MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

zo hoort een benen training te zijn:P
ben altijd blij als ik me zo voel haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
sterke squats kerel:D

Watje gewoon deadliften doe ik ook.

• #3.387
nou dan toch maar gegaan, great succes

deadlift
15*leeg
15*60

12*100
10*130
8*130
6*130

chin up
10*bw

3*8*bw+10

DB row
10*24
2*10*32
6*40

db curl
2*10*14

73,4 terwijl ik nog slecht heb gegeten. het zou zo maar eens kunnen dat sjaakie gelijkt heeft :eek:

nice

Lekkere rows man, ben benieuwt of je kan blijven stijgen in gewicht. Wel interessant inderdaad. In mijn oude gym zei een vrij buffe oudere kerel ook altijd van Less=more. Misschien dat ik er ook nog is op over ga omdat ik vaak na bijvoorbeeld 3 sets bench press al een pomp in mijn borst heb die ik er na verloop van meer oefeningen weer uit train.

• #3.390
Lekkere rows man, ben benieuwt of je kan blijven stijgen in gewicht. Wel interessant inderdaad. In mijn oude gym zei een vrij buffe oudere kerel ook altijd van Less=more. Misschien dat ik er ook nog is op over ga omdat ik vaak na bijvoorbeeld 3 sets bench press al een pomp in mijn borst heb die ik er na verloop van meer oefeningen weer uit train.

ga gewoon de komende 6 weken dit proberen. en mocht ik weer vast komen te zitten voor die 6 weken, dan up ik gewoon de kcals. en als dat niet werkt ga ik weer iets anders proberen.

Goed verhaal.

goede workout neergezet, ondanks spierpijn en 'ziekjes'! op de deadlift zou ik je de volgende keer nog iets lager in reps willen zien - nu pak je respectievelijk 10, 8 en 6 op de 130. eerste set was dus de krachtigste. volgende keer op dat moment 140 erop gooien en dan voor een 6-je gaan ofzo. mocht er niet meer dan 5 in zitten, set erna terug naar de 130 en proberen nog 2x8 te pakken ofzo. mooi van je gewicht man!

• #3.393

goed verhaal?!

goede workout neergezet, ondanks spierpijn en 'ziekjes'! op de deadlift zou ik je de volgende keer nog iets lager in reps willen zien - nu pak je respectievelijk 10, 8 en 6 op de 130. eerste set was dus de krachtigste. volgende keer op dat moment 140 erop gooien en dan voor een 6-je gaan ofzo. mocht er niet meer dan 5 in zitten, set erna terug naar de 130 en proberen nog 2x8 te pakken ofzo. mooi van je gewicht man!

ja ging wel redelijk. de spierpijn loop ik er altijd vrij snel uit, en ik denk er ook niet meer aan. met mijn gruwelijk cocktail zou alles goed moeten komen :D ik heb het gevoel bij zulke lage repranges dat ik niet genoeg doe =\ maar ik zal het eens proberen. deads vallen me altijd zwaar ook voor de rest van de training dan. zoals bij de chins voelde ik gewoon dat ik een heel stuk energy miste :(

toch nog nette training neergezet Tymen!

ben benieuwd hoe deze manier van trainen voor je uitpakt de komende weken

• #3.395
toch nog nette training neergezet Tymen!

ben benieuwd hoe deze manier van trainen voor je uitpakt de komende weken

ja ging lekker, helaas ben ik alleen nu nog verkouder. zit nu al aan de Hot Coldrex, wat een smerige meuk. ik hoop goed.

ik moet wel ff vermelden dat ik nu een week al aan de crea zit, dus ik hou wel meer vocht vast.

ey ik zit nu ook op dit soort schema, gaat bij mij ook er goed. zit sinds september al 7 extra kilo aan. toch misschien een beetje iso erbij omdat jij al wat meer aankan lijkt me?

Goed dat je toch geweest bent! :)

Beterschap brah, toch een mooie training neergezet, klasse.;)

ik heb het gevoel bij zulke lage repranges dat ik niet genoeg doe =\ maar ik zal het eens proberen. deads vallen me altijd zwaar ook voor de rest van de training dan. zoals bij de chins voelde ik gewoon dat ik een heel stuk energy miste :(
als je zwaar genoeg gaat en 3 sets van 5 goede reps maakt dan doe je echt wel genoeg hoor :p probeer anders het volgende: ene rug training begin vd training deadliften en dan low rep - kun je heavy gaan. week erop deadliften als laatste in je rug training en dan high rep - dan heb je meer power voor de andere oefeningen en steek je al je laatste beetje energie in 2 of 3 sets rond de 10 reps.

• #3.400
ey ik zit nu ook op dit soort schema, gaat bij mij ook er goed. zit sinds september al 7 extra kilo aan. toch misschien een beetje iso erbij omdat jij al wat meer aankan lijkt me?

dat gaat lekker bij jou dan :) ik pak de grote spiergroepen hard aan met compounds, en de kleintjes die overblijven pak ik snel met iso's

Goed dat je toch geweest bent! :)

Beterschap brah, toch een mooie training neergezet, klasse.;)

dankje rijst en juicylucy3000, vaak als je er aanmaal bent en je er ff overheen zet gaat het vaak beter dan je verwacht. al ben ik nu echt wel ****ed up verkouden.

als je zwaar genoeg gaat en 3 sets van 5 goede reps maakt dan doe je echt wel genoeg hoor :p probeer anders het volgende: ene rug training begin vd training deadliften en dan low rep - kun je heavy gaan. week erop deadliften als laatste in je rug training en dan high rep - dan heb je meer power voor de andere oefeningen en steek je al je laatste beetje energie in 2 of 3 sets rond de 10 reps.

klinkt als een goed idee, want zon zware compound als begin ****ed me hele training. heb er altijd last van. same shit voor zware squats. blaas mezelf dan altijd helemaal op hahaha

neem nu 2x per dag minimaal vitc en 500 mg paracetamol. maar helpt niet echt veel. heb keelpijn, moet hoesten, neus dicht en mijn voorhoofd zit dicht. wat een feest!

Terug
Naar boven