Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.722
vandaag geprobeerd borst te doen. beetje schouders opgewarmd. deed geen zeer maar t voelde niet helemaal oke, maarja.

voorzichtig incline bp gedaan
15*20
12*40
10*60
10*70
10*75
10*75
t ging

slight incl db press
12*22
10*26
10*28
nah dat voelde gewoon niet tof. stoppen dus.

wat chest machine geprobeerd maar dat leverde weer pijn op.
machine fly dan? nou dan gaat rechts klagen.

meeh was boos en teleurgesteld. er is niets zo k*t als iets heel graag willen maar niet kunnen om erger te voorkomen.

ik haat blessures. ff kijken of ik zaterdag nog bij me sportmasseur terecht kan.

Bahleh van je schouder ouwe!

Tijmen.

Wil je is even kijken naar mijn voeding voor de cut :D?

Tijden wie er bij staan zullen niet helemaal kloppen maar het gaat even om de voeding :p

Bijlagen

• #4.726
ga op zoek naar zon thaise massagesalon, desnoods met een happy ending :eyebrow:

succes met t herkennen van de ladyboys :eyebrow:

• #4.731
doesnt matter, still had coïtus.

Lekker voor je.

Balen van die schouder. Ik kan zelf structureel niks aan inclineshit doen. Wel beter dat je gestopt bent.

• #4.733
deze hele week niet getrained. maandag behandeld en schouders zijn nog gevoelig bij hedendaagse dingen dus ga deze echt 0,0 risico lopen...

oh en ik voel een projectX zomer aankomen HHNNGGGGG. heb nu al 4 feestjes op de planning staan en er zullen nog wel wat bij komen :rolleyes: (exclusief epic bday parties) oh lawdylawd

deze hele week niet getrained. maandag behandeld en schouders zijn nog gevoelig bij hedendaagse dingen dus ga deze echt 0,0 risico lopen...

oh en ik voel een projectX zomer aankomen HHNNGGGGG. heb nu al 4 feestjes op de planning staan en er zullen nog wel wat bij komen :rolleyes: (exclusief epic bday parties) oh lawdylawd
Lekker 'shinen' van de zomer Tymen!;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:54 ----------

Epische Zyz pictures willen we zien ;)

• #4.735
Lekker 'shinen' van de zomer Tymen!;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:54 ----------

Epische Zyz pictures willen we zien ;)

something like that yeah. volgende week Hardbass, daarna subway xl4, dreamfields, Qontinent (maybe) en tussen door zal er ook nog wel wat bij komen.

je moet naar Qontinent daar ben ik ook en anders ben ik de lelijkste

-

Laatst bewerkt:
  • #4.740
Terug
Naar boven