XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361

thanx bro :)

Goodmornings of rackpulls misschien?

Ikzelf ben ook vandaag met UB/LB begonnen! Kijken hoe 't gaat de komende weken..

/edit: zie net je foto's pas! Vindt dat je flinke massa hebt voor 68 kilo wtf :O.

zat ik zelf ook al aan de denken. maar na de squats doe ik sldl en ik ben bang dat dat een overkill op me hams word...

ik denk nu dat ik inmiddels weer een kilo of 71 weeg :) hoop voor de zomer nog 75 kilo te wegen :D

ik heb een bijzonder lichaam ten opzichte van velen hier. ik kan mijn fysiek en ten opzichte van mijn stats ook echt niet verklaren. iemand wel?!

Dikke 10-reppers!

de helft liegt wss over zijn stats tymen :)

mjah daarmee doelde ik op jou stats/fysiek vergelijking met andere:)

• #1.367
opzich de vergelijking boeit me nog niet zo maar eerder waarom ik zoveel volume heb voor de aantal kilo's die ik heb

hmm ja, daar zal ik het antwoord ook niet op weten : /

misschien sta je wel goed op foto's ( foto geniek) ofzo, zou het ook niet weten. Zou er ook niet teveel stil bij staan. je fysiek ziet er top uit dus :)

• #1.371
misschien sta je wel goed op foto's ( foto geniek) ofzo, zou het ook niet weten. Zou er ook niet teveel stil bij staan. je fysiek ziet er top uit dus :)

nou nou niet overdrijven. maar oke sta er goed bij voor de stats maar er mag nog wel een kilootje of 10-20 aan hoor :D

haha tuurlijk kan er gewicht bij. Maar voor jou stats heb je gewoon een goed fysiek:)

je wheels missen massa t.o.v. je UB, dat zal het verklaren

Ikzelf ben ook vandaag met UB/LB begonnen! Kijken hoe 't gaat de komende weken..

Ik ook :D

zat ik zelf ook al aan de denken. maar na de squats doe ik sldl en ik ben bang dat dat een overkill op me hams word...

Overkill? Hams pak je niet hard met squatten ???

je wheels missen massa t.o.v. je UB, dat zal het verklaren

Zit wat in. Bij andere mensen zit wel een paar kilo spek extra op de kuiten sowieso :p

er zouden eigenlijk nog lunges en hyperext bij moeten. maar meestal kan ik het niet opbrengen na zulke squats om nog lunges te doen. en ik kan geen hyperext doen en weet niet echt een goed alternatief, misschien goodmornings?

Dat kan ik begrijpen met 10-reppers, je zou wat lager kunnen gaan in reps, zeker in je niet-werk sets. En dan wat meer reps op assistance?

Of zeg ik nou iets wat je niet wilt!

Over de discussie hierboven, ik moet zeggen dat ik je fysiek gelijkwaardig vind aan je stats hoor, wellicht dat je fysiek wat voorloopt zelfs. Zeker in vergelijking met de 'anderen' die jij aanhaalt, die waarschijnlijk de stang dubbel tellen bij hun stats ;)

Edit: ff abbo genomen ook, leuk om te lezen!

• #1.377
Dat kan ik begrijpen met 10-reppers, je zou wat lager kunnen gaan in reps, zeker in je niet-werk sets. En dan wat meer reps op assistance?

Of zeg ik nou iets wat je niet wilt!

Over de discussie hierboven, ik moet zeggen dat ik je fysiek gelijkwaardig vind aan je stats hoor, wellicht dat je fysiek wat voorloopt zelfs. Zeker in vergelijking met de 'anderen' die jij aanhaalt, die waarschijnlijk de stang dubbel tellen bij hun stats ;)

Edit: ff abbo genomen ook, leuk om te lezen!

hhm ik zit nu een beetje in een drop schema. dus elke week drop ik 2 reps maar er komt dan elke week een set bij. dus wellicht dat het wat beter gaat de komende weken.

het gaat me meer om de Lengte-BW-BF/fysiek verhouding. de krachtstats vind ik niet zo bijzonder interessant.

anyway Welkom in mijn log :)

hhm ik zit nu een beetje in een drop schema. dus elke week drop ik 2 reps maar er komt dan elke week een set bij. dus wellicht dat het wat beter gaat de komende weken.

het gaat me meer om de Lengte-BW-BF/fysiek verhouding. de krachtstats vind ik niet zo bijzonder interessant.

anyway Welkom in mijn log :)

Op die fiets, nee daar is een simpele verklaring voor. Meneer X meet vet bij mij, en Y bij jou, wie bepaalt er wat goed is? Niemand, want een huidplooimeting heeft een meetfout van hier tot tokyo.

Je kan pas gaan vergelijken als het gestandaardiseerd is, dus meneer X meet bij mij, jou, piet, karel en dennis. Dan kan je eerlijk gaan vergelijken (en dan nog heb je te maken met de intra-beoordelaars betrouwbaarheid van het gebruikte meetinstrument)

Ik zou zeggen, no worries, je hebt een prima fysiek en als je zo door gaat wordt dat alleen maar beter. Enige kritiek is al gegeven door KEUN, massa LB moet bijtrekken, geduld is een schone zaak.

• #1.379
Op die fiets, nee daar is een simpele verklaring voor. Meneer X meet vet bij mij, en Y bij jou, wie bepaalt er wat goed is? Niemand, want een huidplooimeting heeft een meetfout van hier tot tokyo.

Je kan pas gaan vergelijken als het gestandaardiseerd is, dus meneer X meet bij mij, jou, piet, karel en dennis. Dan kan je eerlijk gaan vergelijken (en dan nog heb je te maken met de intra-beoordelaars betrouwbaarheid van het gebruikte meetinstrument)

Ik zou zeggen, no worries, je hebt een prima fysiek en als je zo door gaat wordt dat alleen maar beter. Enige kritiek is al gegeven door KEUN, massa LB moet bijtrekken, geduld is een schone zaak.

ik sta niet super droog... ik gok zo rond de..... 10% ofzo. dit is meer op oog dan op metingen. want ooit kwam ik uit op 3,5% xD

het is zo jammer dat ik LB in het begin erg heb ondergewaardeerd en dat ik nog steeds een schijt hekel heb aan LB. nja, aint nothing to it but to do it!

Terug
Naar boven