MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.701
****ed up van die schouder man :S
Ik moet er ook maar is cardio eringooien wordt ook een beetje een fatty :D Beetje blubberbuikje

ach vandaag heb ik tot nu toe nergens last van, hopelijk gaat het tijdens het trainen ook goed.
cardio moet je gewoon doen. het is k*t, maar het werkt wel :D

Mooie incline bp sessie jonguh.

ja, ging gelukkig beter dan vorige week xD

lekkere kop ouwe beer van me

mmmmmmmm me vriendin lachte me laatst uit omdat ze vond dat ik een dikke kop had gekregen :mad:

• #4.702
FUARK. vandaag wou ik rug/biceps doen. maar helaas de blessure van gisteren killde me.

na wat sets deadlifts wist ik eigenlijk al dat het niks ging worden. toch eigenwijs doorzetten... maar na 3 oefeningen was het game over.

dl
15*20
8*110
5*130
5*130
3*130

wide grip chins
12*bw
12*bw
10*bw
10*bw

seated row
12*50
12*60
12*60

alles deed nu zeer aan me schouder... balen. morgen hams en abs only en de rest van de week off. misschien beetje cardio.

That shit sucks man

hahaha tymen dikkop rofl:p.

Sterkte met je schouder mattie hoop dat het snel beter gaat!

• #4.705
Klote van je schouders kerel. Kalm aan doen daarmee

Hoe kan het dat je steeds last krijgt van je schouder? verkeerde techniek?

• #4.709
Hoe kan het dat je steeds last krijgt van je schouder? verkeerde techniek?

is een slepende blessure. ooit opgelopen toen ik een db naar achteren viel bij een db shoulder press. ik hield de db tegen. had ik beter niet kunnen doen.

• #4.710
vandaag voorzichtig eens proberen te trainen. heb alleen hams, biceps en kuiten gedaan. voelde op de biceps dat het nog wel oppassen geblazen is voor mn schouder. verder goed de focus gelegd op een volle en harde rom.

seated ham curl
20*40
15*60
10*75
8*85
5*90

lying ham curl (single)
12*22,5
10*25
10*25
8*25

biceps ez
20*20
15*30
10*40
10*40

standing db curl
12*10
12*12
12*12

concentration curl
12*8
10*9

seated calf press
30*100
25*120
25*120
25*120

standing calf press (legpress)
3*15*160

5 min stairs (kreeg krampen in me kuiten
22 min cross

volle en harde rom

yeah you like that :eyebrow:

• #4.712
volle en harde rom

yeah you like that :eyebrow:

mmmmmm yeah,

feels so tight

in the muscles, yes

vannacht weer niet goed gelegen ofzo... dus nu in me linker schouder er nog slechter aan toe. wacht nog een paar daagjes af en dan ga ik naar mn sportmasseur. want dit is klote.

That sucks Tymen! Sterkte met je schouder..

Zet anders je vriendin even aan het werk..als goedmakertje voor het zeggen dat je een dikke kop hebt..

• #4.714
That sucks Tymen! Sterkte met je schouder..

Zet anders je vriendin even aan het werk..als goedmakertje voor het zeggen dat je een dikke kop hebt..

man zeg dat wel...!

ik ben het nog niet vergeten hoor! ik zet het haar nog wel betaald :D

vandaag maar quads gedaan met "triceps" om me schouder zo lang mogelijk rust te geven.
ook maar eens een nieuwe methode geprobeerd. het voorvermoeien van de spier.

leg ext
20*40
15*60
10*75
10*85
6*90
15*50,12*40,10*30

leg press wide stance
15*150
12*200
15*150

smith legpress
15*70
15*100
15*140

narrow stance squats
15*60
15*100
12*110
5*110 (verloor mn focus, mn quads waren ook helemaal leeg)

nou en toen was het voorzichtig zoeken naar triceps oefeningen die me schouder pikte. en dan was alleen de liggen de DB triceps ext. maar ik voelde mn schouder alweer opspelen dus maar gestopt.

morgen rust en de dag erna eens kijken hoe het gaat als ik direct schouders pak.

klote man als je het zelfs al bij triceps voelt :/

doe/deed jij wel goede warming up voor je schouders?
rotator cuff oefeningen
shoulder dislocations
etc.

Eerst ook altijd last van mijn schouder. Maar sinds ik dit doe maak ik de gains van mijn leven

lekkere trainingen weer kerel, ik wil je niet ontmoedigen maar je weet hoe lang ik met schouder ellende heb gelopen... en ik heb vorig jaar ook een flinke tik opgelopen op precies dezelfde wijze... kortom, be carefull brah!

• #4.719
doe/deed jij wel goede warming up voor je schouders?
rotator cuff oefeningen
shoulder dislocations
etc.

Eerst ook altijd last van mijn schouder. Maar sinds ik dit doe maak ik de gains van mijn leven

ik heb het een tijdje gedaan maar het maakt(e) niet zoveel/geen verschil. het zit met in de aanhechtingen/pezen.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 21:28 ----------

lekkere trainingen weer kerel, ik wil je niet ontmoedigen maar je weet hoe lang ik met schouder ellende heb gelopen... en ik heb vorig jaar ook een flinke tik opgelopen op precies dezelfde wijze... kortom, be carefull brah!

ik realiseer me ook wel dat ik wss niet meer permanent van deze blessure afkom. ik moet hem gewoon goed onderhouden dan is er niks aan de hand. om de 2 maanden laten masseren en toch oefeningen er voor doen.

Klasse workout

Terug
Naar boven