Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb denk ik een betere tip als aan te vullen met junkfood. Het klinkt misschien raar maar fl**ker alles in een blender en doe er wat water bij; neus dicht en wegkloeken! Er is ook een pro bodybuilder die dit doet ben ff z'n naam kwijt, hij heeft in de Flex gestaan...
Ik heb denk ik een betere tip als aan te vullen met junkfood. Het klinkt misschien raar maar fl**ker alles in een blender en doe er wat water bij; neus dicht en wegkloeken! Er is ook een pro bodybuilder die dit doet ben ff z'n naam kwijt, hij heeft in de Flex gestaan...
Was een mooie dag tymen!
Brute foto trouwens en een toffe gym zeg
Is voor herhaling vatbaar,maar dat komt goed!
Ik zie je over 2 weken weer.
mooie foto man goede fotograaf
zeker voor herhaling vatbaar (sommige dingen dan)

klinkt niet eens zo heel vreemd. ik bedoel drinken gaat makkelijker dan eten!
het was een briljante dag! hahah na de wedstrijd gaan we dit zeker nog eens over doen en nog beter!
4 dagen in de zon liggen mmmmm
hahaha dikke
sommige? alles!
vandaag weer wezen trainen en wil graag weer wat meer gaan loggen
bor:
12*50
5*70
5*80
5*80
5*70
5*70
pull up (lat pull was bezet)
12*bw
5*+10
5*+15
latpull
5*100
5*105
5*105
seated row
5*70
5*80
5*90
5*85
5*85
cable low row
3*10*60
leaning side raise
2*10*12
10*10
shoulder db press
5*24
5*26
5*28
5*24
rear delt raise
3*10*12

we konden vandaag weer naar t strand, mja iemand moet werken![]()

Wat is de reden dat je nu wel je schema mag posten (of althans volledige training)?
Mooie squats in ieder geval!

Misschien omdat het een cookie cutter bb schema is?
Maar gaat lekker![]()
ik stuur je nog een pm terug! maar heb helaas weinig tijd gehad om wat te regelen en mn agenda te bekijken wanneer ik tijd heb 
)
ja heik stuur je nog een pm terug! maar heb helaas weinig tijd gehad om wat te regelen en mn agenda te bekijken wanneer ik tijd heb
![]()