AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Hmmm dus dit schema is bedoeld voor de bulk en zo te zien raakt je lichaam er ripped op... herkenbaar overigens ;).

Tymen, dat gepraat over scheten vind ik niet echt bevordelijk voor het afspreken van een nieuwe meeting :p

No worries bro, dit is gewoon een standaard schema zodat zoveel mogelijk mensen er goed op reageren. Waarschijnlijk een 1xpw split (4-5 dagen?) met redelijk hoog volume. Als dit schema zo bijzonder was, was het toch al wel bekend op dbb. Vind het wel een beetje raar dat je er niet open over mag spreken, -respect voor de flex organisatie van mij (maarja gaat ze om de poen natuurlijk).

Dat is het hele punt niet van McM. Het gaat er om dat er in dit topic amper nog wat leeswaardigs te vinden is..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.863
Hmmm dus dit schema is bedoeld voor de bulk en zo te zien raakt je lichaam er ripped op... herkenbaar overigens ;).

Tymen, dat gepraat over scheten vind ik niet echt bevordelijk voor het afspreken van een nieuwe meeting :p

No worries bro, dit is gewoon een standaard schema zodat zoveel mogelijk mensen er goed op reageren. Waarschijnlijk een 1xpw split (4-5 dagen?) met redelijk hoog volume. Als dit schema zo bijzonder was, was het toch al wel bekend op dbb. Vind het wel een beetje raar dat je er niet open over mag spreken, -respect voor de flex organisatie van mij (maarja gaat ze om de poen natuurlijk).

we hebben natuurlijk allemaal een redelijk hertzelfde schema gekregen en kcal was gebaseerd op een berekening, die uiteraard voor de meeste niet klopt. maar dan weet rene tenminste iets. en daar ging het ook om. nu ik afgevallen ben kan rene daar het schema op afstemmen.

ik start denk ik volgende week (als het aanhoud) met een spoelingskuur. heeft me eerder goed gedaan dus dan komt het goed hahah :)

het is idd een 4dagen pw split met nu een iets hoger volume dan gebruikelijk.
ik wil geen oude koeien uit de sloot halen dus ga er verder niet op in. als ik teveel zeg dan tikt rene mij vanzelf wel op de vingers :P

Dat is het hele punt niet van McM. Het gaat er om dat er in dit topic amper nog wat leeswaardigs te vinden is..

hiermee ben ik niet akkoord. kan helaas niet alle oefeningen met hun sets er reps hetzeflde geld voor inhoudelijk ingaan op mijn dieet. maar elke week post ik wel weer de vooruitgang op oefeningen die er toe doen zoals; dl, sq, db press/bp, mp, etc. de meeste gasten loggen alleen over hun trainingen. ik log over veel meer dan alleen mijn traingen. ik log over bw, bf, dieet, dagelijks leven, mentale toestand, fysieke toestand etc.

wellicht dat het nu nog niet zo interessant is omdat het allemaal nog redelijk gewoontjes is. maar zodra ik echt de wedstrijd fase inga dan word het echt boeiend en zeker de weken voor het onstage gaan. dan kan ik jullie ook voorzien van veel foto's en meer.

hiermee ben ik niet akkoord. kan helaas niet alle oefeningen met hun sets er reps hetzeflde geld voor inhoudelijk ingaan op mijn dieet. maar elke week post ik wel weer de vooruitgang op oefeningen die er toe doen zoals; dl, sq, db press/bp, mp, etc. de meeste gasten loggen alleen over hun trainingen. ik log over veel meer dan alleen mijn traingen. ik log over bw, bf, dieet, dagelijks leven, mentale toestand, fysieke toestand etc.

lief dagboek,

Waar blijft die video blog nou... Zo krijg je nooit md als sponsor!

wat ik begrepen had waren de meeste in gewicht gedaald inclusief vet% eeuuuhhh alleen ik was 3.5 kg zwaarder hahahahaa en dat in 4 weken pfffffffff zal de komende tijd wel minder gaan worden

• #3.871
ik had 4% vet eraf en 1,5kg spier erbij:p

• #3.873
nee,train al paar jaartjes. Weeg nu 95 kg met 11%,dus ik ben tevreden.
Had het ook echt niet verwacht,maar heb zin in het nieuwe schema.lekker knallen en mag meer eten.

720 gram aardappelen nu,een bord vol haha

• #3.875
nee,train al paar jaartjes. Weeg nu 95 kg met 11%,dus ik ben tevreden.
Had het ook echt niet verwacht,maar heb zin in het nieuwe schema.lekker knallen en mag meer eten.

720 gram aardappelen nu,een bord vol haha

oooh dan is het helemaal netjes!

nieuwe schema is idd erg leuk. anyway beter als het vorige xD

ik vond mijn 500 gr al ****ed up :roflol: moet nu 550

Weer even bijgelezen:popcorn:

gvd waarom mogen jullie wel veel eten en ik niet :(
ik zit nu op de 3050 kcal
4% eraf bij mij
8pack yeah buddy

ik zit nu maar op 3150 calorieën en dat gaat goed genoeg ;maar we zijn Tymen zijn log aan het overnemen dus terug naar jou Tymen hahahaha

4% eraf bij mij
8pack yeah buddy

Haha dat was jij toch toen rene vroeg wie dat met een 8 pack op de foto was?.

3050 fuuh:(, ik mag nu 4300 kcal eten lekker elke dag 740 gram piepers wegdrukken

oooh dan is het helemaal netjes!

nieuwe schema is idd erg leuk. anyway beter als het vorige xD

ik vond mijn 500 gr al ****ed up :roflol: moet nu 550

4% eraf bij mij
8pack yeah buddy

Haha dat was jij toch toen rene vroeg wie dat met een 8 pack op de foto was?.

3050 fuuh:(, ik mag nu 4300 kcal eten lekker elke dag 740 gram piepers wegdrukken
Mag hopen dat jullie ook wat test krijgen, al dat oestrogeen is niet goed voor je gains.

Terug
Naar boven