MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.743
Dat is absoluut waar. Ik ben afgelopen twee jaar geweest. Allebei met een topgroep en met goede campingplek en alles eigenlijk goed. Dat scheelt wel een hele hoop.

Alleen dat de bolderkarren weer op waren en ik alles heen én terug heb moeten sjouwen was wel heel k*t.

dat kudt eind heen en weer sjouwen met al die troep is echt kudt ja. en het is ook nog best een eind lopen vanaf het parkeerterrein.

Ik lees hier niks anders dan feestje die eraan komen :) geen flex cup dan in 2013!?

• #4.745
Ik lees hier niks anders dan feestje die eraan komen :) geen flex cup dan in 2013!?

dat is vanzelfsprekend natuurlijk! zodra mijn schouder blessure weer een beetje verbeterd dan is het weer (voorzichtig) volgas! feestjes en bb zijn imo prima te combineren, zolang je maar je goed voorbereid en goed eet.

Ook nog mensen naar Emporium/tommorowland/beat the bridge?

dat is vanzelfsprekend natuurlijk! zodra mijn schouder blessure weer een beetje verbeterd dan is het weer (voorzichtig) volgas! feestjes en bb zijn imo prima te combineren, zolang je maar je goed voorbereid en goed eet.

Gewoon je eten meenemen en bij de grootste beveiliger neerleggen. Effe je verhaal doen en dan hebben ze er meestal wel begrip voor. Heb ik ook een paar keer gedaan. Dit kan alleen om de minder grote feesten :P . Als het niet mocht vrat ik gewoon alles op voordat ik naar binnen liep.

• #4.748
-

Laatst bewerkt:
  • #4.754
Ik ben waarschijnlijk ook op btb night.

Eten bij de beveiliger neerleggen kan ik ook nog wel eens proberen ja. Tijdens feesten eet ik meestal niks, of één frietje en een paar ijsjes. En dan is 10 uur aan een stuk cardioën (wat het in principe natuurlijk toch is) niet zo bevorderlijk voor de spiertjes.

wat ik nog wel eens wil doen is een een dikke shake met veel casseine en havermout klaar maken en in een fles doen. en dan net voordat ik naar binnen ga die fles weg werken.

Gewoon die hamburgers daar eten. Je moet iets binnen krijgen.
10 uur cardio + andere substanties is aardig catabolic :P

Potverdomme word hier nog getraind potverdomme

• #4.757
  • #4.759
nou vandaag weer ff getrained. het ging redelijk al is mn linker kant nog niet helemaal hersteld. ik durf anyway wel weer te gaan trainen.

morgen Hardbass. word lekker katabool waarschijnlijk :D richtig party machen!

Heb je dat wel verdiend tijmen naar Hardbase gaan?:p

Terug
Naar boven