- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ja, ik hoorde van rene dat het heel goed voor je is om zo af en toe te junken. verder houd ik me ook strak aan het dieet. en neem nu al wat pillen voor me weerstand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, ik hoorde van rene dat het heel goed voor je is om zo af en toe te junken. verder houd ik me ook strak aan het dieet. en neem nu al wat pillen voor me weerstand.
, zelfs op de flexcup plaagde hij je nog hahahaHaha Ja rene is wel jou maat geworden, zelfs op de flexcup plaagde hij je nog hahaha
had van de week nog een fotootje ontvangen van de flexchallenge. 1 week out, dem veinzzz:
![]()
---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:15 ----------
he was jelly as fuark

Kom maar door met die shiny party pics danpppfff gisteren even gud party gemacht. manman dik feestje hoor dat Hardbass. eerste grote indoor feest, en zeker niet de laatste!

Ik ga waarschijnlijk ook naar dreamfields
Dan doen we daar wel effe een dansje.
Yes, gezellig met de flex jongens naar (C)(D)reamfields
Haha luc jij achterin die opel combo de laatste bocht hahaha je hebt flink moeten afzien die rit.
En toen bij de mac op de terugweg dat je achter de lijn moest gaan staan van die mcdonalds autist haha
Ik dacht ff dat ik in de Zyzz topic was beland:scary: