Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
kan ook gvd op een camping in belgie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is absoluut waar. Ik ben afgelopen twee jaar geweest. Allebei met een topgroep en met goede campingplek en alles eigenlijk goed. Dat scheelt wel een hele hoop.
Alleen dat de bolderkarren weer op waren en ik alles heen én terug heb moeten sjouwen was wel heel k*t.
Ik lees hier niks anders dan feestje die eraan komengeen flex cup dan in 2013!?
dat is vanzelfsprekend natuurlijk! zodra mijn schouder blessure weer een beetje verbeterd dan is het weer (voorzichtig) volgas! feestjes en bb zijn imo prima te combineren, zolang je maar je goed voorbereid en goed eet.
. Als het niet mocht vrat ik gewoon alles op voordat ik naar binnen liep.Ook nog mensen naar Emporium/tommorowland/beat the bridge?

Gewoon je eten meenemen en bij de grootste beveiliger neerleggen. Effe je verhaal doen en dan hebben ze er meestal wel begrip voor. Heb ik ook een paar keer gedaan. Dit kan alleen om de minder grote feesten. Als het niet mocht vrat ik gewoon alles op voordat ik naar binnen liep.
Ook nog mensen naar Emporium/tommorowland/beat the bridge?

Paar mensen met wie ik eerst zou gaan zijn allemaal afgehaakt![]()
Ik ben waarschijnlijk ook op btb night.
Eten bij de beveiliger neerleggen kan ik ook nog wel eens proberen ja. Tijdens feesten eet ik meestal niks, of één frietje en een paar ijsjes. En dan is 10 uur aan een stuk cardioën (wat het in principe natuurlijk toch is) niet zo bevorderlijk voor de spiertjes.
Gewoon die hamburgers daar eten. Je moet iets binnen krijgen.
10 uur cardio + andere substanties is aardig catabolic![]()

ik houd rust tot dat het weer in orde is.Ik wil naar day gaan..nog even kaarten proberen te regelen via marktplaats, want met voorverkoop was ik te laat!