AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241
Mirin bank. Ik kan alleen nog maar vrijdag/zaterdag middag of avond, zie dus maar ff.

thanks. mn 4de set was wel met spot ;)

ik zou vrijdag avond wel kunnen. ik krijg helaas geen reply van iemand die ik gevraagd had of we daar kunnen trainen. is een beetje vage gym, dus weet niet of ik zomaar daar kan trainen met je ;)

Lekker kracht aan het pakken zie ik! Ziet er goed uit Tymen! Stevige gewichten op de presses!

ja gaat lekker met 5*5 :) ook mn eten is nu weer aardig op orde :D

thanks. mn 4de set was wel met spot ;)

ik zou vrijdag avond wel kunnen. ik krijg helaas geen reply van iemand die ik gevraagd had of we daar kunnen trainen. is een beetje vage gym, dus weet niet of ik zomaar daar kan trainen met je ;)

Meestal bieden ze sowieso wel een proefles. Heb vele gyms bezocht en ze vinden het allemaal prima, echter kwamen mcmetro en ik van de week in een gym waar er een zware hard c*nt achter de desk stond. Moest flink zeuren voor ze ons er langs wou laten, maargoed dat is de 1e keer dat ik dat heb meegemaakt.

Ik kom ook gewoon met de auto, dus die gym ons niet binnenlaat, dan pakken we gewoon een andere ofzo (ken sws 1 in doetinchem die ons 100% binnenlaat).

• #4.243
Meestal bieden ze sowieso wel een proefles. Heb vele gyms bezocht en ze vinden het allemaal prima, echter kwamen mcmetro en ik van de week in een gym waar er een zware hard c*nt achter de desk stond. Moest flink zeuren voor ze ons er langs wou laten, maargoed dat is de 1e keer dat ik dat heb meegemaakt.

Ik kom ook gewoon met de auto, dus die gym ons niet binnenlaat, dan pakken we gewoon een andere ofzo (ken sws 1 in doetinchem die ons 100% binnenlaat).

hoe laat wil je onze date laten plaats vinden?

• #4.245
Tijmen jij bent echt de trainhoer van DBB haha.

nette kracht stats btw!, zaterdag weer meten bij Rene en ben benieuwd wat er bij ons uitkomt!

kan t niet eerder? want ik ben half 6 klaar met werken en het is 5 min lopen vanaf mn werk :P

Oei, half 6 is wel heel lastig, wil mijn moeder niet met t eten :p
We eten om 6u. Ik eet snel en het is niet ver rijden.

Dus is 7 uur nog goed voor jou?

Of skip werk half gaan we 's middags :D

• #4.248
nou gisteren ff met Mark ff wat ijzer verlegd!
was erg leuk om je weer eens te zien en ook het douchen samen was weer een hoogtepunt! mmmmm
/trollmode

vandaag weer naar veldhoven geweest en daar gewogen en gemeten. 75 kilo op 10,4% lekker!

ook de nieuwe schemas gekregen voor de komende maand. de shit is aan. 5 dagen in de week cardio waarvan 4 voor het ontbijt meeh. ook wat hoger in reps. hier gaan we dan, op naar de 4%!

Hoi Tymen, ik zag je ergens al een paar keer voorbij komen.
Nu heb ik je log gevonden.

Ik ga je volgen.

Nog steeds opweg naar de Flexcup in dec?

Mooi dat t eten wat vruchten begint af te werken. 75 kg is netjes. Nu zo doorgaan en proberen die 80 aan te tikken

nou gisteren ff met Mark ff wat ijzer verlegd!
was erg leuk om je weer eens te zien en ook het douchen samen was weer een hoogtepunt! mmmmm
/trollmode

vandaag weer naar veldhoven geweest en daar gewogen en gemeten. 75 kilo op 10,4% lekker!

ook de nieuwe schemas gekregen voor de komende maand. de shit is aan. 5 dagen in de week cardio waarvan 4 voor het ontbijt meeh. ook wat hoger in reps. hier gaan we dan, op naar de 4%!

:roflol: tymen was weer lachen.
Btw, ik heb niet eens spierpijn in de kuiten ofzo :o

Hm, whats up met dat schema, de cut zal nu toch niet al beginnende zijn :p

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 00:58 ----------

Btw waar vind je info over de flexcup en eventuele inschrijving, die flexcup website is echt wazig :(

hahaha Tymen ik denk dat ik je gisteren toch echt gezien heb ....volgens mij waren we tegelijk op de meting .de eerste groep toch of niet ??

Wow, gelijk 5 dagen cardio :eek:
Het is toch niet alsof jij zo moeilijk droog blijft :p

Ja Jacky,je hebt Tymen gezien gister. Hij had zon mooi wit petje op:P

• #4.256
:roflol: tymen was weer lachen.
Btw, ik heb niet eens spierpijn in de kuiten ofzo :o

Hm, whats up met dat schema, de cut zal nu toch niet al beginnende zijn :p

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 00:58 ----------

Btw waar vind je info over de flexcup en eventuele inschrijving, die flexcup website is echt wazig :(

jawel hoor, de ellende begint nu al :P
maar aangezien ik al op 8-10% sta en snel in VP zak, zal ik rene vragen of ik 4 weken later mag beginnen met de cut. anders sta ik veel te vroeg veel te droog.

ik heb me zelf er ook nog niet in verdiep, dus kan je helaas niet helpen.

hahaha Tymen ik denk dat ik je gisteren toch echt gezien heb ....volgens mij waren we tegelijk op de meting .de eerste groep toch of niet ??

dat kan maar zo. ik was inderdaad bij de eerste groep, zoals gebruikelijk. ik heb geen idee hoe je er uit ziet, dus weet niet of ik je heb gezien. spreek me de volgende keer anders ff aan ;) ik weet ik zie er heel gevaarlijk uit met mn imposante lijf maar ik ben erg vriendelijk hoor :)

Wow, gelijk 5 dagen cardio :eek:
Het is toch niet alsof jij zo moeilijk droog blijft :p

ja man heftig. maar zoals ik hier boven al zei ga ik dit denk ik niet doen.

Ja Jacky,je hebt Tymen gezien gister. Hij had zon mooi wit petje op:P

mmmmmmm helaas was ik vergeten mn zwarte op te zetten :D

hahahaa ik ben die oude knar die er was oh johnie was er ook daar stond ik eigenlijk bij ach ik weet toch ook niet hoe jullie er uit zien !!! ik ben deze keer eerder gegaan als normaal ik kon niet op mijn normale tijd want ik moest naar Lakedance ....

Hoeveel en hoelang gaat de cardio worden? En mag je wat zeggen ov er je cut dieet (carbcycling of gewoon 10-20% onder onderhoud bijv.?)

mijn "cut" dieet is nog steeds op 3600 kcals.. blijf maar droppen in vet% terwijl ik zo hoog zit. ga al naar de 8%

Terug
Naar boven