MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Nice Tymen! 2Pr's gepakt..compliment van de girl in de pocket..nothing wrong with that!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Nice Tymen! 2Pr's gepakt..compliment van de girl in de pocket..nothing wrong with that!:D

ja ik ben echt super blij met die pr op de bank :) over een weekje ga ik nog lager in reps en kan ik lekker op de 80 reppen :D

ik gooi dadelijk ff een nieuwe pic in me galerie

Nette PR tymen:D :thumbs:
ben benieuwd naar de pic

• #1.324
voor iedereen die zich afvroeg hoe ik toch squat thuis... zo dus.

28syd68.jpg

deze heb ik gisterenavond geschoten. sorry voor het gay-gehalte =\

nffsdu.jpg

andere pics zet ik in me gal :)

Nette training,picca,bench.

Die 100kg bench zit er binnenkort wel in hoor!

Nice, hoppa en bam PR met benchen bro!

cheers

• #1.331
Nette PR tymen:D :thumbs:
ben benieuwd naar de pic

en dat op een meal xD

Nette training,picca,bench.

Die 100kg bench zit er binnenkort wel in hoor!

thanx bro :)
na mijn 12 weken schema waarin ik nu in zit ga ik 1 rm's testen :D

Nice, hoppa en bam PR met benchen bro!

cheers

BOTS!!!!

thanx, bij nader inzien post ik de andere pics niet, ze zijn niet post waardig :P

all nice :) voel me wel een beetje verkouden worden dus kickboxen gaat niet door...

thanx brothers of iron!

Haha, ik dacht serieus even bij die eerste pic "wat een kneus, vergeet ie voor de camera te gaan staan". Goed frontje man, vind dat je echt een goed fysiek heb voor je stats ook. Kneiterharde bench. Hoe was het uitwonen van je chick trouwens? :D

• #1.333
Haha, ik dacht serieus even bij die eerste pic "wat een kneus, vergeet ie voor de camera te gaan staan". Goed frontje man, vind dat je echt een goed fysiek heb voor je stats ook. Kneiterharde bench. Hoe was het uitwonen van je chick trouwens? :D

hahah lees de onder/boventeksts :P

de pic is wel genomen vanaf vensterbankhoogte... waardoor de biceps en front delts erg hard lijken... zijn ze opzich ook wel maar niet zo vanaf oog hoogte, helaas.

ja daar wou ik laatst ook al een topic voor aanmaken. niet gedaan omdat ik het een beetje omhoog gevallen vind klinken. maar voor mijn stats (lengte bw bf) heb ik echt een beel beter fysiek dan velen op dit forum hier met dezelfde stats... en geloof ik fake echt geen stats! ik vroeg me af hoe dat kan?!

het uitwonen was minder :mad: alleen coïtus onder de douch. en we zouden later nog een nummertje doen in bed. alleen ze ging wat eerder slapen dan mij. als ik om 11 uur precies naast der zou liggen dan zou het gebeuren zo niet kreeg ik 15 euro. dus nu ben ik 15 euro rijker xD

helaas sliep ik niet echt lekker. want ze is nogal verkouden en snurkte, ****. dat ze zoveel lawaai kon maken terwijl ze buitenbewustzijn is.... dus ik ben maar op de slaapbank gaan liggen in de chillkamer...

ben nu lekker tarly aan het eten. nomnom

Gast echt tranen in mn ogen hier :roflol:

Snurkende vrouwen.... o my god! Bin there and wazzzz quikly gone with the wind.... dikke afknapper

• #1.337
als ze verkouden is, slaapt ze wss met de mond open!
:suckit:

Terug
Naar boven