AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.341
Netjes kerel, weet zeker dat je het goed zal doen in jou klasse.
Top dat voeding nu geen issue meer voor je is, waardoor je er nu zo goed bijstaat.

thanx thanx :)
ik doe mijn uiterste best. al is het mentaal heel erg zwaar. 24/7 moet je focus houden, pittig.
heel veel eten is altijd een issue. maar 'normale' porties is altijd goed te doen. 3000 kcal clean is goed te eten :)

Ook al chagrijnig? :p

• #4.343

deze week niet zo. vorige week wel. maar dan zou ik het eerder snel geirriteerd noemen. veel dingen irriteren me soms mateloos. zoals gisteren me vriendin die zich aan de keukentafel te vervelen zat terwijl ik keihard aan werk was met me eten te maken. kom dan gvd ff helpen ofzo. of bied je hulp tenminste aan. man man man dat soort dingen nu he :P

heb wel veel last van een zeer laag libido (mn vriendin heeft er volgens mij meer last van). en een beetje vermoeidheid.

deze week niet zo. vorige week wel. maar dan zou ik het eerder snel geirriteerd noemen. veel dingen irriteren me soms mateloos. zoals gisteren me vriendin die zich aan de keukentafel te vervelen zat terwijl ik keihard aan werk was met me eten te maken. kom dan gvd ff helpen ofzo. of bied je hulp tenminste aan. man man man dat soort dingen nu he :P

heb wel veel last van een zeer laag libido (mn vriendin heeft er volgens mij meer last van). en een beetje vermoeidheid.

Klinkt allemaal herkenbaar!

Je kan mij in een kleedkamer zetten vol met bikini modellen en ik zit alleen met mijn gedachte bij een groot stuk biefstuk :D

Kleinste dingetjes kunnen mij idd ook erg irriteren.
In de metro zitten en ineens heel erg veel zin hebben om een random persoon te slaan alleen omdat hij er als een asociaal persoon uitziet :p

• #4.345

Je kan mij in een kleedkamer zetten vol met bikini modellen en ik zit alleen met mijn gedachte bij een groot stuk biefstuk :D

In de metro zitten en ineens heel erg veel zin hebben om een random persoon te slaan alleen omdat hij er als een asociaal persoon uitziet :p

was een paar weekjes terug in Amsterdam en liep door de binnenstad. alleen het zien van lelijke mensen maakte mij chagrijnig xD

Komt omdat je maagd bent en op mannen valt.

Gruwelijk die aders

Tymen wordt de nieuwe zyzz, shredded brah

• #4.355

hard work pays off! and proper diet :P

:D

BTW, goed werk tymen 3000kcal. Je rebound zal dus wel redelijk te handhaven zijn denk ik ;-)

ik hoop dat ik een dikke vette rebound heb en dat ik gelijk door kan naar de 80 kilo op 12% max

Tymen wordt de nieuwe zyzz, shredded brah

nah. vind die zyzz-attitude maar niks. ik word de nieuwe TYMEN!!!!

heb nu ook me tune klaar. samen gemaakt met een vriend die producing leert.
zal m zo uppen.

• #4.356
nadat ik het vorig weekend helemaal verkloot had (lees veel te veel gejunkt). ben ik nu weer helemaal on track en sta er echt super bij! woog vorige week 73/74, maandag 76,7 en nu weer 74 op +-4%. ben erg trots op mezelf! maaaaaar ik ben er nog niet!!! vandaag voor het laatst mn benen gedaan en aankomende week nog ff volgas bovenlichaam doen en veel cardio.

ik eet nu 2700kcal (45/40/15). dit hou ik lekker zo.

2n1e2q0.jpg

Pfffff ziet er goed uit!:thumbs:

• #4.358
thanx nik ;)

de fotos zijn trouwens vrijwel koud geschoten.

nog eentje dan. wie houd van kerst?
i1yx39.jpg

Mooie volle armen en schouders

Ik zie tjaart!

Terug
Naar boven