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
pic's zien er heel erg goed uit man! je gaat goed en hard! en staat droog

Vieze batskop daarom duurde t zolang met omkleden, dacht dat je al zeepje had laten vallen
Nice pics brah, rug is aardig gegroeid of ligt dat aan mij?

Ferme quadriceps, strong calfs.
Tricep pose kan iets beter, maar kan ook aan de belichting liggen.
Triceps zien er iig alvast goed uit.
7 op 10, beter dan die ecto op de vorige pagina.
Groet, Dennis
kan ik niet tegenop hahaha