AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.882
hahaha stelletje topic hijackers!!

nou anyway carnaval dit jaar over geslagen :) want ik haat carnaval en het is katabool!

ik ben deze hele week al strondt verkouden, echt ****ed up. daarbij ook nog eens vakantie dus een een recept om te falen :P
ook al vind ik vakantie fijn is het echt niet goed voor mij. liever gewoon naar school dan gaat het eten stukken makkelijker!

gisteren de armen dag gedaan, ging echt super lekker!

fuuu ook net terug van armen training, armen zaten nog nooit zo vol. deed gewoon pijn :(

wacht vandaag maar eens af na je benentraining dan kan je lachen ....

• #3.886
wacht vandaag maar eens af na je benentraining dan kan je lachen ....

denk dat het lachen je wel vergaat dan :roflol: die repranges LOL

helaas ben ik nog erg(er) verkouden > griep... dus trainen word deze week niks :( wel balen want ik heb er echt zin in!

nja het heeft geen zin om nu ziek tegaan trainen, ben ik alleen maar langer niet topfit

Sterkte man, ik ben ook niet 100%, maar wel in staat om alledaags te functioneren, en bij mijn alledaagse functies hoort ook training. :D Maar als je je niet bekwaam voelt om te trainen kan je inderdaad beter skippen en lekker gestrekt gaan op de bank en op tijd naar bed ;)

Die beentrainingen worden kneiterhard trouwens. Maak je borst maar nat voor volgende week en zorg dat je de dag(en) erna geen fysiek zwaar werk moet verrichten want je kan amper bukken/tillen/lopen door de pijn in de pootjes. Ik had zelfs moeite met het omhoog komen van de WC :roflol: Ik had maandag mijn beentraining gepland en gisteren kon ik pas weer enigzins functioneren en door me knieën zakken :D

daarom benen op vrijdag een heel weekend om uit te rusten ...
tymen beterschap

• #3.889
Sterkte man, ik ben ook niet 100%, maar wel in staat om alledaags te functioneren, en bij mijn alledaagse functies hoort ook training. :D Maar als je je niet bekwaam voelt om te trainen kan je inderdaad beter skippen en lekker gestrekt gaan op de bank en op tijd naar bed ;)

Die beentrainingen worden kneiterhard trouwens. Maak je borst maar nat voor volgende week en zorg dat je de dag(en) erna geen fysiek zwaar werk moet verrichten want je kan amper bukken/tillen/lopen door de pijn in de pootjes. Ik had zelfs moeite met het omhoog komen van de WC :roflol: Ik had maandag mijn beentraining gepland en gisteren kon ik pas weer enigzins functioneren en door me knieën zakken :D

neus zit potdicht. bij het hoesten knal me kop zowat uit elkaar en mn keel is echt ****ing dik :roflol: great succes!

dat is mooi man. ik hou ervan als ik na een been training nog een halve week spierpijn heb :D

daarom benen op vrijdag een heel weekend om uit te rusten ...
tymen beterschap

ik pak benen juistem liever vroeg in de week want dan heb ik ze weer gehad :P
volgende dag hardcore 3 verdiepingen omhoog naar mijn lokaal xD die trappen altijd :roflol:

kijk daar hebben we het al ik moet de hele dag werken en dat houd voor mij in op mijn benen staan en veel lopen dus daarom liever net voor het weekend ...

fijn he ziek zijn.... en je hebt niet eens carnaval gevierd...

****ed up Tymen! Een volle kop traint niet lekker!

Beterschap bro!

• #3.893
kijk daar hebben we het al ik moet de hele dag werken en dat houd voor mij in op mijn benen staan en veel lopen dus daarom liever net voor het weekend ...

fijn he ziek zijn.... en je hebt niet eens carnaval gevierd...

****ed up Tymen! Een volle kop traint niet lekker!

Beterschap bro!

thanks voor de beterschap :)

dacht ik alles te hebben gehad. sta ik vanmorgen te pissen, krijg ik zon raar gevoel/geluid in mn nek. vervolgens voel ik een pijn van bovenin de rechter trap naar beneden gaan totdat de gehele rechter bovenrug/schouder zeer doet. zeker als ik naar rechts over de schouder kijk doet het echt erg zeer. ik snap er niks van. ik heb niks raars gedaan ??? nu is het hopen dat het morgen weer weg is!

dacht ik alles te hebben gehad. sta ik vanmorgen te pissen, krijg ik zon raar gevoel/geluid in mn nek. vervolgens voel ik een pijn van bovenin de rechter trap naar beneden gaan totdat de gehele rechter bovenrug/schouder zeer doet. zeker als ik naar rechts over de schouder kijk doet het echt erg zeer. ik snap er niks van. ik heb niks raars gedaan ??? nu is het hopen dat het morgen weer weg is!
Verkapte 'ik heb een monster c**k' post

• #3.896
vandaag weer lekker getrained al was het gewicht niet echt wat. maar dat maakt niet uit. deze week gewoon weer volgas eran!

want vakantie is echt brutaal slecht voor mij als bb'er. true story

Gaat het al weer wat beter???

• #3.898

verkoudheid is wel weg gelukkig! ook netjes alle dagen getrained alleen het eten was wel vrij waardeloos... kost me nog steeds veel moeite.

donderdag netjes mijn maaltijdjes gegeten. bleek mijn rijst slecht te zijn. dus kom thuis kots alles weer uit FUARK! nja toch gaan trainen, so hardcore! haha

vandaag kan ik mij voort verplaatsen in een rolstoel want gisteren benen gedaan met absurd hoor volume. (25-20-15-10-5 teh fuq)

volgende week beloof ik beterschap.

yepp benen is fijn maar dat had ik je vorige week al gezegd .....

Terug
Naar boven