tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekkere training hoor.
10x70 incline zeker netjes. Je was zeker wel vroeg klaar met deze training?

Ma: kun je extensions nog vervangen voor iets anders? front squats zullen wel niet kunnen met je schouder, dus misschien een leg press ofzo...Ma: Squats, leg ext, Romanian Deads, calf raise
Wo: Bench, MP, Incline db, dippen
Vr: Deadlifts, Chins, seated rows, abs
haha - kom maar hoorja het is wel een beetje wennen. maar ik hoop het voor Sjaak dat het werkt, anders zoek ik hem op![]()

Nice Tymen dat je het gaat proberen!
Klein beetje isolatie pak ik er ook altijd bij, hoger in reps.
1/2 setjes front raise, incline fly en rope pushdown op het einde

Ma: kun je extensions nog vervangen voor iets anders? front squats zullen wel niet kunnen met je schouder, dus misschien een leg press ofzo...
Wo: prima
Vr: seated rows eruit en een bb of db row erin als dat kan...
verder ziet t er goed uit, hopelijk ga je hier een beetje op gainen dan man!
haha - kom maar hoor
oja en wat timmert zegt...je kunt er altijd nog een supersetje achteraan gooien ofzo als je echt geen voldaan gevoel hebt...maak het alleen niet te gek Mr. Hardgainer
Talking about supersets, pak je die super-/triset voor kuiten nog wel eens?

Goed schema man. Vertrouwen in Sjaakie!
Als je gains tegenvallen kun je over 6 weken altijd nog wat anders doen heh :-)

Tymen, wat heeft de fysio gedaan om jou schouder klachten te verhelpen? Wat voor pijn had je trouwens?

masseren van de pijnlijke pezen en spieren. het was vaak zo dat ik tijdens de training al pijn had. maar als ik dan doorzette dan ik dan nog dagen last had van een pijn die door straalde naar mijn onderarm.
de 30ste word ik gekneed door een sportfysio![]()
hahahah - goed teken man! en die shake moet je wel gaan halen, want je wilt gainen! ik houd je voorlopig in de gaten om te kijken of het allemaal een beetje wil vlotten.thanx bro, mn legs zijn echt helemaal ****ed up. moet eigenlijk nog naar beneden om me sjeek klaar te maken, maar ik heb nu een bloed hekel aan opstaan en trap lopen![]()
Oke, bij jou was het meer overbelasting toch? Ik had sowieso altijd wat stroevere schouders(veel knakken enzo en ook wel eens irritaties), maar nooit echt steken of pijn. Toen laatst na heel wijd optrekken had ik de volgende dag echt pijn, nu na 1.5 week nog steeds net zo veel last van. Ondanks dat je geen fysio bent, denk je dat een fysio bezoek daar ook voor helpt, met dat masseren enzo of kan ik beter langs de doc gaan denk je?
hahahah - goed teken man! en die shake moet je wel gaan halen, want je wilt gainen! ik houd je voorlopig in de gaten om te kijken of het allemaal een beetje wil vlotten.