XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Omg echt waar, heb ik die beide belangrijke momenten dan gemist :(
Dacht dat ik dit log wel heel secuur bijhield...
Komt door al dat gespam :(

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

echt waar? :eek: :wanker:

nee.

Wat een bullcrap man, op een of andere Nienke, een gast die doet met een laptop op schoot en Tymen's moeder staat er niks van dat caliber in die miljoen pagina's oud log. Omg die zus trouwens :roflol:

Die saltshaker was wel mooi trouwens :o

Damn nu voel ik me zelf toch ook wel een spammer, het laagste van het laagste :(

:(

Dacht al even...

je droom valt in duigen :)

Wat een bullcrap man, op een of andere Nienke, een gast die doet met een laptop op schoot en Tymen's moeder staat er niks van dat caliber in die miljoen pagina's oud log. Omg die zus trouwens :roflol:

Die saltshaker was wel mooi trouwens :o
haha ouwe rukker, internetz, hyves.

haha over nienke, het sletje. zaterdag had ik een verjaardag, een excuus om hm flink te raken. ik zat lekker chill op een bankje in de achtertuin daaro, voor een kampvuur lekker warm. achter ons liep een pad naar de achterdeur. daar komt nienke aan gelopen met stevige pas. hoor ik ineens achter mij : rommelrommelrommel BOTS. ik kijk achterom ligt nienke daar met een kratje bier op der rug. was ze over een kratje gestruikeld :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:!!!! ik piste in me broek van het lachen. buikpijn gewoon! ze lag ook 3 seconden doodstil, dat maakte het natuurlijk af! daar kwamen alle medesletjes aangerent: Nienke Nienke alles goed. ik hield het niet meer :')

Laatst bewerkt:
Haha, vallen over een kratje en dan met t kratje op je rug landen? :P

ik heb vandaag echt 2 keer honger geleden :o

tussen ontbijt en middag eten omdat ik vanmorgen weer te laat uit bed was om brood te smeren... dus maaltijd 09:30 heb ik niet gehad :mad: en maaltijd 14:30 ook niet omdat ik dus geen brood had gesmeerd :fuu:

nu moet ik echt goed avond, pre en post eten =\

haal dat dan gewoon nu in man, ik zie geen probleem?

Moooi ouwe, brute pic op je begin post:)
ik kom hier ook maar weer eens een abbo'tje halen!
enne wiet moet je sowieso nog roken (pot verwijt de ketel oid :o)

succes man, ben benieuwd naar je 5*5 training!

Moooi ouwe, brute pic op je begin post:)
ik kom hier ook maar weer eens een abbo'tje halen!
enne wiet moet je sowieso nog roken (pot verwijt de ketel oid :o)

succes man, ben benieuwd naar je 5*5 training!

dat is mijn doel op het moment :)
ish goed vanavond moet ik squats doen ;)

alcohol is schadelijker dan wiet. maar beide zijn slecht voor je, can't denial.
maar beide voorlopig niet. vrijdag al gelijk mijn eerste test. een examenfeest van een vriendin :rolleyes:

dat is mijn doel op het moment :)
ish goed vanavond moet ik squats doen ;)

alcohol is schadelijker dan wiet. maar beide zijn slecht voor je, can't denial.
maar beide voorlopig niet. vrijdag al gelijk mijn eerste test. een examenfeest van een vriendin :rolleyes:
can't denial :roflol: ?

nee maarre nja laatste tijd skip ik gewoon de alcohol en beperk het gewoon tot een paar biertjes, dan doe ik liever een J mee, voel je je de volgende dag gewoon normaal, zelfs al na een paar uurtjes. effect van bier blijft gewoon té lang hangen, ben ik gewoon klaar mee. + ik ben nooit meer brak.:)

Bob zijn :thumbs:

can't denial :roflol: ?

nee maarre nja laatste tijd skip ik gewoon de alcohol en beperk het gewoon tot een paar biertjes, dan doe ik liever een J mee, voel je je de volgende dag gewoon normaal, zelfs al na een paar uurtjes. effect van bier blijft gewoon té lang hangen, ben ik gewoon klaar mee. + ik ben nooit meer brak.:)

alcohol is katabool. langdurig effect. brak de volgende dag.
wiet is zover ik weet niet katabool. effect is na 3 uur bij mij meestal over. geen kater.

maar ik drink ook gewoon geen alcohol meer. als ik een biertje lust, dan lust ik er ook 2, en 3 en 4 en na vier raak ik de tel kwijt en begin ik overnieuw met tellen.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

rijbewijs hebben :thumb:

:sad:

:P Ben je al an t lessen?

Ja, ik zou het maar doen :)

Of ga gewoon voor motor.

Dat zou ik doen

Gratis af te halen: Gefrituurde Quads, hams en glutes!

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Squat
15*50
5*100
5*100
6*90
5*90
5*90

leg ext (plate load)
15*20
10*40
10*40
10*40 (lekker strikt)

RDL
15*50
10*70
10*90
8*90 (kramp in hams)

walking lunges
2*20 stappen*40 kilo

Je UB ziet er goed uit Tymen! Vooral je front , je rug kan nog wat wijdte en massa gebruiken maar droog sta je in ieder geval ook :).

Goeie beentraining!

Terug
Naar boven