Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
zooo 450 gr kwark achter de kiezen en 30 gr peanuts nu op naar bedje :D

Gadver, ik ook hele nacht niezen... loopneus en al.... snotteren zuigt....

Hatsjoeeeee

Ff een weekje uit de buurt van Stam blijven, voor je het weet... ;)

• #1.344
  • #1.346
  • #1.348
I feel you!

• #1.352
zaterdag had ik een verjaardag van een vriend van me vriendin. ik moest mee.. nja care ging wel mee dan. weer goed bier gedronken en mijn vriendin.... die dronk tonino, spatlese, pasoa en karamel likeur ofzo > klinkt als kotsen. aan het einde van de avond werd ze ineens helemaal slecht en ongelofelijk zat... dus wij hop hop snel naar huis want ook muttie van die gozer begon ons eruit te jagen. eenmaal thuis aangekomen ging ik lekker een kopje thee zetten. en terwijl ik op de bank zat te genieten van mijn kopje thee hoor ik het geluid van een kostende vriendin uit de keuken komen :roflol: dus ik ff kijken en heel kalm sta ik daar naast haar met me kopje thee terwijl zij daar vollop aan het kotsen was, heerlijk xD.

nja vandaag weer der an!

:D en schik dat ie heeft om kotsende vriendin..... Ik zou balen, kotsende vriendin betekend geen coïtus:mad:

Maar chill weekend dus!

Haha komt ie trots vertellen :roflol:

• #1.355
:D en schik dat ie heeft om kotsende vriendin..... Ik zou balen, kotsende vriendin betekend geen coïtus:mad:

Maar chill weekend dus!

Haha komt ie trots vertellen :roflol:

ze was ongesteld dus sowieso geen coïtus :sad:

achja het is zoals het is. en we zijn allemaal wel een slecht van de drank. sommige wat vaker dan de ander :rolleyes:

ik vond het overigens wel grappig :roflol:

vanavond heb ik nog een lower training er staan omdat ik vorige week daar niet aan toe kwam...

• #1.356
lower :)

Squats
15*55
15*55
10*95
10*105
5*110 (ppfffff)

SLDL
15*55
10*85
10*95
8*105

standing BB calf raises
15*105
15*105
15*105

ging wel lekker. ik merk wel dat ik de lower echt kort moet houden kwa oefeningen :)

Lekkere squats!

Al vind ik het voor de benen niet veel oefeningen, maar als het voor jouw werkt. Houden zo!

• #1.358
Lekkere squats!

Al vind ik het voor de benen niet veel oefeningen, maar als het voor jouw werkt. Houden zo!

er zouden eigenlijk nog lunges en hyperext bij moeten. maar meestal kan ik het niet opbrengen na zulke squats om nog lunges te doen. en ik kan geen hyperext doen en weet niet echt een goed alternatief, misschien goodmornings?

Sterk hoor die squats:)

er zouden eigenlijk nog lunges en hyperext bij moeten. maar meestal kan ik het niet opbrengen na zulke squats om nog lunges te doen. en ik kan geen hyperext doen en weet niet echt een goed alternatief, misschien goodmornings?

Goodmornings of rackpulls misschien?

Ikzelf ben ook vandaag met UB/LB begonnen! Kijken hoe 't gaat de komende weken..

/edit: zie net je foto's pas! Vindt dat je flinke massa hebt voor 68 kilo wtf :O.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven