AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
Jouw grootste struikelpunt wordt nog het eten babe.

dont get me started =\

het is wel te doen met zon drive en een coach die mij hopelijk ook een beetje op mijn fl**ker kan geven. als er maar een gezonde dosis druk op mij staat ben ik altijd goed instaat om te presteren.

vet hoor, succes man!

puuhhhh......ik ben sowieso al niet zon party animal. en als ik party zuip ik ook niet zoveel. dus dat zal allemaal wel mee vallen om dat te laten vallen. maar zo nu en dan een blow niet meer kunnen doen..... fml

Blowen en party kan prima zolang je maar niet tever gaat met die alcohol en belangrijker: niet die voeding overslaan.

Maar erg leuk dat je mee gaat doen en ik ben heel erg benieuwd wat er zoal bij komt kijken bij zo'n wedstrijd. Ga dit log dus uitgebreid volgen wanneer je in de voorbereiding zit. En als het me bevalt wat ik hoor en zie dan sta ik in 2013 misschien naast jou :D

Heel simpel, je wilt het uiterste uit je trainingen halen.
Wiet en alcohol zijn misschien niet super katabool, maar anabool zijn ze al zeker niet.

Biertje op zijn tijd kan natuurlijk wel, maar hou het leuk :)

Nee Killy, helemaal naar de klote gaan of niets!

Hardcore!

• #3.286

thanx bro :)

Blowen en party kan prima zolang je maar niet tever gaat met die alcohol en belangrijker: niet die voeding overslaan.

Maar erg leuk dat je mee gaat doen en ik ben heel erg benieuwd wat er zoal bij komt kijken bij zo'n wedstrijd. Ga dit log dus uitgebreid volgen wanneer je in de voorbereiding zit. En als het me bevalt wat ik hoor en zie dan sta ik in 2013 misschien naast jou :D

misschien dat ik een tijdelijk nieuw log start en dan post ik je link naar dat log uiteraard ook hier :D

Heel simpel, je wilt het uiterste uit je trainingen halen.
Wiet en alcohol zijn misschien niet super katabool, maar anabool zijn ze al zeker niet.

Biertje op zijn tijd kan natuurlijk wel, maar hou het leuk :)

weet je wat het is. als ik in de laatste fase van het voorbereiden zit voor de wedstrijd dan laat ik die shit allemaal wel ff lekker staan :) maar doet boeit me ook allemaal niet zo. maar als we er nog maanden voor zijn dan kan ik het echt niet laten. maar hou uiteraard wel een oog op de wedstrijd dus laat me helemaal vollopen of leeg dampen :D

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 20:48 ----------

Nee Killy, helemaal naar de klote gaan of niets!

Hardcore!

lol :hedbang:

Kunnen we elkaar volgend jaar insmeren :doggy:

Nice Tymen, ben super benieuwd hoe het gaat lopen. Vind het ook echt vet om te zien hoe (fanatic) Daan progressie etc. boekt.

Ik kijk even op die muscletotaal site bij kleding; posing trunk 55 euro WTF??? Ik kan zelf ook wel een theedoek vouwen..

Mijn grootste struikelpunt is ook het eten.....

Maar leuke plannen Tymen, dus je hebt een jaar nu? Je zal er aardig wat kilo;s bij moeten vreten kerel.

Maar leuke plannen Tymen, dus je hebt een jaar nu? Je zal er aardig wat kilo;s bij moeten vreten kerel.

dat is juist mijn sterke punt :D alleen gainen blijft langzaam gaan, heeft iedereen last van volgens mij.

Succes met bulken ;)

Goed dat jij je droom achterna gaat brah, je wilt natuurlijk niet achteraf denken ''Goh! had ik maar mee gedaan....'';)

Succes!

cool om te horen dat je toch mee doet Tymen! denk dat je er geen spijt van gaat krijgen :P
hoop dat ik dat ook nog kan zeggen volgend jaar haha. Heb er in ieder geval wel zin in!

je hebt zeker wel goede genen dus ben benieuwd hoe jij er volgend jaar bij staat in december.

• #3.293
Kunnen we elkaar volgend jaar insmeren :doggy:

lekker hoor! jij gaat ook met iedereen. ik hoor insmeren met ibo, rene etc etc etc.... HOERRRRR!!!!

Nice Tymen, ben super benieuwd hoe het gaat lopen. Vind het ook echt vet om te zien hoe (fanatic) Daan progressie etc. boekt.

