MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Je UB ziet er goed uit Tymen! Vooral je front , je rug kan nog wat wijdte en massa gebruiken maar droog sta je in ieder geval ook :).

Goeie beentraining!

this physique is still onder construction :) zoals altijd eigenlijk :D

de foto waar je op hebt gereplyed was best oud..... maar oke :)

thanx bro!

Damn, squat & rdl & lunges met nog flink volume ook. Vind dit wel een brute training hoor.

Damn, squat & rdl & lunges met nog flink volume ook. Vind dit wel een brute training hoor.

dat vonden mijn benen ook :o mijn hams protesteren nu heftig xD

ik kwam de trap amper op :roflol:

word lachen morgen op werk :rolleyes: moet ik veel naar gebruikers lopen :(

Lekkere benen training, die van mij branden ook aardig nu.

Nice man:) snap wel dat je hams, quads en glutes gefrituurd zijn hehe

Lekkere benen training, die van mij branden ook aardig nu.

Nice man:) snap wel dat je hams, quads en glutes gefrituurd zijn hehe

thanx bro's

me benen zijn nu iets minder gaar maar nog steeds kapodt!

vanmorgen had ik om half 9 een afspraak met de dokter vanwege mijn acne in mijn gezicht. word ik wakker, kijk op mijn klok....... 08:12 :fuu: fffuuuuuuuu
dus ik hop het bed uit, bek schrobben, haren doen, shake klaar maken, slikken en hop de auto in bij me pa naar de dok :roflol:

en nu heb ik dus een eerste kuur van min 2 maanden met erythrocine (lokale anti-biotica). gaat dat goed dan mag ik het in cycles van max 6 maanden gebruiken. gaat niet goed dan stap ik over naar een anti-bioticum met pillen, geen idee hoe die troep heet. maar je huid word er erg gevoelig van en je verbrand dan dus snel, niet handing met de zomer in aantocht.

met hoop op zege dus. ik hoef echt geen maankraterlandschap later als ik "oud" ben.

Tsk, net 19 en nu al kuren ;) Sterkte met al die shit man.

goeie squats Tymen, wel bruut dat je een plate loaded leg-ext. hebt, jealous!
succes met je acné, nu ben je wel geen natural meer he (1e kuur)

Tsk, net 19 en nu al kuren ;) Sterkte met al die shit man.

:roflol: Thanx!

goeie squats Tymen, wel bruut dat je een plate loaded leg-ext. hebt, jealous!
succes met je acné, nu ben je wel geen natural meer he (1e kuur)

dankje koen! is is niet een heel erg chille leg ext maar ik kan wel legext doen :D

ja dat acne is gewoon crap. ik kreeg het toen ik 17 was ofzo. en sinds dat ik train is het veel erger geworden, Test is gues?!
ja wel een zware kuur. 2 maal daags... dat word 10 vvm gains :)

heb zelf zo nu en dan ook aardig last van acné, laatste tijd voormoedelijk door de nightprot in me gezicht, daardoor is de acné op me rug minder geworden.
maar dan zal hopelijk op me shoot weg zijn doordat ik de zuivel en dergelijke niet meer binnen krijg tegen 'n bepaald moment.

vandaag trainieren nog of alleen onderarmpjes:wanker:

heb zelf zo nu en dan ook aardig last van acné, laatste tijd voormoedelijk door de nightprot in me gezicht, daardoor is de acné op me rug minder geworden.
maar dan zal hopelijk op me shoot weg zijn doordat ik de zuivel en dergelijke niet meer binnen krijg tegen 'n bepaald moment.

vandaag trainieren nog of alleen onderarmpjes:wanker:

gevoelig zijn voor acne is gewoon crap. en zeker een hoge eiwit iname zoals wij doen. ik heb een manier gevonden hoe ik me night prot fatsoen mix met melk. gewoon de staafmixer er doorheen. kan zelf nog wat brinta toevoegen volgens mij :)

ik hoop het ook voor jou! ik ben van plan als ik 2 jaar met lianen heb, samen met haar een shoot te doen. ook met oog op BB natuurlijk :D

mn onderarmen lopen achter dus die train ik elke dag ;).................... :D

aangezien ik morgen moet chillen met een vriend kan ik dus niet niet trainen. dus nu verschuif ik de donderdag naar woensdag. dus rug traps tri's.... beter is dan ook me tank binnen :D

ga powershrugs doen dan

zeau weer n training erop zitten :)

chin up
15*bw
6*bw+10
6*bw+12,5
5*bw+12,5
5*bw+10
5*bw+10

BOR (ging slecht:()
15*50
10*60
10*70
8*70

BB Shrug (heel iets knee drive soms)
15*50
10*90
10*90

sitting DB overhead ext (single)
10*12,5
double
2*10*22,5

skull crushers
15*20
12*30

close grips BP
2*10*50

heb nog 2 fillumpjus voor lullie

nice chins gek! ik zie al wat verschilt! ik chin al standaard met 82 kg :)
hihi check ff me laatste training, als jij in me log post dan krijg ik meteen 100 mensen extra :$

Terug
Naar boven