MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Rug ziet er netjes uit

• Topic Starter Topic Starter
Nice pull ups man. Goeie negatives ook zoals het hoort :)
Misschien iets explosiever naar boven? Alhoewel ik het zelf ook erg hard vind om vlam naar boven te gaan :D

is je chin-up bar nu echt de stang van de verwarming? of zie ik dat verkeerd.

Ziet er goed uit, alleen lijkt het als je je rug niet helemaal hol trekt tijdens het omhoog trekken.. Of was dat alleen bij de laatste?

Nice pull ups man. Goeie negatives ook zoals het hoort :)
Misschien iets explosiever naar boven? Alhoewel ik het zelf ook erg hard vind om vlam naar boven te gaan :D

thanx, inderdaad zoals het hoort. ik probeer niet een slinger te geven naar boven. dus all the way maximale spanning op mn lats.

is je chin-up bar nu echt de stang van de verwarming? of zie ik dat verkeerd.

nee de ladder die ik beugels ligt tegen het plafond :roflol:
maar het werkt wel :cool:

chin bars moeten nog komen...

Ziet er goed uit, alleen lijkt het als je je rug niet helemaal hol trekt tijdens het omhoog trekken.. Of was dat alleen bij de laatste?

somehow ga ik mijn rug bol trekken als het zwaar word. geen idee waarom ik dat doe ???

crap ik ruik al 3 dagen tijden en na mijn training naar amoniak.... moar carbs dus. ik heb gisteren dan ook maar eens me bammetjes gesmeerd aangezien mijn moeder weigerd dat nog langer te doen, de sl*t!

mn pecs, quads, hams, glutes, traps en triceps protesteren nog heftig :hedbang:

Wat een k*t inderdaad zeg! :jk:

Me pa was net jarig, dik dure cadeaus gegeven, gister voor bro en zus gekookt omdattie zelf moest werken, hele huis gecleaned etc. Trapt ie me vandaag om 8u mn bed uit om een boterham te smeren voor mn zusje mee naar school terwijl ie al in de keuken stond brood te smeren voor haar ontbijt... WTF! Echt OMG. Dacht dat ik vrouwen niet begreep.

Wat een k*t inderdaad zeg! :jk:

Me pa was net jarig, dik dure cadeaus gegeven, gister voor bro en zus gekookt omdattie zelf moest werken, hele huis gecleaned etc. Trapt ie me vandaag om 8u mn bed uit om een boterham te smeren voor mn zusje mee naar school terwijl ie al in de keuken stond brood te smeren voor haar ontbijt... WTF! Echt OMG. Dacht dat ik vrouwen niet begreep.

hahaha owned!

brute chin vid bro'

Dat ding waar je het aan doet, lijkt wel niet meer veel meer gewicht aan te kunnen :)

De reden WAAROM is simpel, op die manier is het makkelijker om boven te komen, hehe. Maar om het te voorkomen is moeilijker. Het eerste wat in me op komt is terug in gewicht, want dit is dus in feite een minder stricte uitvoering. Maar hoeft daarom niet minder efficiënt te zijn, het is maar net wat je chill vindt :).

somehow ga ik mijn rug bol trekken als het zwaar word. geen idee waarom ik dat doe ???

De reden WAAROM is simpel, op die manier is het makkelijker om boven te komen, hehe. Maar om het te voorkomen is moeilijker. Het eerste wat in me op komt is terug in gewicht, want dit is dus in feite een minder stricte uitvoering. Maar hoeft daarom niet minder efficiënt te zijn, het is maar net wat je chill vindt :).

Idd, je rug hol maken zorgt voor de lats activatie ... lats leeg, neemt de rest het over.
Gewoon doorbeuken met hetzelfde gewicht tot de lats sterker worden. Beetje cheaten mag wel !
Zeker op de laatste reps als je de rest al goed gedaan hebt.

Lekkere chin-ups, en goeie techniek ook!

brute chin vid bro'

Dat ding waar je het aan doet, lijkt wel niet meer veel meer gewicht aan te kunnen :)

thanks, ik denk het ook niet. het zijn 2 simpele beugeltjes die met 2 schroeven vastzitten in het plafond. ik merk het vanzelf wel als hij het niet meer houd :D

ik zal de volgende keer erop letten. mocht ik het niet tegen kunne houden of ik faal dan drop ik.

Idd, je rug hol maken zorgt voor de lats activatie ... lats leeg, neemt de rest het over.
Gewoon doorbeuken met hetzelfde gewicht tot de lats sterker worden. Beetje cheaten mag wel !
Zeker op de laatste reps als je de rest al goed gedaan hebt.

traps, bieceps, en borst nemen het over? je wilt zoveel mogelijk de lats aanspreken dus wat zou een gecheate rep extra voor een meer waarde hebben? gewoon als echte leegmaker?

Lekkere chin-ups, en goeie techniek ook!

dankje dennis. ik heb beter gechined al zeg ik het zelf :p

ik vroeg mijzelf af of het gebruik van whey in de avond wel zin heeft op een rust dag?!

Ach als jij er zin in heb, gewoon doen, dus ik zeg **** it! :thumb:

Ach als jij er zin in heb, gewoon doen, dus ik zeg **** it! :thumb:

no bullshit. geeft het een meer waarde aan je voeding op een rustdag? ik vind het nogal zonde om 2 dagen in de week onnodig elke keer 30 gram whey weg te gooien bij wijze van spreken.

meer eiwitten -> beter

jwz

maar op dat moment heb ik geen snelle eiwitten nodig. of wel??? en daarbij heb ik op rustdagen evenveel meer of minder eiwitten nodig. same shit voor carbs en fat... k*t ik moet mij hier weer even over inlezen :)

Ziet er goed uit die chin ups! Waarom zou je savonds geen eiwitten nemen? Je moet iedere dag toch aan je eiwit behoefte komen, ook op je rustdagen..

Terug
Naar boven