Sim1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahaa ik ben die oude knar die er was oh johnie was er ook daar stond ik eigenlijk bij ach ik weet toch ook niet hoe jullie er uit zien !!! ik ben deze keer eerder gegaan als normaal ik kon niet op mijn normale tijd want ik moest naar Lakedance ....

Hoeveel en hoelang gaat de cardio worden? En mag je wat zeggen ov er je cut dieet (carbcycling of gewoon 10-20% onder onderhoud bijv.?)
mijn "cut" dieet is nog steeds op 3600 kcals.. blijf maar droppen in vet% terwijl ik zo hoog zit. ga al naar de 8%
Als ik ga 'cutten' op 3600kcals word ik fat as hell!(ook op cleane kcals).

Ik ga nu beginnen met cutten op 3800 kcal,het vet zal eraf vliegen denk ik zo.
Hoe gaat het met eten Tymen,nog steeds last van je maag?
Suc6 de komende weken iig,gaat al zwaar worden die trainingen.

zoooooooooo
waarom mogen jullie de hele tijd zoveel meer eten dan mij
ik zit op 3000kcal QQ 91kg @ 12%

Mooie shape kerel, persoonlijk hoeft het voor mij niet droger maar ik ben benieuwd hoe diep je kunt gaan.

dus nog 3,5% erafbeest! gelukkig heb ik fotos zonder die vieze schijt zwarte vlekken![]()
ja het is afgelopen maand erg hard gegaan. ben benieuwd hoe hard het gaat met de cardio erbij! mag gelukkig nog steeds 3700 kcal eten
thanx jaap
ik ga voor de 4%dus nog 3,5% eraf
hoe bedoel je? abdominis rectus en je obliques?
Ja, doe je uberhaupt iets voor buik werk? Zie het niet echt in trainingen... en je hebt wel flinke abs.