Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice chins gek! ik zie al wat verschilt! ik chin al standaard met 82 kg
hihi check ff me laatste training, als jij in me log post dan krijg ik meteen 100 mensen extra :$

Nice pull ups man. Goeie negatives ook zoals het hoort
Misschien iets explosiever naar boven? Alhoewel ik het zelf ook erg hard vind om vlam naar boven te gaan![]()
is je chin-up bar nu echt de stang van de verwarming? of zie ik dat verkeerd.

Ziet er goed uit, alleen lijkt het als je je rug niet helemaal hol trekt tijdens het omhoog trekken.. Of was dat alleen bij de laatste?

Wat een k*t inderdaad zeg!
Me pa was net jarig, dik dure cadeaus gegeven, gister voor bro en zus gekookt omdattie zelf moest werken, hele huis gecleaned etc. Trapt ie me vandaag om 8u mn bed uit om een boterham te smeren voor mn zusje mee naar school terwijl ie al in de keuken stond brood te smeren voor haar ontbijt... WTF! Echt OMG. Dacht dat ik vrouwen niet begreep.
.somehow ga ik mijn rug bol trekken als het zwaar word. geen idee waarom ik dat doe![]()
De reden WAAROM is simpel, op die manier is het makkelijker om boven te komen, hehe. Maar om het te voorkomen is moeilijker. Het eerste wat in me op komt is terug in gewicht, want dit is dus in feite een minder stricte uitvoering. Maar hoeft daarom niet minder efficiënt te zijn, het is maar net wat je chill vindt.
brute chin vid bro'
Dat ding waar je het aan doet, lijkt wel niet meer veel meer gewicht aan te kunnen![]()

De reden WAAROM is simpel, op die manier is het makkelijker om boven te komen, hehe. Maar om het te voorkomen is moeilijker. Het eerste wat in me op komt is terug in gewicht, want dit is dus in feite een minder stricte uitvoering. Maar hoeft daarom niet minder efficiënt te zijn, het is maar net wat je chill vindt.
Idd, je rug hol maken zorgt voor de lats activatie ... lats leeg, neemt de rest het over.
Gewoon doorbeuken met hetzelfde gewicht tot de lats sterker worden. Beetje cheaten mag wel !
Zeker op de laatste reps als je de rest al goed gedaan hebt.

Ach als jij er zin in heb, gewoon doen, dus ik zeg **** it!![]()
en daarbij heb ik op rustdagen evenveel meer of minder eiwitten nodig. same shit voor carbs en fat... k*t ik moet mij hier weer even over inlezen