XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

nette fotos man.
En dat eten, i feel ya brah. Heb zelf ook lijkt wel de tijd gewoon niet. Zit voor mijn gevoel de hele dag door te eten maar als ik het dan optel...
Dan gaat t 2 weken goed en ben je aangekomen en dan weer k*t en is t er gelijk af:P

thanx noXcez en btw welkom in mijn logje :)
nou ik ben al sinds eind zomer aan het proberen te bulken maar ik krijg het eten gewoonweg niet weg. niet genoeg tijd of momenten of gewoon weg niet de zin om mezelf vol te stoppen met eten. t valt me zwaarder dat bulken dan cutten. t zal wel licht bulken worden denk ik xD

nope, why u ask? :)
heb wel (inmiddels wat subtielere) plannen om volgend jaar flexcup mee te draaien.

waar een wil is is een weg :P
omdat ik volgens mij las dat je een wedstrijd wilde draaien komend jaar, en dan is flex challenge toch wel een mooie kans om je daar naartoe te werken. En ik doe zelf ook mee dus ik dacht misschien kom ik je dan wel tegen :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.243
nette fotos man.
En dat eten, i feel ya brah. Heb zelf ook lijkt wel de tijd gewoon niet. Zit voor mijn gevoel de hele dag door te eten maar als ik het dan optel...
Dan gaat t 2 weken goed en ben je aangekomen en dan weer k*t en is t er gelijk af:P

dankje tom :)

ja sucks tits man. in het eerste jaar kon ik nog wel redelijk goed mezelf volstoppen maar het lukt me nu echt niet meer. ik probeer vanalles maar het is niet wat ik graag wil. al moet ik wel zeggen dat de vaste maaltijden wel steeds beter gaan. die vaste eet moment die ik (bijna) nooit mis die upgrade ik telkens met iets meer of iets anders.

waar een wil is is een weg :P
omdat ik volgens mij las dat je een wedstrijd wilde draaien komend jaar, en dan is flex challenge toch wel een mooie kans om je daar naartoe te werken. En ik doe zelf ook mee dus ik dacht misschien kom ik je dan wel tegen :P

ja klopt zeker! maar ik denk dat ik het niet echt oprecht wil, anders was dat eten niet zon probleem toch.
ik denk eerder dat ik het wel leuk zou vinden om een wedstrijd te doen. klinkt als: ik wil het wel maar ben nog niet echt bereid om nu al er diep voor te gaan.

wat is de flexchallenge nou weer eens? een soort van DBB foto contest?
haha zou tof zijn. altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen/ontmoeten die dezelfde passie delen :)

10 x 80 bench is nice kerel! foto;s ook weer hard! gotta love those vains!!!

Mmmm lijkt idd wel of rechts veel buffer is, zal die jas wel zijn ;) Pullups en V-shape zijn echt jou trademark :thumbs:

• #3.246
10 x 80 bench is nice kerel! foto;s ook weer hard! gotta love those vains!!!

die laatste 2 reps waren wel heel licht gespot :$ was dat vergeten erbij te zetten :P

thanx bart als we nou eens een keer een eckte afspraak maken om weer te gaan trainen kunnen we weer ff vergelijken :P

Mmmm lijkt idd wel of rechts veel buffer is, zal die jas wel zijn ;) Pullups en V-shape zijn echt jou trademark :thumbs:

ik denk het wel, het is jullie of mij nog nooit eerder opgevallen op eerdere foto's
yep :) als ik ooit onstage kom dan moet ik het daar van hebben :)

Hahaha, ik heb niet zo veel zichtbare vains, maar met pompwerk zie ik er een paar en dan staar ik er kei lang naar:)

• #3.248
Hahaha, ik heb niet zo veel zichtbare vains, maar met pompwerk zie ik er een paar en dan staar ik er kei lang naar:)

Fap_Meme1_RE_Tips_on_how_to_masturbate-s300x300-206447.jpg

Goed log Tymen, nette fotos ook!
Ik heb precies het tegenover gestelde, bulken gaat makkelijk cutten is een hel!
4500kcal is heerlijk maar onder de 3000 en low-carb is al afzien.
De flexchallenge is een soort begeleiding naar de flexcup toe, maandelijk meten van gewicht/vet en aanpassing voeding/trainingsschema.
Ik ben ook van plan mee te doen 2012, je kan er alleen maar van leren!

• #3.251
Goed log Tymen, nette fotos ook!
Ik heb precies het tegenover gestelde, bulken gaat makkelijk cutten is een hel!
4500kcal is heerlijk maar onder de 3000 en low-carb is al afzien.
De flexchallenge is een soort begeleiding naar de flexcup toe, maandelijk meten van gewicht/vet en aanpassing voeding/trainingsschema.
Ik ben ook van plan mee te doen 2012, je kan er alleen maar van leren!

dank en welkom :)
hahaha ja ieder zn ding. maarja aan de andere kant zo blijf ik wel lekker droog en hoef ik nooit echt te cutten. hooguit voor wedstrijden dan.

word je tijdens die flexchallenge dan ook (professioneel) begeleid dan? ik was sowieso al van plan om 2012 mee te doen. maar als ik dat middels de flexchallenge kan doen is dat echt ideaal!

I feel you brah!:D
Nice pics weer btw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahah deze week was toch al een zooitje betreft het schema.

thanx ijzerbroeder

pic's zien er heel erg goed uit man! je gaat goed en hard! en staat droog

Vieze batskop daarom duurde t zolang met omkleden, dacht dat je al zeepje had laten vallen :trollfacex:

Nice pics brah, rug is aardig gegroeid of ligt dat aan mij?

• #3.254
pic's zien er heel erg goed uit man! je gaat goed en hard! en staat droog

ik doe mijn best :)

Vieze batskop daarom duurde t zolang met omkleden, dacht dat je al zeepje had laten vallen :trollfacex:

Nice pics brah, rug is aardig gegroeid of ligt dat aan mij?

no homo brah :)

dunno volgens mij niet echt. is ook niet echt goed te beoordelen met front pics. maar kan wel zijn dat ze nu goed uitkomen op de front pics :)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 23:29 ----------

hhahahaha me gf was der pyjama vergeten en vroeg dus om een t-shirt van mij.... dus heb ik der deze maar gegeven :D

:wanker::wanker::wanker:

Laatst bewerkt:
Ferme quadriceps, strong calfs.
Tricep pose kan iets beter, maar kan ook aan de belichting liggen.
Triceps zien er iig alvast goed uit.

7 op 10, beter dan die ecto op de vorige pagina.

Groet, Dennis

• #3.257
Ferme quadriceps, strong calfs.
Tricep pose kan iets beter, maar kan ook aan de belichting liggen.
Triceps zien er iig alvast goed uit.

7 op 10, beter dan die ecto op de vorige pagina.

Groet, Dennis

dan heb je der pecs nog niet gezien ;) kan ik niet tegenop hahaha

ik spoil jullie alweer veel te veel heb ik in de gaten

Ik ben hard tymen ass pics om het af te maken aub.

Terug
Naar boven