MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

nette training, vind je SLDL echt sterkt, en die lying huppelk*tjes zijn ideaal om in de smithmachine te doen! Maar die hedde gij nie cker....

Dat heb ik nog nooit gezien zulke leg-presses:roflol: zolang het werkt..
Wat is de reden dat je deadstops doet bij SLDL's, vind je dat je zo beter je hams kunt isoleren? Ik zelf deadlift met deadstops maar met SLDL's raak ik geeneens de grond aan.

genious facking shit is facking genious!!!!

als het rustig is ga ik dat in de smith proberen, ik haat onze leg press machine heheeeeeee gonna be fun

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.485
nette training, vind je SLDL echt sterkt, en die lying huppelk*tjes zijn ideaal om in de smithmachine te doen! Maar die hedde gij nie cker....

thanx bart :) nou ik doe ze bijna 90 graden omhoog langs mijn palen de bar houden als ik squats doe. heb vids maar daarin zuig ik piemols. moest nog ff wennen.

Dat heb ik nog nooit gezien zulke leg-presses:roflol: zolang het werkt..
Wat is de reden dat je deadstops doet bij SLDL's, vind je dat je zo beter je hams kunt isoleren? Ik zelf deadlift met deadstops maar met SLDL's raak ik geeneens de grond aan.

ooit gezien op dbb iemand met een ava van volgens mij tom platz die ze helemaal los doet! dus ik dacht eens kijken hoe andere mensen dit doen. en blijkbaar werkt het. moet het nog wel een beetje fine tunen en feeling ervoor krijgen maar volgens mij is dit een prima aanvulling :)

nu gaan ze zeiken dat ik geen deadstops moet doen :roflol:

oh nee he, niet weer zon geniale opbouwing he :D

niet haten vriend.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

genious facking shit is facking genious!!!!

als het rustig is ga ik dat in de smith proberen, ik haat onze leg press machine heheeeeeee gonna be fun

in de smith is dit natuurlijk ideaal. zo tegen die palen had ik het gevoel van een onafhankelijke legpress :roflol: volgende keer wel ff matje onder doen :rolleyes:

Nice training! En vet gevonden die leg press. Ga 'm in onze gym maar 's in de SM proberen want we hebben alleen maar een seated leg press!

hoe bevielen de deadstops?:D Fijne training, volgende keer wel die 115:D

• #1.488
Nice training! En vet gevonden die leg press. Ga 'm in onze gym maar 's in de SM proberen want we hebben alleen maar een seated leg press!

thanx bro :)

ik kende hem al langer. alleen in dit schema zou ik eigenlijk moeten legpressen, maar die skipte ik dan altijd... aangezien ik geen legpress heb :rolleyes: dus ik dacht laat ik het dan eens zo proberen :) gaat op zich prima :)

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

hoe bevielen de deadstops?:D Fijne training, volgende keer wel die 115:D

pittiger, heb meer moeite met rug rechthouden =\

volgende keer drop ik weer in reps. 4-6 dus die 115-120 moet wel lukken dan :D

Laatst bewerkt:
Ja ga jij maar 1150 deadliften. See ya in hell :D.

Mmm jij hebt ook lekkere squatsessie.
en die lying leg press is facking epic :roflol:

Nice BOR van vorige training nog trouwens

Nice deadstops :) Leuk experiment met die legpress.

• #1.494
Mmm jij hebt ook lekkere squatsessie.
en die lying leg press is facking epic :roflol:

Nice BOR van vorige training nog trouwens

had beter gekund maar oke :rolleyes: :P
niet haten ging best goed. voelde hem echt goed in me quads :)

Nice deadstops :) Leuk experiment met die legpress.

je moet toch wat. als homegymmer ben je gewoon beperkt in oefeningen. dus ik heb wel meer van dit soort geïmproviseerde dingen :D

:mier:
TYPOOOO

heb het al hersteld

Miereneuker? 1000kg is een hoop hoor :p

Goed plan :D

Ok slaapwel gaste! :D

Truste :P

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------

Oh ff de 1500ste post claimen.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Fuuuu

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Aaaah wtf ouwe

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Aaaaaaaah **** it

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven