AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
nee, zegt dat ze het naar mr. hambuckers door sturen, ik ben wel bekend daar;)

je vriendin zal hellemaal klaar stomen tijdens je workouts als ze komt kijken;)!

ik belde hem net. en hij zei: hambuckers ja die ken ik wel volgens mij, is hij niet lid op DBB onder de naam SniperX???

:jk: bro :kiss:

100%!!! anders hou ik hem aan na de work out en neuk ik der totdat ze het een mooie tank vind :)

sinds ik een glas melk meer drink heb ik wel de gains van me leven gemaakt, en die chick die toen weg in d'r msn naam had, heb ik anaal vernederd op de trein-rails! telkens als er weg in haar naam staat weet je wat ik aan het doen ben;)
niet fokken G

jij bent gross!

sinds ik een glas melk meer drink heb ik wel de gains van me leven gemaakt, en die chick die toen wegh in d'r msn naam had, heb ik anaal vernederd op de trein-rails! telkens als er wegh in haar naam staat weet je wat ik aan het doen ben;)
niet fokken G

jij bent gross!

:D en deadlifts hoef je niet want je hebt al een rugzak :)

klopt :D

staafmixer vond ik ook best goed gaan :)
ik zal het eens proberen

ik doe er 300-500 ml (half)vollemelk, 50 gr night prot. en schudden maar.

Idd, eerst water of melk, en dan pas het poeder, anders blijft het sowieso zitten aan de randjes en lost het minder goed op. Water of melk daar nog na overheen is niet zo nodig!;)

Idd, eerst water of melk, en dan pas het poeder, anders blijft het sowieso zitten aan de randjes en lost het minder goed op. Water of melk daar nog na overheen is niet zo nodig!;)

maar houd ik klonten. maar de staafmixer van mn moeder doet wonderen. die van me zus minder. na een kwartier had ik geen gevoel meer in me handen en de klonten zaten er nog in ???

maar houd ik klonten. maar de staafmixer van mn moeder doet wonderen. die van me zus minder. na een kwartier had ik geen gevoel meer in me handen en de klonten zaten er nog in ???

mmm misschien ligt het dan aan je soort eiwitpoeder..
Ik gebruik Whey Perfection, lost altijd perfect op, ook als je gewoon met de hand schudt ;)

tuurlijk ben ik dat al waard!

:fuu:!!!!!

zeg nou eerlijk. ben ik het al waard jongens?

Hehe zo'n mal shirtje ben je pas waard als je van de smaak van derde beens houdt :D

Vind de chin ups erg goed trouwens, je hebt goed geluisterd naar de feedback van vorige keer dit is in mijn ogen goede techniek. Rug zag er ook erg goed uit.
Wat een gammel chinrekje trouwens :o

mmm misschien ligt het dan aan je soort eiwitpoeder..
Ik gebruik Whey Perfection, lost altijd perfect op, ook als je gewoon met de hand schudt ;)

ja ligt ook aan de poeder. bij mijn basic bulk whey heb ik het niet, die is erg goed! het is alleen bij Nightprot maar daar zitten ook hele andere proteines in.

Hehe zo'n mal shirtje ben je pas waard als je van de smaak van derde beens houdt :D

Vind de chin ups erg goed trouwens, je hebt goed geluisterd naar de feedback van vorige keer dit is in mijn ogen goede techniek. Rug zag er ook erg goed uit.
Wat een gammel chinrekje trouwens :o

je hebt nu officieel ruzie met keun en mino fo sure! :D

thanx! ik doe probeer altijd wat met kritiek te doen, mits de kritiek terecht en gegrond was.
hahah geen chin rek.... een opgeborgen ladder aan het plafond is het :roflol: werkt opzich prima alleen de "handvaten" zijn erg dun iets van 15-20 mm ofzo dus dat snijd erg in de handen. vandaag ook de handschoenen. ik ga deze zomer nog wat shit bestellen. chin bars , dip bars, verstelbaar bankje, lift belt.
verdien nu 300 in de week :)

ja ligt ook aan de poeder. bij mijn basic bulk whey heb ik het niet, die is erg goed! het is alleen bij Nightprot maar daar zitten ook hele andere proteines in.

je hebt nu officieel ruzie met keun en mino fo sure! :D

thanx! ik doe probeer altijd wat met kritiek te doen, mits de kritiek terecht en gegrond was.
hahah geen chin rek.... een opgeborgen ladder aan het plafond is het :roflol: werkt opzich prima alleen de "handvaten" zijn erg dun iets van 15-20 mm ofzo dus dat snijd erg in de handen. vandaag ook de handschoenen. ik ga deze zomer nog wat shit bestellen. chin bars , dip bars, verstelbaar bankje, lift belt.
verdien nu 300 in de week :)

Beter gewoon een extra grote mok melk als je die proteine toch vies vind.

Wel jammer dat je moet werken ikzelf heb het systeem goed te pakken, die gratis studiefinanciering :D

Beter gewoon een extra grote mok melk als je die proteine toch vies vind.

Wel jammer dat je moet werken ikzelf heb het systeem goed te pakken, die gratis studiefinanciering :D

het maakt mij niet uit dat het vies is. eten is voor mij niet meer een genot maar een plicht om te groeien. begrijpt mijn moeder niet :D

haha die krijg ik ook. maar ik doe nu vakantiewerk op mijn ex-stageplek. tijdens de stage boden ze mij aan om door te werken.

Is een blender geen goed idee?

:fuu: :roflol:

true, ik cancel de bestelling :)

:roflol:

Zat zelf ook toevallig te overwegen wat shirtjes te bestellen. Niet per sé om in te trainen, maar gewoon voor op straat. Shuttle up and squat enzo jwz :) Tanktops zijn aan mij nog niet besteed :(

Is een blender geen goed idee?

ik stond al een paar keer op het punt om voor 2 tientjes zon ding te kopen. maar tot op heden nog niet gedaan :(

:roflol:

Zat zelf ook toevallig te overwegen wat shirtjes te bestellen. Niet per sé om in te trainen, maar gewoon voor op straat. Shuttle up and squat enzo jwz :) Tanktops zijn aan mij nog niet besteed :(

ik zeg: gewoon doen!

de shirtjes van animal of gorilla zijn daar prima voor :)

Blender is de uitvinding van de eeuw. Kopen :D!

Wat een gespam hier.

Voor computer ?

zo ja, X530 van logitech + Samsung xl2370 :D

100%!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
24" Asus VW246H Full-HD HDMI zw
230 €

en

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Logitech 5.1 X-540 zwart
120 €

daarnaast ga ik in dit weekend mijn verstelbare bankje bestellen :)

om het leuk te houden :)

i do :D

Terug
Naar boven