XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit die chin ups! Waarom zou je savonds geen eiwitten nemen? Je moet iedere dag toch aan je eiwit behoefte komen, ook op je rustdagen..

wacht maar tot ik een weekje of 2-3 steady aan me dieet heb gezeten. door het plafond heen xD
is whey dan ook het soort eiwitten wat ik dan nodig heb?!

true, waar wil je het anders uithalen om niet te hoog in KCAL te komen ? want je bent toch niet aan het epic-bulken ?

Tuurlijk, ideale aanvulling bovenop je normale voeding.

aight, dan schud ik er vanavond lekker op los. en voor het slapen gaan met de staafmixer mn night prot shake klaar maken. dat spul lost echt niet op man :S

true, waar wil je het anders uithalen om niet te hoog in KCAL te komen ? want je bent toch niet aan het epic-bulken ?

Chocomel :heart:

ik probeer het redelijk clean te houden. al faal ik best wel hard :') vandaag al weer een kroketje op. drink constant volle melk. enz enz. chocomelk alleen voor de training. ik kan vlgens mij nog best wel wat hoger in de carbs :) prots zou wel goed zitten, vetten kan altijd lager. maar merk altijd een goede kracht toename als ik wat hoger in de carbs prot en fat zit.

Vetten kunnen ook hoger.
Whey = geschikt aminozuurprofiel, dus goede eiwitten

aight, dan schud ik er vanavond lekker op los. en voor het slapen gaan met de staafmixer mn night prot shake klaar maken. dat spul lost echt niet op man :S

Je moet het wel goed aanpakken he..

Stap 1: Laagje water in je shakebeker/bidon
Stap 2: Paar scheppen whey erbij.

Let op! Snel naar stap 3!

Stap 3: Nog een laag water erop.
Stap 4: Schudden voor je vaderland.

Volg deze stappen en dan lost ook je night prot op.

Zo doe ik het ook altijd maar dan met melk. Heb je geen geklonter onderin, bovenin doet een zeefje de rest :)

Je moet het wel goed aanpakken he..

Stap 1: Laagje water in je shakebeker/bidon
Stap 2: Paar scheppen whey erbij.

Let op! Snel naar stap 3!

Stap 3: Nog een laag water erop.
Stap 4: Schudden voor je vaderland.

Volg deze stappen en dan lost ook je night prot op.

staafmixer vond ik ook best goed gaan :)
ik zal het eens proberen

Zo doe ik het ook altijd maar dan met melk. Heb je geen geklonter onderin, bovenin doet een zeefje de rest :)

ik doe er 300-500 ml (half)vollemelk, 50 gr night prot. en schudden maar.

zo los ik al mijn problemen wel op! **** it

ja want verkoelende dranken zijn voor homo's

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Beste meneer BAAS!,

Het door u bestelde T-shirt in maat S is helaas alleen nog leverbaar in de kleur S, dat bleek vandaag toen we alle kleding uit Zweden binnenkregen.

Wilt u dit shirt in grijs, liever een ander shirt of liever uw geld terug?

Excuses voor het ongemak

Mvg

Harry de Jonge
Muscletotaal

ik had mij er zo op verheugd en hij was zo gaaf :'(

:fuu: ffffuuuuuuuuuuuuuuu

welke moet ik nu dan halen?! http://www.muscletotaal.nl/kleding.html?mt_kleding=7&limit=all

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zat heel erg te twijfelen tussen die van McM hij vertelde mij dat hij die persoonlijk heel erg fijn vond zitten. en dat kerels ervan hielden, en die hier boven.....

het is deze hierboven geworden maar thanx Mcm voor input

:roflol: :D

Als je het al waard bent om zo een shirt te dragen, respect man!

Ik hou het nog maar bij gewoon tank topjes of t-shirts... :o

Laatst bewerkt:
nee

nee

Terug
Naar boven