Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

er zouden eigenlijk nog lunges en hyperext bij moeten. maar meestal kan ik het niet opbrengen na zulke squats om nog lunges te doen. en ik kan geen hyperext doen en weet niet echt een goed alternatief, misschien goodmornings?

Merk dit ook zelf, na 4 setjes zwaar squatten heb ik genoeg aan 2 setjes lunges en 2 setjes SLDL, meer krijg ik er niet uit met normale form. En nog een set of 4 voor de kuiten

Ja ik heb ook vaak iets van "hoe harder ik op de eerste oefening ga hoe harder ik op mn tweede zuig" :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Merk dit ook zelf, na 4 setjes zwaar squatten heb ik genoeg aan 2 setjes lunges en 2 setjes SLDL, meer krijg ik er niet uit met normale form. En nog een set of 4 voor de kuiten

Squats zijn voor mij de meeste mentaal en fysiek zware oefening die er is. volgende week drop ik weer in de reps en dan word het wellicht iets makkelijker. en misschien wat meer carbs laden voor de workout.

welkom in mijn log btw :)

oh om een beeld te geven hoe squatten bij mij gaat in me hoofd en lichaam. vond het zelf wel kewl geschreven :cool:

het moment dat je onder de stang kruipt weet je het gewoon. deze shit gaat niet leuk worden. maar je moet! dus je raapt alles bij elkaar. probeer altijd enorme quads te visualiseren en dat dit zonder deze heavy ass squats niet mogelijk is. daar sta je dan met 105 kilo op de delts/traps. je weet het, het moment dat je door je knieen zakt is er one way back. je moet hoe dan ook weer omhoog. en dat omhoog gaan, ****. me quads, hams, glutes doen zeer. zo dat was rep een, op naar de volgende. met elke rep protesteert mijn hoofd en mijn spieren heftiger! en dan die laatste 2 reps. je wilt echt niet meer. en dan moet je jezelf maar om weten te praten... je gaat die laatste 2 reps doen, no matter what! the mind..... the mind is everything

Squats zijn voor mij de meeste mentaal en fysiek zware oefening die er is.

Voor mij ook man. Herken me wel enigzins in je beschrijving al pak ik het anders aan en probeer ik mn mindset positief te houden en wat te visualiseren enzo.

• #1.386
Voor mij ook man. Herken me wel enigzins in je beschrijving al pak ik het anders aan en probeer ik mn mindset positief te houden en wat te visualiseren enzo.

het enigste positieve wat er te vinden is in mijn hoofd is die massive quads. alleen het geduld... en het eten xD

phaggot, ik denk dat ik een paar dagen niet kan komen trainen

vanavond verjaardag, presentatie engels maken en shit, dingen voor school maken al die shizznit! :mad:

kom maar op met: "p*ssy" :trollface:

Mooi verhaal en klopt ook, ik geniet ook niet squaten, is zware shit tot het naadje, paar al moeten nekken van zware squats. Maar BB is dan ook niet voor p*ssy's dus doen we dat gewoon keer op keer.

• #1.390
phaggot, ik denk dat ik een paar dagen niet kan komen trainen

vanavond verjaardag, presentatie engels maken en shit, dingen voor school maken al die shizznit! :mad:

kom maar op met: "p*ssy" :trollface:

p*ssy

Mooi verhaal en klopt ook, ik geniet ook niet squaten, is zware shit tot het naadje, paar al moeten nekken van zware squats. Maar BB is dan ook niet voor p*ssy's dus doen we dat gewoon keer op keer.

Jij was toch homo ???

:jk::D

Thats how we roll.

inderdaad zo rollen wij :D vandaag weer upper. das leuker :D

Herken het verhaal ja, squatten is een van de oefeningen die ik eigenlijk ook niet voor het lolletje doe maar voornamelijk "omdat het moet". Alhoewel ik al merk dat het wel zijn vruchten af werpt, ik sprint al een stuk sneller dan voorheen..

Ik ga je logje regelmatig wel even checken, qua gewichten zit je overal wel iets boven mij dus is dat wel interessant.

Laatst bewerkt:
het moment dat je onder de stang kruipt weet je het gewoon. deze shit gaat niet leuk worden. maar je moet! dus je raapt alles bij elkaar. probeer altijd enorme quads te visualiseren en dat dit zonder deze heavy ass squats niet mogelijk is. daar sta je dan met 105 kilo op de delts/traps. je weet het, het moment dat je door je knieen zakt is er one way back. je moet hoe dan ook weer omhoog. en dat omhoog gaan, ****. me quads, hams, glutes doen zeer. zo dat was rep een, op naar de volgende. met elke rep protesteert mijn hoofd en mijn spieren heftiger! en dan die laatste 2 reps. je wilt echt niet meer. en dan moet je jezelf maar om weten te praten... je gaat die laatste 2 reps doen, no matter what! the mind..... the mind is everything

Hmm wat krijg ik toch een zin om vanavond weer lekker te gaan squatten, thnx voor dat mooie verhaal:).

• #1.394

de waarheid mag gezegd worden :P

Herken het verhaal ja, squatten is een van de oefeningen die ik eigenlijk ook niet voor het lolletje doe maar voornamelijk "omdat het moet". Alhoewel ik al merk dat het wel zijn vruchten af werpt, ik sprint al een stuk sneller dan voorheen..

Ik ga je logje regelmatig wel even checken, qua gewichten zit je overal wel iets boven mij dus is dat wel interessant.

/care of ik sneller sprint. als ik maar 70-75 cm quads krijg! leuk dat je me log in de gaten gaat houden :)

Hmm wat krijg ik toch een zin om vanavond weer lekker te gaan squatten, thnx voor dat mooie verhaal:).

good for you bro :P ga altijd met lood in de schoenen naar de homegym als ik lower dagen heb :P

hoe gaat het met je MMA????

I:heart:Squats

• #1.398

beetje slecht. heb al 3 weken training geskipt omdat ik telkens wel weer iets had :( en vakantie zat er ook nog tussen. morgen ga ik weer :cool:

sommige mensen zijn gemaakt om te squatten. neem nou Tom Plats :)

:trollface: wees blij dat je niet komt trainen... mijn scheten zijn weer op volle kracht :cool:

dadelijk weer upper. vandaag tot nu toe redelijk goed gegeten :)

Terug
Naar boven