AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

lekkere training hoor.
10x70 incline zeker netjes. Je was zeker wel vroeg klaar met deze training?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Apart schema, benieuwd of het werkt voor je.;)

ja het is wel een beetje wennen. maar ik hoop het voor Sjaak dat het werkt, anders zoek ik hem op :P

lekkere training hoor.
10x70 incline zeker netjes. Je was zeker wel vroeg klaar met deze training?

thanx bro, ja was binnen een uurtje klaar :D

Nice Tymen dat je het gaat proberen!
Klein beetje isolatie pak ik er ook altijd bij, hoger in reps.
1/2 setjes front raise, incline fly en rope pushdown op het einde

Ma: Squats, leg ext, Romanian Deads, calf raise

Wo: Bench, MP, Incline db, dippen

Vr: Deadlifts, Chins, seated rows, abs
Ma: kun je extensions nog vervangen voor iets anders? front squats zullen wel niet kunnen met je schouder, dus misschien een leg press ofzo...

Wo: prima
Vr: seated rows eruit en een bb of db row erin als dat kan...

verder ziet t er goed uit, hopelijk ga je hier een beetje op gainen dan man!
ja het is wel een beetje wennen. maar ik hoop het voor Sjaak dat het werkt, anders zoek ik hem op :P
haha - kom maar hoor :D

oja en wat timmert zegt...je kunt er altijd nog een supersetje achteraan gooien ofzo als je echt geen voldaan gevoel hebt...maak het alleen niet te gek Mr. Hardgainer

Talking about supersets, pak je die super-/triset voor kuiten nog wel eens?

• #3.366
Nice Tymen dat je het gaat proberen!
Klein beetje isolatie pak ik er ook altijd bij, hoger in reps.
1/2 setjes front raise, incline fly en rope pushdown op het einde

moet zeggen dat ik wel het gevoel had dat ik een volwaardige training erop had zitten toen ik de gym uit liep. maar wat pompsets als assist erbij is wel zo leuk :D

Ma: kun je extensions nog vervangen voor iets anders? front squats zullen wel niet kunnen met je schouder, dus misschien een leg press ofzo...

Wo: prima
Vr: seated rows eruit en een bb of db row erin als dat kan...

verder ziet t er goed uit, hopelijk ga je hier een beetje op gainen dan man!

haha - kom maar hoor :D

oja en wat timmert zegt...je kunt er altijd nog een supersetje achteraan gooien ofzo als je echt geen voldaan gevoel hebt...maak het alleen niet te gek Mr. Hardgainer

van die extentions wou ik sowieso toch lunges van maken.

de reden van die seated row was omdat een bor me wel erg heftig leek voor mijn onderrug na die deadlifts. maar een db row lijkt me wel te doen...

ik probeer nu echt onder de 10 te blijven en tussen de 6 en 8 uit te komen.

Talking about supersets, pak je die super-/triset voor kuiten nog wel eens?

die 4 weighted sets in superset met die 50reppers met bodyweight???

ja hoor die doe ik altijd nog :D

Goed schema man. Vertrouwen in Sjaakie!

Als je gains tegenvallen kun je over 6 weken altijd nog wat anders doen heh :-)

Wordt er nog getraind of alleen maar geluld?:mad:

• #3.370
Goed schema man. Vertrouwen in Sjaakie!

Als je gains tegenvallen kun je over 6 weken altijd nog wat anders doen heh :-)

het lijkt al snel vruchten af te werpen, weer sinds tijden boven de 73 uit gestegen. dus wel goed schema en ga nog steeds met voldoening de gym uit.

thanx bish

Wordt er nog getraind of alleen maar geluld?:mad:

oke okkeeeee

Squat!
20*leeg
2*12*40

10*100
9*110
7*110

db romanian dl
2*12*24
romanian dl
2*10*80

lunges
2*20*50

calf press (legpress)
10*100
10*150
10*175
10*175

calf press (seated in de smith)
3*10*150

Son I'm proud.:)

mooi

Tymen, wat heeft de fysio gedaan om jou schouder klachten te verhelpen? Wat voor pijn had je trouwens?

goed bezig tymen!

• #3.376
Tymen, wat heeft de fysio gedaan om jou schouder klachten te verhelpen? Wat voor pijn had je trouwens?

masseren van de pijnlijke pezen en spieren. het was vaak zo dat ik tijdens de training al pijn had. maar als ik dan doorzette dan ik dan nog dagen last had van een pijn die door straalde naar mijn onderarm.

de 30ste word ik gekneed door een sportfysio :)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 23:42 ----------

thanx bro, mn legs zijn echt helemaal ****ed up. moet eigenlijk nog naar beneden om me sjeek klaar te maken, maar ik heb nu een bloed hekel aan opstaan en trap lopen :mad:

masseren van de pijnlijke pezen en spieren. het was vaak zo dat ik tijdens de training al pijn had. maar als ik dan doorzette dan ik dan nog dagen last had van een pijn die door straalde naar mijn onderarm.

de 30ste word ik gekneed door een sportfysio :)

Oke, bij jou was het meer overbelasting toch? Ik had sowieso altijd wat stroevere schouders(veel knakken enzo en ook wel eens irritaties), maar nooit echt steken of pijn. Toen laatst na heel wijd optrekken had ik de volgende dag echt pijn, nu na 1.5 week nog steeds net zo veel last van. Ondanks dat je geen fysio bent, denk je dat een fysio bezoek daar ook voor helpt, met dat masseren enzo of kan ik beter langs de doc gaan denk je?

thanx bro, mn legs zijn echt helemaal ****ed up. moet eigenlijk nog naar beneden om me sjeek klaar te maken, maar ik heb nu een bloed hekel aan opstaan en trap lopen :mad:
hahahah - goed teken man! en die shake moet je wel gaan halen, want je wilt gainen! ik houd je voorlopig in de gaten om te kijken of het allemaal een beetje wil vlotten.

• #3.379
Oke, bij jou was het meer overbelasting toch? Ik had sowieso altijd wat stroevere schouders(veel knakken enzo en ook wel eens irritaties), maar nooit echt steken of pijn. Toen laatst na heel wijd optrekken had ik de volgende dag echt pijn, nu na 1.5 week nog steeds net zo veel last van. Ondanks dat je geen fysio bent, denk je dat een fysio bezoek daar ook voor helpt, met dat masseren enzo of kan ik beter langs de doc gaan denk je?

ooit een keer iets gedaan met de schouders wat ze niet zo fijn vonden, en uiteraard dan zo zwaar belasten. tja dat gaat een keer fout.
een pijnlijke schouder is echt een pain in the ass! beperkt me vaak, irriteert me enorm!

het gaat met pieken en dalen. eerst was links helemaal weer goed, toen begon rechts. en laatst was het weer andersom... kan er ook geen touw aan vast knopen :S

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 23:47 ----------

hahahah - goed teken man! en die shake moet je wel gaan halen, want je wilt gainen! ik houd je voorlopig in de gaten om te kijken of het allemaal een beetje wil vlotten.

hahaha i know, had ik de training van vorige week maar niet moeten skippen X')

lijkt me een goed plan. een trap onder me reet (ook op dbb) is goed voor me :)

lekkere squats.

Terug
Naar boven