XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Wat is het is met abs: als je ze hebt dan heb je ze.

Jongens beginnen vaak heel erg op buik te focussen wanneer ze de gym in gaan.
Later als.bodybuilder is die obsessie minder, maar de uren.buik trainen hebben hun vruchten afgeworpen.

Daarom zeggen veel.bodybuilders 'je hoeft buik niet of nauwelijks te trainen'.
Nou ik heb dat dus vanaf begin af aan gedaan... En het resultaat is een zeer zwakke midsection.

Dus voor iedereen die geen goede abs heeft, train ze en luister niet naar de mensen die ze al hebben :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.282
Abb.
Zal wel ergens in je log staan maar hoelang ben je eigenlijk.
Op foto lijk je ook aardige benen te hebben qua massa nog.

in de stats van mijn account staat het ook. maar ik ben 1,78 ofzo.
mijn benen zijn geen toppers maar mn quads kunnen ermee door :D hams en calfs is al een ander verhaal :(

Wat is het is met abs: als je ze hebt dan heb je ze.

Jongens beginnen vaak heel erg op buik te focussen wanneer ze de gym in gaan.
Later als.bodybuilder is die obsessie minder, maar de uren.buik trainen hebben hun vruchten afgeworpen.

Daarom zeggen veel.bodybuilders 'je hoeft buik niet of nauwelijks te trainen'.
Nou ik heb dat dus vanaf begin af aan gedaan... En het resultaat is een zeer zwakke midsection.

Dus voor iedereen die geen goede abs heeft, train ze en luister niet naar de mensen die ze al hebben :p

of je goed zichtbare abs hebt ligt volgens mij voor een groot deel aan je genetische aanleg. waar zitten je peesplaten en hoe diep lopen ze. en daarbij op 7,5% heeft iedereen wel aardig zichbare abs hoor...

anyway, een keer in de week je abs doen kan geen kwaad! al krijgen ze met squats en deadlifts ook wel een opdonder..

Lees net 1,75 in 2010
Dus toch nog gegroeid...
Ben wel benieuwd hoe droog je benen er uit zien.

• #4.286
vandaag weer een loodzware beentraining geknalt! viel me niks mee maar ik heb het gehaald en dat is wat telt :) word nog leuk de komende dagen :o

wel iets af gevallen. had vorige week een matige week. eerst dreigde ik ziek te worden en daarna eiste mijn vriendin veel tijd op (verjaardag).

Wat eet je nu op een dag dan? Beetje makkelijke voeding om soms mee te nemen?

vandaag weer een loodzware beentraining geknalt! viel me niks mee maar ik heb het gehaald en dat is wat telt :) word nog leuk de komende dagen :o

wel iets af gevallen. had vorige week een matige week. eerst dreigde ik ziek te worden en daarna eiste mijn vriendin veel tijd op (verjaardag).
was mooi moment voor benen pics geweest ;)

• #4.289
Wat eet je nu op een dag dan? Beetje makkelijke voeding om soms mee te nemen?

ja heb nu wel redelijk makkelijke voeding.
het staat nu vooral uit: brinta, havermout, tonijn, rijst, kip, aardappelen, tartaar/biefstuk en witte bonen in tomatensaus. het is ook goed weg te werken kwa smaak en hoeveelheid :) kom uit op 3800 kcal :D

was mooi moment voor benen pics geweest ;)

natuurlijk niet. dan staan ze rete vol bloed en is elke vorm van definitie weg! en daarbij kan ik nog amper mijn benen aanspannen haha.

dat eten
hnnnnggggg

ja heb nu wel redelijk makkelijke voeding.
het staat nu vooral uit: brinta, havermout, tonijn, rijst, kip, aardappelen, tartaar/biefstuk en witte bonen in tomatensaus. het is ook goed weg te werken kwa smaak en hoeveelheid :) kom uit op 3800 kcal :D

natuurlijk niet. dan staan ze rete vol bloed en is elke vorm van definitie weg! en daarbij kan ik nog amper mijn benen aanspannen haha.

A ja.

Witte bonen in tomaten saus...? Raden ze dat aan vanuit de flex cup?

Ben gek op dat spul! Wanneer eet je dat? Post workout?

picsssssss:D

• #4.294

haha verschil moet er wezen!

Witte bonen in tomaten saus...? Raden ze dat aan vanuit de flex cup?

Ben gek op dat spul! Wanneer eet je dat? Post workout?

raden ze niet aan maar ik kan wel wat carbs hebben dus ik mag het :)
ik ook :o ja samen met de gekookte aardappelen. anders zijn die ook niet te doen.

een beetje crappy pix. lukte me niet om fatsoenlijke te schieten :sad:

iz98ug.jpg

1hdxsz.jpg

goeie rug man

hee.

mooie jongen

Gaat goed Tymen! ook met de wijdte!

Je obliques blijft IMO ook bruut!

• #4.299
de laatste 7 weekjes zijn aangebroken. lever nu wel aardig in op kracht en drop nu ook van 3800 kcal naar 3200 kcal. cardio hou ik 3 a 4 dagen in de week.

zaterdag gemeten : 72,3 @ 6,9% (sweeeeeettt)

en dat ziet er ongeveer zo uit>

hupqw7.jpg

28vfy42.jpg

opbouwende kritiek is altijd welkom!

ps. sorry dat ik zo weinig log. zal proberen in de komende weekjes wat meer te loggen. het volgen van een wedstrijd prep is natuurlijk altijd leuk ;)

• #4.300
eigenlijk alle pics die ik geschoten had waren goed :) komt eigenlijk bijna nooit voor :P

2mg2lh1.jpg

a3dxqw.jpg

30wxnjc.jpg

Terug
Naar boven