Ik kijk even op die muscletotaal site bij kleding; posing trunk 55 euro WTF??? Ik kan zelf ook wel een theedoek vouwen..

ik ben ook benieuwd hahaha moet helemaal goed komen toch?! met de contest ging het ook al best goed dus ik heb er vol vertrouwen in. ik vraag me alleen af in welke klasse me willen zetten :)

ga ook gewoon onstage met jou gevouwen theedoek LOL

eten is slechts een knop omzetten. maar het is ff de goede knop vinden en dan hem omzetten, ook al klemt soms een beetje hehehe.

zoals ik al tegen istimewa zei, ik vraag me af welke klasse ik naar ga werken. denk wel zo ver mogelijk naar de 80.

dat is juist mijn sterke punt :D alleen gainen blijft langzaam gaan, heeft iedereen last van volgens mij.

Succes met bulken ;)

ik als diehard ecto moet al veel eten en ik hou helemaal niet van eten. dus daar lopen me gains meestal op stuk.

Goed dat jij je droom achterna gaat brah, je wilt natuurlijk niet achteraf denken ''Goh! had ik maar mee gedaan....'';)

Succes!

nee dat zou echt dom zijn. en nu heb ik ook wat meer drive om echt de wedstrijd te doen. ik ga nu niet meer afhaken dadelijk hoor! ik wil gewoon onstage komen met de maximale beste shape die ik kan halen. een shape waar ik super tevreden mee ben. nog meer dan tevreden. en als ik een prijs win dan is dat een kers op het toetje! meedoen =1, perfecte shape halen=2, iets winnen=3

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 13:30 ----------

cool om te horen dat je toch mee doet Tymen! denk dat je er geen spijt van gaat krijgen :P
hoop dat ik dat ook nog kan zeggen volgend jaar haha. Heb er in ieder geval wel zin in!

je hebt zeker wel goede genen dus ben benieuwd hoe jij er volgend jaar bij staat in december.

gaaf om over een jaar naast je te staan :) ik kijk er nu al uit om al de dbb'ers te meeten en de competitie aan te gaan. lijkt dus ook een mooie plek om nieuwe contacten en vrienden te creeeren.

ik denk dat we met harry en rene wel iets moois kunnen maken toch!

Good shit dat je mee gaat doen aan de flex '12!!!

Ik heb ook een mail verstuurd man :-)

Lekker heur!
Wat zullen de gewichtklasses zijn dan? :o

• #3.296
Good shit dat je mee gaat doen aan de flex '12!!!

Ik heb ook een mail verstuurd man :-)

gaaf man :) dan zien we elkaar waarschijnlijk het komende jaar wel hahaha

Lekker heur!
Wat zullen de gewichtklasses zijn dan? :o

[Link niet meer beschikbaar]

C-niveau

- Dames bikini
- Dames figure
- Heren Junioren
- Heren masters
- Heren tot 70 kg
- Heren tot 80 kg
- Heren tot 90 kg
- Heren boven 90 kg

Echte beginners (“D”)
Voorwaarden: nooit eerder aan wedstrijd meegedaan of in ieder geval nooit een top 5 klassering behaald
Let op: bij te hoog niveau (te bepalen door organisatie) wordt atleet doorverwezen naar de C-wedstrijd

- Heren junioren
- Heren tot 80 kg
- Heren boven 80 kg
- Heren masters

Ben benieuwd, srs (no homo)

Ik vind het best jammer dat ik al zo veel mogelijke coaches heb :(

Had het ook wel leuk gevonden om jullie wekelijks te zien, maar dat is mij het geld en reistijd niet waard.

Warneer is flex cup?
en hoe stond je erbij met de fotoshoot ( BF - Gewicht? )
Heb je nog flink wat kilos om erbij te knallen voor de 80kg :D

• #3.300

ik denk iedereen wel. maar het duurt nog een jaar he.

Ik vind het best jammer dat ik al zo veel mogelijke coaches heb :(

Had het ook wel leuk gevonden om jullie wekelijks te zien, maar dat is mij het geld en reistijd niet waard.

doe je wel mee met flexcup 2012?

Warneer is flex cup?
en hoe stond je erbij met de fotoshoot ( BF - Gewicht? )
Heb je nog flink wat kilos om erbij te knallen voor de 80kg :D

dec 2012
iets over de 70 k. iets van 70.2 volgens mij. en iets van 6,5% ofzo

ja dat wel xD maar als ik bijv 75 k (shredded) haal kun je nog steeds winnen maar je zult wel goed voor de dag moeten komen om 5 k goed te maken :)

Terug
Naar boven