MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Beterschap Tymen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.403
http://www.muscletotaal.nl/kleding/tee-shirt.html
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.muscletotaal.nl/kleding/t-shirt-old-joe-logo-21.html

http://www.muscletotaal.nl/kleding/pro-logo-tee.html

http://www.muscletotaal.nl/kleding/hardcore-tee-1.html

http://www.muscletotaal.nl/kleding/iconic-t-shirt.html

ik vind dat ik wel een nieuw hardcore trainingshirt heb verdient. welke zou ik doen?!

Eentje die je past?

:trollface:

• #3.405
yes problem, :mad:

• #3.407
ik ga denk ik voor het grijze Gasp t-shirt :)

die bovenste van gold's gym ga ik mss kopen, zijn echt mooie shirts maar weet niet precies hoe ze vallen. Zo'n animal shirt is ook vet maar dan ben je wel heel je training ''center of attention'' in je gym :o kan positief zijn :P

die van gasp is idd ook wel vet, en zit volgens mij ook altijd goed. Moeilijke keuze haha

Ik zou voor een tanktop gaan van gasp, kan je je pecs mirren tijdens de training :D

• #3.410
die bovenste van gold's gym ga ik mss kopen, zijn echt mooie shirts maar weet niet precies hoe ze vallen. Zo'n animal shirt is ook vet maar dan ben je wel heel je training ''center of attention'' in je gym :o kan positief zijn :P

die van gasp is idd ook wel vet, en zit volgens mij ook altijd goed. Moeilijke keuze haha

die van gasp zijn volgens mij echt quality shirt. waar de animal en golds een beetje cheap lijken.

Ik zou voor een tanktop gaan van gasp, kan je je pecs mirren tijdens de training :D

ik zit wel een beetje met het probleem dat ik in mijn gym dus sowieso geen tanks mag dragen en dat bb-merken eigenlijk verboden zijn. maar ik train ook al heel lang in een xxlnutri shirt.

edit: en ik heb al een tank van gasp.

Tymen, niet voor grijze shit gaan man, zie je alle zweetplekken etc. Met zwart verberg je die plekken.

gewoon een V-neck tot aan je navel kopen, kun je alsnog je pecs mirren :o

lol kerel heb een grijs shirtje wat ik aan doe met trainen die is aan het einde donkergrijs:o het is niet meer dan normaal dat je zweet in een gym, als je dat niet doet doe je het niet goed

geen tanks? hele gym is jelly?

• #3.415
Tymen, niet voor grijze shit gaan man, zie je alle zweetplekken etc. Met zwart verberg je die plekken.

als me iets niet boeit in de gym is dat mensen kunnen zien dat ik zweet in de gym. wat moet ik potverdomme anders doen xD

gewoon een V-neck tot aan je navel kopen, kun je alsnog je pecs mirren :o

goed idee. maar dan ben automatisch ook homoseksueel, en dat moeten we dan weer niet hebben.

lol kerel heb een grijs shirtje wat ik aan doe met trainen die is aan het einde donkergrijs:o het is niet meer dan normaal dat je zweet in een gym, als je dat niet doet doe je het niet goed

dat wou ik dus ff zeggen. als je niet zweet in de gym moet je sowieso oprotten :D

geen tanks? hele gym is jelly?

ja een beetje verklapte huisvrouwtjes gym met toch wel een redelijk aanbod :)
40 k db's
benches van plat naar rechtop verstelbaar.
flat bench en een incline
smith
2 legpress
2 leg ext
2 leg curls
2 chestpresses (eentje is onafhankelijk)
cross over machine
fly machine
lat pull
chin up lat
4 cablestations met veel grips
chin/dip assisted station
back ext
2 bicep curl machine
tricep ext machine
2 ab crunch machine
ab twister
heel wat crossmachine, threadmills, spinners, bikes, rowmachine, stairs,
ik vergeet vast nog wel wat...

Hoe voel je pik? Al stuk beter?

• #3.417
Hoe voel je pik? Al stuk beter?

nee nog slechter, al is de keelpijn al we een stuk weg. moet wel meer hoesten en neus zit nog steeds erg vol. vandaag toch maar geskipt. muts op, sjaal om, dikke trui aan en lekker in bed chillen. zo af en toe eten en wat vitc + para naar binnen werken. hopelijk ben ik morgen weer wat fitter :)

nee nog slechter, al is de keelpijn al we een stuk weg. moet wel meer hoesten en neus zit nog steeds erg vol. vandaag toch maar geskipt. muts op, sjaal om, dikke trui aan en lekker in bed chillen. zo af en toe eten en wat vitc + para naar binnen werken. hopelijk ben ik morgen weer wat fitter :)

Ahhh ****ed up man. Probeer veel water te drinken, je water inamen zal normaal wel boven de 2L liggen zekr? Dan is dat al opzich goed.

• #3.419
Ahhh ****ed up man. Probeer veel water te drinken, je water inamen zal normaal wel boven de 2L liggen zekr? Dan is dat al opzich goed.

huh wat, water inname boven de 2l xD dan moet ik nog ff wat slikken LOL

ik drink amper water. als ik drink dan is het melk of chocomelk :D

Ik zou die animal nemen! Die shirts zijn IMO gewoon van goede kwaliteit (zelfs redelijk dik katoen)

Terug
Naar boven