AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Ik ga nu beginnen met cutten op 3800 kcal,het vet zal eraf vliegen denk ik zo.

Hoe gaat het met eten Tymen,nog steeds last van je maag?
Suc6 de komende weken iig,gaat al zwaar worden die trainingen.

zoooooooooo
waarom mogen jullie de hele tijd zoveel meer eten dan mij
ik zit op 3000kcal QQ 91kg @ 12%

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.263
hahahaa ik ben die oude knar die er was oh johnie was er ook daar stond ik eigenlijk bij ach ik weet toch ook niet hoe jullie er uit zien !!! ik ben deze keer eerder gegaan als normaal ik kon niet op mijn normale tijd want ik moest naar Lakedance ....

als je de volgende keer weer vroeg bent, kom dan gerust n praatje met me maken ;)

Hoeveel en hoelang gaat de cardio worden? En mag je wat zeggen ov er je cut dieet (carbcycling of gewoon 10-20% onder onderhoud bijv.?)

omdat ik al vrij droog sta en ik snel in bf drop mag ik gelukkig 4 weken later beginnen en heb ik 12 weken prep. de rest doet 16 weken.

mijn "cut" dieet is nog steeds op 3600 kcals.. blijf maar droppen in vet% terwijl ik zo hoog zit. ga al naar de 8%

met geboeg cardio kun je prima op wat hogere kcal in bf droppen :0

Als ik ga 'cutten' op 3600kcals word ik fat as hell!:eek: (ook op cleane kcals).

op 3600 kan ik ook wel cutten :P

Ik ga nu beginnen met cutten op 3800 kcal,het vet zal eraf vliegen denk ik zo.

Hoe gaat het met eten Tymen,nog steeds last van je maag?
Suc6 de komende weken iig,gaat al zwaar worden die trainingen.

meeh vandaag nog steeds amper kunnen eten. bovendien erg veel pijn in mijn maag en darmen. en bijna niks helpt tegen de pijn.

dat word deze week ook niet trainen :(

zoooooooooo
waarom mogen jullie de hele tijd zoveel meer eten dan mij
ik zit op 3000kcal QQ 91kg @ 12%

blijkbaar kan jij minder kcals beter handelen ;)

tijmen dikke jij kon onze kaartjes voor flexcup roggelen? krijg je wel terug.

Dr moet toch iemand: Homo schreeuwen als je in een stringetje staat :trollfacex:

• #4.265
deze week weer lekker volgas getrained. nu ook echt strikt aan mn dieet gehouden. gewicht op het moment stabiel op 73,5. vp is ook redelijk stabiel.

28rm5p3.jpg

2iag6mb.jpg

Aight,

Wie heeft die pics genomen dan?

Goeie rug man!
Abbo

• #4.270
zo een heerlijke week achter de rug! het eten ging erg goed. vandaag mn junkmeal :D

een week spierpijn gehad in mn hams hahaha lekker!

• #4.271
ik heb al te lang niks meer van me laten horen. dus bij deze een update

t gaat erg goed! afgelopen zaterdag weer gemeten en kwam uit op 73.0kg op 7,5% :D
helaas vandaag een wat mindere dag. ben gisteren verkouden geworden en ben dus vandaag thuis gebleven om zo snel mogelijk er van af te komen. ik heb ten slotte ook geen zin lang verkouden te zijn in mn prep!

ri5gf4.jpg

vanaf deze week ook begonnen met de cardio. zowel voor het ontbijt als op de rustdagen.
zit nu nog op 3700 kcal en dat ik lekker eten :)
verder is het schema veelal rond de 12 reps en er komt nu ook wat meer isolatie/machines bij.

ziet er al best droog uit :o

Mooie shape kerel, persoonlijk hoeft het voor mij niet droger maar ik ben benieuwd hoe diep je kunt gaan.

Train je eigenlijk abs los?

• #4.275

ja het is afgelopen maand erg hard gegaan. ben benieuwd hoe hard het gaat met de cardio erbij! mag gelukkig nog steeds 3700 kcal eten

Mooie shape kerel, persoonlijk hoeft het voor mij niet droger maar ik ben benieuwd hoe diep je kunt gaan.

thanx jaap ;)
ik ga voor de 4% :D dus nog 3,5% eraf

hoe bedoel je? abdominis rectus en je obliques?

beest! gelukkig heb ik fotos zonder die vieze schijt zwarte vlekken :wanker:

ja het is afgelopen maand erg hard gegaan. ben benieuwd hoe hard het gaat met de cardio erbij! mag gelukkig nog steeds 3700 kcal eten

thanx jaap ;)
ik ga voor de 4% :D dus nog 3,5% eraf

hoe bedoel je? abdominis rectus en je obliques?

Ja, doe je uberhaupt iets voor buik werk? Zie het niet echt in trainingen... en je hebt wel flinke abs.

• #4.279
Ja, doe je uberhaupt iets voor buik werk? Zie het niet echt in trainingen... en je hebt wel flinke abs.

year round doe ik bijna niks aan abs. maar tegen een wedstrijd aan pak ik ze altijd minimaal 2x per week.

ik doe ze liever op de grond. een ander doet ze misschien liever hangend of op machines.
probeer altijd wat leuke oefeningen te verzinnen. bijv met een challenge bag of een medicijn bal. maakt het net wat zwaarder en leuker.
ik varieer ook in houding en beweging. benen recht, benen naar de zijkant, recht omhoog, schuin omhoog etc.

Abb.
Zal wel ergens in je log staan maar hoelang ben je eigenlijk.
Op foto lijk je ook aardige benen te hebben qua massa nog.

Terug
Naar boven